Wintertesten

FrB5GqgWIAEN3M0
 
En dan straks klagen dat de electronica te veel ingrijpt omdat dat ding steeds wheelies wil maken.
Die voorvleugels worden straks dan nog groter om de achtervleugel te compenseren.
Eraf met al die troep zeg ik.
 
Puntje is dat vroeguh veel beter was in veel wel maar alles :N ;)
Ook ik heb de oude gillende 2stroketijdperk(zelf ook gereden) meegemaakt en geloof mij het was echt............:}
In die tijd van de tweetakten werd weemoedig teruggedacht aan het viertakt geluid...
 
Het heeft wel wat *O*

Tja de oude F1 was natuurlijk ook ff anders dan die bijna stofzuigergeluiden.
Op een classic event ooit wel eens een vent gezien die met een Benelli 6 cilinder aan kwam zetten...
man man man, naderhand viel de MV parade gewoon tegen :X Daar kon echt geen oude MV tegen op hoor, wat een sound.
 
Denk dat je appels met appels moet vergelijken. Er zijn onwijs veel verschillende motoren gemaakt en met een beetje pech heb je binnen eenzelfde model met twee verschillende uitvoeringen ook al verschil. Een uitlaat maakt veel uit. Dus ik kan me best voorstellen dat die Benelli destijds het meest oorverdovend was, maar misschien hadden ze dan gewoon net niet de juiste MV ter plaatse ;) Of natuurlijk een Honda zoals hierboven.
Maar mooi is 't allemaal wel :Y Ben dan ook nog steeds blij dat ik destijds de Centennial TT heb bijgewoond.
 
Dat evenement doelde ik ook op.
Probeer ook elk jaar de classics op Spa te bezoeken. Ik ben voor wat betreft techniek, nostalgie, emotionele ervaringen ook niet zo eenkennig hoor. 2 takten, rotorblokken, 50cc'tjes, oude 6 cilinders, V-twins, motoGP / WSBK fietsen, noem ze maar op? Allemaal hele grote mooi *D
 
Denk dat je appels met appels moet vergelijken. Er zijn onwijs veel verschillende motoren gemaakt en met een beetje pech heb je binnen eenzelfde model met twee verschillende uitvoeringen ook al verschil. Een uitlaat maakt veel uit. Dus ik kan me best voorstellen dat die Benelli destijds het meest oorverdovend was, maar misschien hadden ze dan gewoon net niet de juiste MV ter plaatse ;) Of natuurlijk een Honda zoals hierboven.
Maar mooi is 't allemaal wel :Y Ben dan ook nog steeds blij dat ik destijds de Centennial TT heb bijgewoond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan