Wit led achterlicht een probleem?

speeddevil

Held van januari 2013!
8 jun 2004
1.238
2
He

Ik heb afgelopen donderdag een wit led achterlicht met knippers op me zx-12 gezet en nu wordt ik gister aangehouden omdat blijkt (wat ik ook niet wist) is dat me kentekenverlichting het niet doet.Normaal bij het standaard achterlicht schijnt het van beneden uit op je kenteken bij deze dus niet.Hebben de gene met ook zo'n achterlicht het zelfde probleem zoja hoe is dit opgelost.
 
Je moet idd kentekenplaat verlichting hebben. Maar je zou dit ook kunnen oplossen door wat witte ledje naar beneden te laten schijnen. Of gebruik een CCFL buisje. Das een soort mini-tl buis, die in lengtes van 10 15 20 30 cm etv te krijgen zijn. Werken gewoon op 12volt meestal en worden ook veelal gebruikt om de binnen kant van een computer te verfraaien. 8-)

Of zoiets:

http://www.challengecomputers.nl/shop.asp?id=7618

Is gewoon een plat plaatje wat wit licht uitstraald.
Misschien kan je dat iets boven je kentekenplaat maken.

Ik weet het ook niet, tis maar een ideetje!

:]
 
Laatst bewerkt:
Je moet idd kentekenplaat verlichting hebben. Maar je zou dit ook kunnen oplossen door wat witte ledje naar beneden te laten schijnen. Of gebruik een CCFL buisje. Das een soort mini-tl buis, die in lengtes van 10 15 20 30 cm etv te krijgen zijn. Werken gewoon op 12volt meestal en worden ook veelal gebruikt om de binnen kant van een computer te verfraaien. 8-)

Of zoiets:

http://www.challengecomputers.nl/shop.asp?id=7618

Is gewoon een plat plaatje wat wit licht uitstraald.
Misschien kan je dat iets boven je kentekenplaat maken.

Ik weet het ook niet, tis maar een ideetje!

:]


geek ;) :P
 
Ja ik zat zelf er ook al aan te denken om een extra lampje ergens te plaatsen,maar vind het wel vervelend dat ze daar niet aan denken bij het maken en of dealer het niet even tegen je zegt bij het aanschaffen van zo'n ding.

Maar thanx iedergeval.
 
ik heb heel de kentekenplaat houder (die zwarte kunststof zooi) van mijn RF afgezaagd en mijn remlichten doorgeschakeld als combi rem en knipper.
maar dus ook de kentekenplaat verlichting er af gesloopt en een supper helder ledje van 5mm ingebouwd geeft net zo veel licht als het origineel, maar is veel mooier :9

dus gewoon ledje halen bij electronica winkel, gaatje boren vast zetten en aansluiten, en klaar

succes RFast
 
Terug
Bovenaan Onderaan