winteruitje voor de "Meiden met SuperSportMotoren"

wat willen we doen?

  • lasergamen

    Stemmen: 1 2,9%
  • uitsluitend uit eten gaan

    Stemmen: 0 0,0%
  • paintball

    Stemmen: 6 17,6%
  • off road quad rijden

    Stemmen: 1 2,9%
  • cocktailworkshop

    Stemmen: 2 5,9%
  • tapasworkshop (is automatisch ook samen wat eten ;) )

    Stemmen: 13 38,2%
  • workshop bonbons maken

    Stemmen: 8 23,5%
  • leuke speurtocht bijv. amsterdam excursies

    Stemmen: 1 2,9%
  • bezoek aan boom chicago

    Stemmen: 0 0,0%
  • high thea

    Stemmen: 2 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Status
Niet open voor verdere reacties.

ukki

MF veteraan
30 jun 2008
8.096
0
Almere
6 februari was het we gaan gezellig tapas eten winteruitje, hierbij het verslag van heleen
deelnemers:
- RidEr_HeLeEn
- hedcandy
- pashmina
- kawasaki_chick
- tante til
- ukki

nou daar gaan we dan....

weet eigenlijk niet eens waar ik nou moet beginnen :P
bij het feit dat ik in alle gekheid vergeten ben om deo te sprayen??? gelukkig nog wel ff snel een luchtje opgedaan.. en verder maar met me armen wijd zitten om door te luchten _O- neej alle gekheid op een stokje!
op naar ageeth om vervolgens door te crossen naar houten!!

sta je dan.. op een kruispunt met een navigatie die aangeeft dat je er bent... maar ik zie geen huis hoor, midden op dit kruispunt.. :N
dan maar ff zoeken, en dan staat er in de verte iemand voor het raam te springen en ik weet waar ik moet zijn :')
dus door naar houten, onderweg komen de gesprekken los! snel gaan we het diepe in _O- vrouwen blijven vrouwen en uiteindelijk hebben we het dan ook over kinderen :+

eenmaal aangekomen loopt voor ons net een meisje naar binnen. Reyna was als eerste *O* haha dus met zijn 3en aan tafel geschoven en alvast wat te drinken besteld.. verassend gaat iedereen aan de fris!
en dan

dan krijg ik een belletje, peggy! ik denk die is de weg kwijt _O-
maar neeej.. staat met pech langs de weg :o op 800 mtr afstand van het restaurant |( Haar jaap was stilgevallen tijdens het rijden en ze kon hem gelukkig langs de kant zetten bij 2 boerderijen... ANWB was inmiddels al gebeld.. kon nog wel een uur duren!! zit je dan om 19.15 uur met 3 meiden aan tafel, 2 meiden vast op 800 mtr verderop...
en allemaal mega honger... -O-
ik richting peggy en sanne... staan we te kleumen en te kijken naar de bijna nieuwe 206 met zwarte motorkap en zwarte bumber :+
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

na sanne bij het restaurant te hebben afgezet (inmiddels was ook tante til gearriveerd) ben ik weer terug gereden om te kijken of we jaap naar het restaurant konden verslepen.. konden we vanuit het raam kijken of de anwb er al aankwam... maar niemand had een sleepkabel :/ dus dan maar anwb bellen om te kijken hoever de monteur was en anders ons te bellen wanneer ie er wel was... dan gingen wij gewoon naar het restaurant om te gaan eten... het was inmiddels al 20.00 uur :o

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

na het bestellen van de eerste ronde kon het aanvallen beginnen... iedereen kon 2 gerechten per keer bestellen. dus al snel stond de tafel vol met eten! leek wel een slachtveld en iedereen begon gulzig het eten naar binnen te moffelen...
laat die 2e ronde maar komen!
is toch best goed te eten allemaal :) het is allemaal vrij pittig gekruid en er wordt dan ook regelmatig drinken besteld...
Nieuwe botsmuts voor sanne :+
[afbeelding]

Heey de ANWB auto scheurt voorbij!! peggy en ik springen in die auto in crossen terug (voor inmiddels alweer de 4e keer) naar de jaap! en daar staat dan een man in een gelig pak te kijken naar ons.. na een beetje prutsen, klooien en doormeten gaat hij toch maar even contact zoeken met de helpdesk...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

de klok slaat alweer 21.30 uur.... om 22.00 uur sluit de keuken :X
de beste meneer hoorde dit en vertelde nog zeker een half uur bezig te zijn!!! damn, in die kou brrrr -O- hij vond dat we maar terug moesten naar het restaurant en zou bellen als ie klaar was... dus na een beetje tobben omdat we het eigenlijk een beetje lullig vonden om te gaan en die arme man alleen achter te laten, zijn we nadat hij ons toch maar had overgehaald terug gegaan.. de meiden hadden inmiddels al wat doorgegeten. En waar denk je dat het over gaat?? inderdaad, kinderen :+
dus onze laatste maaltijd erin en dan dat overheerlijke toetje bestellen! reyna wilde al de hele tijd een ijsje! met veel chocola... de keuze was alleen nog browni met ijs en slagroom... ook lekker!!
[afbeelding]

Shit, telefoon gaat! meneer de ANWB is klaar en racen weer die kant op. nu hopen dat jaap lekker start en hij de meiden weer veilig thuis kan afzetten. in gespannen toestand luisteren wij het verhaal aan van de ANWB monteur over wat ie nou heeft gedaan.. Hij begint over bypasses en reanimaties!! wat blijkt nou... ligt het gewoon aan een zekering die het begeven heeft |( dit had dus eigenlijk met 5 minuten opgelost kunnen worden... zo'n piepklein dingetje heeft de hele jaap lamgelegd....

De boosdoener:
[afbeelding]
maaar de grote vraag, doet jaap het weer??
gelukkig was het een geslaagde reanimatie en jaap ademde weer! dus peggy starten met veel geluk in der ogen....................

auto start niet :N '( had de ANWB monteur ons voor de gek gehouden? zat hij gewoon te liegen? opnieuw gingen de startkabels om de gevoelige tepels van jaap en starten maar weer... *O* hij doet het *O* tip van de ANWB meneer, 30 min laten lopen om de accu weer op te laden...
dus weer terug gereden waar peggy dichtbij de boom heeft geparkeerd waarna ik haar klem rij zodat niemand in de auto kan wegstappen en wegrijden... jah dan moet eerst mijn jaap aangereden worden. dat zou eigenlijk niet tof zijn :/
stapt peggy uit de auto met de mededeling dat er een lampje in de auto brand die niet hoort te branden :X |( B| crap.. gaan we weer.. na wat speurwerk in het autoboekje blijkt het te gaan om

* ff denken wat was het ook al weer * |(
Anyway, na weer een telefoontje komen we erachter dat het niet schadelijk is en na het uitzetten van de auto en weer starten dit lampje wel weer uit gaat... fieuw.. nou maar hopen dat dat zo is...

vanuit het raam konden we de auto's goed in de gaten houden. tijd voor ons toetje! die hadden we wel verdiend na al die rompslomp met die auto...
die warme brownie, de slagroom het ijs :9~ dat vond ook ageeth :+ ;)
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

voor het verlaten van het restaurant nog even een homemade groepsfoto gemaakt....
om te laten wat jullie gemist hebben ;)
de afspraakjes staan voor snel een ritje met wat beter weer!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt voor een gezellige avond meiden!!
:W



Zoals de titel zegt gaan we een winteruitje organiseren voor de "Meiden met SuperSportMotoren".

Om een uitje en datum te kiezen waar zoveel mogelijk supersportmeiden aan mee kunnen doen hierbij een poll met diverse mogelijkheden voor de activiteiten.

Als data hadden we de navolgende dagen in gedachten:
28 november
23 januari
30 januari
6 februari

als jullie even aangeven welke data jullie kunnen maken we onder alle data een lijstje en dan kunnen we uiteindelijk zien op welke datum de meeste mee kunnen.
Eventueel kan je ook nog even aangeven naar welke activiteit je voorkeur uitgaat en of je dat graag incl. of excl. uit eten gaan zou willen zien, dan zetten we dat achter je naam.

groetjes RidEr_HeLeEn en ukki



UPDATE 14 december 2009

De definitieve datum is 6 februari 2010 geworden.
Met dank aan Heleen hierbij wat opties voor het uitje:
http://www.toptoers.nl (www.toptoers.nl) (tapas workshop)
www.kunstenkook.nl (tapas workshop)
www.cocktailworkshop.nl (Cocktail workshop + tapas hapjes of diner)
www.zaligeten.nl (tapas workshop)
http://www.workshopwinkel.nl/workshop_tapas.html (tapas workshop)

ze had een mooi lijstje gemaakt maar vooralsnog lukt het me niet dat hier in te voegen.
Zal het nog even verder proberen.




6 februari:

  1. Jessy'
  2. ukki
  3. Firegirl ovb (voorkeur iets met een workshop)
  4. Iridium (voorkeur iets met een workshop)
  5. 1steklassboefje ovb
  6. Kea
  7. RidEr_HeLeEn
  8. ducenzo
  9. Kawasaki_chick ovb
  10. Lotte-SV
  11. Drakie
  12. Ster
  13. Tante Til
  14. vavavonne
  15. Joyride
  16. pashmina
  17. Rebbel
  18. Hedcandy
  19. ~Suus~~
  20. Witje






 
Laatst bewerkt:
23 jan zou ik kunnen

begin febr is het mannetje jarig dus moet nog kijken wanneer we dat vieren


dat cocktail maken is dat incl overnachting O-)
 
Leuk, eens kijken wanneer ik kan.....

28 nov heb ik storingsdienst maar zolang het rond Utrecht/Amsterdam is kan ik wel mee.

De rest moet volgens mij ook wel lukken, aangezien het 3 weken achter elkaar zijn zit er in ieder geval 1 in waar ik storingsdienst heb (weet nu alleen nog niet het rooster).

Mijn voorkeur: iets met een workshop
 
*O* *O* *O* Super leuk idee! *O* *O* *O*
Alleen weer op zaterdag -O- dan werk ik maar kan wellicht iets regelen in jan/feb.
Dus zet die datums maar ondervoorbehoud :Y
Iets van een workshop is prima :Y
 
ik kan alle data, alleen 28 nov is ovb.

@ dames: ik heb evt wel een slaapplek (je moet dan wel op een luchtbed en in de woonkamer liggen :$) miss dat er meer dames zijn die dit hebben of zoeken.

vwb activiteit: off road quat rijden lijkt me wel leuk. maar cocktails maken/drinken is ook heeeel erg leuk :)

en wel in combi met eten :Y
 
Laatst bewerkt:
Voor mij zijn alle data in januari onder voorbehoud. Oh ja, indien het een workshop bonbons maken wordt...... niet bij Pinkpepper in Utrecht doen. Erg slechte ervaring mee.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind alles prima zolang ik maar niks hoef te eten of eten hoef te maken :+
 
Hey, leuk. Die workshops lijken me wel wat. Alleen dat thuis komen met een cocktailworkshop zou inderdaad wel eens lastig kunnen worden _O-

28 november kan ik niet, verder zijn alle data ok *O*
 
Ik ga toch voor de tapasworkshop. Lekker!


Lijkt me ook lekker maar helaas liggen dat soort uitjes voor mij iets lastiger ;)

Maar laat jullie door mij niet tegenhouden.

maar ik vind het al super dat er weer iemand de moeite neemt om iets te organiseren.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me ook lekker maar helaas liggen dat soort uitjes voor mij iets lastiger ;)

Maar laat jullie door mij niet tegenhouden.

maar ik vind het al super dat er weer iemand de moeite neemt om iets te organiseren.
-O- misschien kunnen we vragen voor een aangepast menu?
 
Lijkt me ook lekker maar helaas liggen dat soort uitjes voor mij iets lastiger ;)

Maar laat jullie door mij niet tegenhouden.

maar ik vind het al super dat er weer iemand de moeite neemt om iets te organiseren.

Pja dat heb ik bij de sportievere opties, heel leuk maar niet voor mij
 
@ Ukkie: 28 nov & 30 Jan ben ik volgends mij vrij.... ff uitgerekend ;) :P

maar als het uitje sochtends is en moe savonds werken zou ik ook nog eens kunne ;)
of andersom sochtends werken savonds uitje maar heb dat rooster nog nie van zover vooruit :(

Dus zet me maar op de 30ste januari en 28 nov en de rest ovb ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan