als het een lange tijd lang droog/warm is en het dan opeens gaat regenen komt alle olie/aircovloeistof/koelvloeistof omhoog uit het asfalt en dat vormt ook dat witte schuim.. let wel: dat betekend gladheid!..
Je hoeft niet te schreeuwen hoor.als het een lange tijd lang droog/warm is en het dan opeens gaat regenen komt alle olie/aircovloeistof/koelvloeistof omhoog uit het asfalt en dat vormt ook dat witte schuim.. let wel: dat betekend gladheid!..
ff kijken of niemand me voor was...
edit: dus toch![]()
Ik vanochtend op m'n trouwe Honda naar m'n werk, regent het. Op zich geen enkel probleem, maar nu kwam ik op een aantal verschillende plekken (af/oprit snelweg/parkeerplaats) een soort wit schuim tegen. Wat is dat toch
vandaar die grote hoeveelheid strooiwagens hier op de wegWeet je zeker dat het geen sneeuw was? Kan hoor, met deze temperaturen![]()
Dat was het eerste wat in ook bij mij opkwamdaar hebben politieagenten gestaan die motorrijders hebben bekeurt en daar zo
op geilden dat ze zich ter plekke......(moe'k doorgaan??)
die droogkloot????? dat kan nooit gaan schuimen bij de gast.Dat was het eerste wat in ook bij mij opkwam![]()
Of die draak van Weg Misbruikers ge*lde zo erg, die wat kwijt moest![]()
voor de slechthorende onder onsJe hoeft niet te schreeuwen hoor.![]()
![]()
Nee, ik weet dat het glad wordt bij zo'n eerste buitje. Alleen kan ik me niet herinneren dat ik die witte meuk eerder gezien heb.![]()
daar hebben politieagenten gestaan die motorrijders hebben bekeurt en daar zo
op geilden dat ze zich ter plekke......(moe'k doorgaan??)
Dus jij bent....?ik heb het laatst ook voor het eerst echt gezien maar wist wel wat het was en dat het er was..
Breng mensen nou niet op verkeerde gedachten![]()
of optie twee maar dat is wel een rare plek om s*x te hebben![]()
Rijkswaterstaat is alvast preventief aan het strooienvandaar die grote hoeveelheid strooiwagens hier op de weg![]()
dus na een "goeie" zomer komt een "goeie" winter?Rijkswaterstaat is alvast preventief aan het strooien![]()
httpKomt de regen ook richting Westfriesland vandaag ?
punthagel, jachtsneeuw en stuifduinen???dus na een "goeie" zomer komt een "goeie" winter?