Wit autootje met zwaailichtjes te laat gespot :(

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
Assen
Gloeiende gloeiende... :(

Was op pad met het koekblik, van m\'n werk naar huis. Nam per ongeluk de verkeerde afslag, want moest nog ff een boodschapje in de stad doen. Lange rij wachtende voor het kruispunt, dus ik denk hé ik kan er wel aan de rechterkant voorbij. Is dus over de vluchtstrook op de afrit, iedereen doet het dus waarom ik niet. Ik zet hem naast de rij en zie ineens een auto al erg vreemd op de afrit staan. Ik rij er omheen en welke r*kkers staan daar? Ja hoor, onze vrienden in het blauw. Zij stonden dus wel gewoon netjes in de rij te wachten. Was er al voorbij, dus het kwaad was al geschied, en ben gewoon in de (illegale) rij naar rechts gaan staan te wachten. Kijk ik in m\'n spiegel, komt er zo\'n eikel naar me toe lopen. Of ie even m\'n papieren mocht zien. Tuurlijk geen probleem :( . Duurt minstens 10 minuten voor die hufter weer terug is. \"Weet u wat dat kost meneer?\" \"Nou, vertel maar!\" 310 gulden!!! Waaaaattttt!!! Wat een gelul. Iedereen gewoon met rust laten en dan gewoon degene die het dichtsbij staat, alsnog een oor aannaaien. Ik word hier echt heel erg pissig van. :( :( :(
 
Ja, erg jammer.. maarja eigen schuld, voortaan met de motor dus! Dan kan je er aan alle kanten langs :)

Je weet toch dat Nederland een slecht rechtsysteem heeft? Jij betaald 310 piek voor zo\'n simpele aktie, en in Amsterdam kunnen 14 marokaantjes een meisje verkrachten, zonder er met een geldboete vanaf te komen.


edit : geldboete of straf natuurlijk. Alhoewel nederlandse straffen bij niemand helpt.
 
Laatst bewerkt:
Ja, erg jammer.. maarja eigen schuld, voortaan met de motor dus! Dan kan je er aan alle kanten langs :)

Je weet toch dat Nederland een slecht rechtsysteem heeft? Jij betaald 310 piek voor zo\'n simpele aktie, en in Amsterdam kunnen 14 marokaantjes een meisje verkrachten, zonder er met een geldboete vanaf te komen.

Wat krijgen die 14 marokkaantje voor een straf dan? Taakstraf van 12 uur ofzo?
Heb gister wel iets van die zaak gezien maar niet echt veel.
 
Dacht dat ik er wel met een boete van een gulden of 80 vanaf kwam, maar vind dit echt nergens op slaan. Voor die 310 piek kunnen ze het hele stuk wat ik als weg heb gebruikt opnieuw asfalteren. Eikels!
 
Asociaal duur zeg :j , dat agentje mocht de nacht ervoor zeker niet over zijn vrouw heen ofzo, had waarschijnlijk een pesthumeur, de eikel. |(
 
hufters zijn het, niets beters te doen met die way to big pet op :(
 
Daar gaat 64,05 % van m\'n bonus, die ik had gekregen voor het aanbrengen van nieuw personeel. ;(
 
Typisch geval van sikkeneurig agentje... Belachelijk hoge boete, terwijl ze er ook een minder zwaar tellende ovetreding van kunnen maken... En dat ze toevallig jou pakte, is gewoon omdat jij het dichste bij stond...

Maar ze vonden het schijnbaar ook nog leuk om je effe te stangen... |( :r
De papieren controleren hoeft echt geen 10 minuten te duren...

Onder het motto: \"Als je zo\'n haast hebt, is wachten een leuke extra boete\". Nou, tof hoor.... Valt dit ook onder \"waar jij voor staat is nodig op straat\"?
 
ik weet het niet hoor het is wel vet fucked, maaruh als ik braaf in de file sta en er komt rechts.......you get it
maar 10 minuten is wel lang, had je nog wat boetes openstaan, opgelopen met je brommer? })
 
Laatst bewerkt:
je weet dat het niet mag je neemt het risico......
en je bent de lul. tja typisch geval van eigen schuld dikke bult........maar fl 310,= is toch een beetje overdreven. of die gasten niks beter tedoen hebben.

btw. De regering wil (meer) politie agenten uitzenden naar het buitenland. NOU VRAAG IK JE; ZE LOSSEN MAAR 1 OP DE 7 MISDRIJVEN OP (DE MEEST MAKKELIJKE NATUURLIJK) ZE HEBBEN PERSONEEL TEKORT EN DAN MOETEN ER NOG MEER AGENTEN UITGEZONDEN WORDEN.
LAAT IK HET ZO ZEGGEN: VERBETER DE WERELD BEGIN BIJ JE ZELF.

zo dat is er uit.
 
[offtopic]
Dit heeft net zo\'n bullshitfactor als die actie om met heel Nederland gezellig een kado te kopen voor PWA en Maxima. |(
Die eikels in het koningshuis hebben geld zat.. flikker op!
Dat wil ik ff kwijt.
[/offtopic]
 
Als politie ECHT moet werken, zijn ze \"te lui om te sterven\", maar voor zulke lulligheden zijn ze altijd te vinden. :R :R :R :R :R :R

en dan vinden ze het gek dat je het respect verliest.....

ik kan hier nog een boek van schrijven met uitleg
 
Als ik met de motor was geweest, had ik hem nog wel kunnen smeren. Was wel ruimte om nog ff snel langs de rest te steken, maar werd met m\'n 206je toch een beetje moeilijk
 
Ook al zo\'n naaiboete :(

Ik kreeg een keer een prent van 60 piek omdat ik alleen maar een kopie van mijn rijbewijs bij me had, en het originele niet (met koekblik).

Zeg ik nog: \"Kan ik het niet op het bureau laten zien, zoals altijd al was?\"
Antwoord: \"Nee, dat was vroeger, nu krijg je gelijk een boete\"

:r :r :r :r
Teringlijers, bah!
 
Terug
Bovenaan Onderaan