With stupid aks reactie

With stupid als like optie

  • Ja

    Stemmen: 14 73,7%
  • Nee

    Stemmen: 2 10,5%
  • Bollucks

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bollocks

    Stemmen: 1 5,3%
  • Maakt mij niet uit

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
stupid.gif
Ik dus ook, ik heb het nu wel op de PC staan, net als vele andere dingetjes. Zou mooi zijn als het bij de likes kan.
 
Tja.. Op zicht vind ik het ook niet erg om op de dubbele punt en het dakje te drukken als ik dat symbool wil. Of op het opgestoken duimpje te klikken als ik het met iemands post eens ben.

Tegelijkertijd ben ik ook niet tegen, maar tegelijkertijd vind ik openlijk instemming betuigen - met woorden dus - toch vaak net wat persoonlijker dan met zo'n click-emoticon.
 
Tja.. Op zicht vind ik het ook niet erg om op de dubbele punt en het dakje te drukken als ik dat symbool wil. Of op het opgestoken duimpje te klikken als ik het met iemands post eens ben.

Tegelijkertijd ben ik ook niet tegen, maar tegelijkertijd vind ik openlijk instemming betuigen - met woorden dus - toch vaak net wat persoonlijker dan met zo'n click-emoticon.
Begrijp ik. maar als 100 MF'rs hetzelfde denken dan heb je dan dus of :^ x 100 ipv 100 replies(aparte berichten) dat ze het er mee eens zijn.
 
Begrijp ik. maar als 100 MF'rs hetzelfde denken dan heb je dan dus of :^ x 100 ipv 100 replies(aparte berichten) dat ze het er mee eens zijn.
in theorie heb je daar gelijk in, maar dit is MF. De kans dat je hier iets post waar 100 gebruikers het tegelijk mee eens zijn is ongeveer even groot als de kans dat je een groep van 100 ijsberen aantreft in de sahara.... 🤔
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan