Wintertesten

FLGUuFBXEAQwnxS.jpg

FLGUwB1X0AgTITC.jpg

FLGUw8eWQAA2w5t.jpg

FLGUxjrXsAY_-Sd.jpg
 
Bo gaat volgende week met zijn team testen in Jerez. Welke dagen weet ik (nog) niet, maar zal wel begin van de week zijn aangezien de IRTA test op 19 februari is op Portimão.
 
Bo gaat volgende week met zijn team testen in Jerez. Welke dagen weet ik (nog) niet, maar zal wel begin van de week zijn aangezien de IRTA test op 19 februari is op Portimão.
Ook RW gaat volgende week nog 2 dagen testen op Jerez. Neem aan dat dat op dezelfde dagen zullen zijn.
 
Las dat vinales het serieus wilt aanpakken en een psycholoog in de arm heeft genomen. En aprilia heeft de voormalige begeleider van alonso uit de f1 ingehuurd. Denk als in het koppie van vinales goed staat dat hij dan retesnel is.
En dat gaat niet meer gebeuren, denk ik.
Halverwege het seizoen ligt het aan alles, maar niet aan Vinales.
 
Acosta gaat gewoon kampioen worden dit jaar en stroomt gelijk door naar de MotoGP. (Als dat mag met de nieuwe leeftijdsgrens).
Hij maakt een grote kans maar vergeet 2 dingen niet ;
Ze rijden nu op jerez, die spanjolen kennen die baan als hun broekzak.
Er rijden nog een bepaald aantal anderen mee die ook best kans maken.

Ogura mag/moet het laten zien wat mij betreft, daarna plekje pakken van nakagami.
Zelfde geldt voor jongens zoals fernandez en canet.

Trouwens, David Salvador valt in voor foggia zover ik weet ?! Doet het erg netjes en mag wat mij betreft het plekje van bijv carasco overnemen
 
Terug
Bovenaan Onderaan