witte Honda VTR1000-SP2 gestolen in zuidlimburg

Pralientje

MF veteraan
4 jul 2003
2.152
0
Helaas is vanavond tussen 17:00 en 20:00 voor de 2de keer een motor van mij gestolen. :( ;( Dit keer voor mijn deur in Ulestraten (Z-Limburg), op zijn vaste stallingsplek, goed afgesloten met 2 sloten.

Het betreft een witte Honda VTR1000-SP2, met het kenteken MP-GP-28
Enkele specifieke kenmerken:
- Het is een witte VTR-SP2 bj 2004, 30.000 km, waarvan er zeker in Z-Limburg
niet veel van rondrijden. Het is een 2 cilindermotorblok, met karakterastiek
geluid.
- Witte stripings op de velgen
- Stalen rem en koppelingleidingen (RVS, met doorzichtige mantel)
- Wave remschijven voor, merk ABM
- Geinstalleerde Rapidbike module
- Zilver gespoten roostertje bij de lucht inlaat.
- Led richting aanwijzers (achter)
- Spiegels met geintregeerde richting aanwijzers.
- Lichte beschadeging op de rechter plastic kappen, juist onder de gashendel.
- Originele uitlaat heeft rechts een kras

Mocht iemand van jullie iets verdachts zien of horen, of verdacht veel SP-spullen op verschillende internet verkoopsites zien, laat het me even weten via de mail; vincent.frenken ad home punt nl

Bij deze foto had de VTR nog Laserhotcams. Deze waren toen hij gestolen is niet gemonteerd.
DSC_2001.jpg


Detail van de spiegels
DSC_3060.jpg


Tip voor iedereen: zorg dat je van alle specifieke kenmerken van jouw motor een foto hebt. (al is het van een krasje) Alleen dan kan de politie dit opnemen in het proces verbaal. Gelukkig heb ik dit gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Klotedieven... (Mooie motor trouwens...) hoop dat je hem of terug vind of flink veel verzekeringsgeld krijgt!
 
Kut,
wel meestal wordt er gestolen op vraag. Dus hij zal al een klant hebben dan.
Ofwel zal het voor een misdrijf gebruikt worden, zal hij ergens verstopt zijn(aldan niet opgespoten).
Maar die sp2 is zowat mijn droomfietsn alleen kost wat.
Ik denk dat er in heel europa weinig van die fietsen zijn, zeker de sp2, de sp1 komt nog voor maar de sp2 zie je heel zelden.
 
auw, dat doet echt pijn...


Ik hoop dat je er nog meer mooie foto's van hebt, en dat je goed verzekerd bent. Want deze fiets ga je nooit meer terugkrijgen....
 
Damn man zonde van die mooie fiets.

Ik kom zelf vlak uit de buurt en zal mijn oren & ogen open houden!!

Hopelijk ben je goed verzekerd?


Groeten,
Mark
 
Hier wordt je nou boos van..... geef je duizenden euro's uit en dan wordt hij gejat...
Succes met de afhandeling en ik hoop voor je dat je met de volgende veel meer plezier hebt.....
 
Mooi qödt... B| ik hou in Oost-Brabant mun ogen ook wel open, alhoewel ik vermoed dat ie hier niet terecht komt... :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan