Wit motorjack

Mr. K75RT

MF'er
15 nov 2004
85
0
Delft
Beste lieden,

Pas werd ik weer bijna over het hoofd gezien, en ik vind dat het tijd wordt voor een lelijk wit motorjack. Als ik maar opval. Ik heb al een witte helm, maar is kennelijk niet genoeg.

Iemand enig idee waar ik een dusdanig jack op zijn kop tikken kan?? Mag ook best een politiejack zijn, lijkt me mooie kwaliteit. Als ik er een gevonden heb zal ik mijn nick toepasselijk veranderen in 'Nepagent'.
 
Heb er ook al eens aan gedacht, nepagentje spelen door zo'n wit jack met oranje schouders te ritselen. Maar goed, niet echt praktisch en er gaan er zo al genoeg opzij voor me (witte BMW)...

(zelfs die jacks van die luxepaardjes worden op ONZE kosten gewassen, vermoed ik, als ze het zelf moesten doen zouden ze nooit in dat besmettelijke witte spul rondrijden ;) )
 
Hij is metallic rood.. Ik vind een beetje zonde om hem te beplakken met allerhande fluorisatie en reflectie. Beter ik lelijk dan mn motor :]
 
full

Deze dus
 
juist dank

Moet alleen nog ff electrish ruitje op, die flipup vink geen gezicht... Topkoffertje heptie inmiddels.... Was wel eng om door die mooie nieuwe lak heen te boren... maar het rekje zit er mooi op
 
Laatst bewerkt:
Zelfs met een witte jas en wit/blauw/rode motor word je nog over het hoofd gezien :Z

Aangenomen dat u agent is, is er erg veel verschil met hoe het verkeer je behandelt als je op een particuliere motor rijdt?? Kan me zo voorstellen dat de gezellige politiekleuren toch wat meer respect afdwingen.
 
Aangenomen dat u agent is, is er erg veel verschil met hoe het verkeer je behandelt als je op een particuliere motor rijdt?? Kan me zo voorstellen dat de gezellige politiekleuren toch wat meer respect afdwingen.

Baksteen een agent :? , altijd gedacht dat hij de kleurtjes gewoon mooi vond :X

(jaja, ik doe ook weer mee)
 
m'n broer heeft nog zo'n witte leren motorjas met franjes aan de mouwen.... :+
:+ :+ ....ZIET ER NIET UIT... :+ :+
nee hoor,
't is wat baksteen ook zegt, ze zien je WEL of NIET.
Opvallen hoeft niet, uitkijken wel.........
 
Gele koplamp monteren (valt op tussen al het wit) en een wegwerkershesje aan doen, dat 3M scotchbrite valt enorm op.
 
Hmmmmmmmmm :? rijd BMW met witte helm, vragen over schieten, en op zoek naar een wit leren motorjack..............roeping gemist misschien? :)
 
In Kortrijk (belgie) zijn er nu tweedehandse witte lederen broeken te koop. Zou misschien ook goed zijn? Tis natuurlijk wel in Kortrijk. :) maar ze zijn wel de moeite!
 
Beste lieden,

Pas werd ik weer bijna over het hoofd gezien, en ik vind dat het tijd wordt voor een lelijk wit motorjack. Als ik maar opval. Ik heb al een witte helm, maar is kennelijk niet genoeg.

Iemand enig idee waar ik een dusdanig jack op zijn kop tikken kan?? Mag ook best een politiejack zijn, lijkt me mooie kwaliteit. Als ik er een gevonden heb zal ik mijn nick toepasselijk veranderen in 'Nepagent'.

nu mn motor gespoten word rij ik dagelijks op een oude puch naar mn werk.
2 schijnwerpers voorop, en een 'wegwerkersshirt', zo'n gele met 3m reflectie strepen erop. en nog word ik bijna dagelijks half voor mn sokken gereden :X
 
Ik begin zolangzamerhand te vermoeden dat het de lelijkheid niet loont, zo'n wit jack.... Misschien een stel valbeugels met bermlampen erop??
 
Gele koplamp monteren (valt op tussen al het wit) en een wegwerkershesje aan doen, dat 3M scotchbrite valt enorm op.


Rij ik sinds kort ook mee en valt me inderdaad op dat ze je eerder zien, al dat witte licht valt niet meer op als ze dan ineens een afwijkend kleur licht in dr spiegel zien dan kijken ze ook echt in de spiegel.
 
denk dat zwaailichten wel werken.. heb zelf wel eens zitten denken aan van die lampjes die in reddingsvesten zitten... zien mensen in hun spiegel iets knipperen/flitsen gaan ze wel aan de kant..

Totdat baksteen het ziet natuurlijk :)
 
denk dat zwaailichten wel werken.. heb zelf wel eens zitten denken aan van die lampjes die in reddingsvesten zitten... zien mensen in hun spiegel iets knipperen/flitsen gaan ze wel aan de kant..

Zou je denken... :?

Ik reed vorige week ergens in de lande op een snelweg en er kwam op hoge snelheid een ambulance aan, compleet met feestverlichting en disco sound. Zelf zag ik ze al ruim van te voren in m'n spiegels opdoemen en maakte tijdig plaats. Echter de sukkels voor me bleven links rijden en weken voor geen meter. De Abulance moest meermaals seinen met z'n grootlicht en ze bijna van de weg duwen, eer ze opzij gingen... |(

Ps, de ruimte om opzij te gaan was er... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan