Wintertesten 2020

Holeshot device ken ik van het vast zetten van de voorvork, inmiddels lijtk het te gebeuren bij de achterkant ?! OOk heeft Miller al aangegeven dat hij afgelopen jaar tijdens races met het rijhoogte systeem heeft gereden..
Misschein is holeshot device niet meert de juiste benaming dan ?!
 
Hoe je het ook bekijkt,Ducati brengt elk jaar meer nieuws mee dan alleen een gewijzigde livery 🧐
Hij komt ook over als een wereldvent die mr. Eyebrow.
Hij mag hier zo op de koffie komen. ;)

Geen idee hoe we daar zo bij komen. :+
Knipsel6.jpg


Iedere keer als hij in beeld komt denk ik aan de goede vriendschap met Biaggi en Lorenzo vroeger en nu.

Hij ligt echter voor sommigen onder een vergrootglas.
Zo gaat dat. _O-

Knipsel3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bijzonder...ondanks dat KTM nu geen eigen frames meer gebruikt, gaan die Moto2 fietsen nog gewoon als KTM door
Martin-QAT-FP2-768x512.jpg


Jorge Martin doet het goed....is wel een kandidaat voor de titel voor 2020
 
Geen slechte test voor Bo lijkt mij. 16e binnen een seconde. Hopelijk gaat het in de wedstrijden er ook uit komen. Er staan nog nog veel Kalexen achter hem. Op zo'n fiets zitten is ook niet heilig natuurlijk.
 
Lees op Twitter dat de MotoGP in Qatar waarschijnlijk niet doorgaat. Moto2 en Moto3 wel. Aankondiging komt vanavond nog...
 
Volgens meneer caramel spleethaas komt er een seizoen.
Nou is die man van de eerste leugen ook niet gebarsten..

Ik verwacht gewoon wel een seizoen, ben dat corona gezeik nu wel flauw
 
Welke ellende ? Dat zwakkeren risico s lopen met griep en/of longontstekingen ? Dat wisten de meesten al lang toch ??
 
De ellende van een wereldeconomie die voor een groot deel tot stilstand komt.
De ellende van hamsteren en tekorten.
De ellende van maandenlang elke dag weer "nieuws" over Corona.
En zo nog wel wat zaken....
 
A zo, Tsja ik hoor al aardig wat verhalen over hamsteren e.d.
Alleen het praten er al over zorgt ervoor dat de angst kan blijven..
Inmiddels de WSBK in Qatar ook afgelast/opgeschoven..
 
Wat ik mij afvraagt.
Zou het Motogp spul/materiaal in Quatar zijn?
Na de test van vorige week lichten uit boxen goed dicht bewaking op scherp.
Scheelt heel wat logistieke kosten.
 
Volgens McPhee staat de fiets van Quartararo daar wel.. hij maakte een grapje op twitter of hij die fiets niet even kon gebruiken
 
Hoorde gisteren dat de Zeel daarheen is om alles in te pakken en het hele spul op het vliegtuig te zetten.
Goh helemaal in zijn uppie al die kratten vullen:) en dan terug naar hun basis.

Wie doet dit dan voor Ducati enzo? wat een gekkenhuis.
Bij aankomst in die zandhoop teamleden 2 weken in een koelcel en dan mag het pas, toch?

Laten we maar hopen dat men snel iets vind om dat virus te vernietigen anders zien wij niet veel of helemaal geen Motogp etc.


James Bond intro is ook uitgesteld(kutzooi),echt je lacht je pielemuis uit je broek.

We gaan Bo extra volgen a.s weekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan