Witte Moto Guzzi kwijt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel_str

Die hard MF'er
6 sep 2009
510
1
Haarlem
Ik rij nu al een dag of 5 langs een geparkeerde Moto Guzzi in Haarlem. Op zich niet zo heel vreemd, alleen staat hij op een nogal vreemde plek geparkeerd. Het zou mij ook niet verbazen als hij niet alleen met pannen staat. Kenteken staat bij RDW dan weer niet geregistreerd als gestolen... Kortom, je kan het voorbij laten gaan, je kan er eens iets over posten.

Hij is niet heel nieuw meer, staat dus in Haarlem, alleen op slot met een shijfremslot en is wit van kleur. (En heeft geen MF stickert)

Mocht dit je iets zeggen, dan moet je maar even pm-en over het kenteken.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij nu al een dag of 5 langs een geparkeerde Moto Guzzi in Haarlem. Op zich niet zo heel vreemd, alleen staat hij op een nogal vreemde plek geparkeerd. Het zou mij ook niet verbazen als hij niet alleen met pannen staat. Kenteken staat bij RDW dan weer niet geregistreerd als gestolen... Kortom, je kan het voorbij laten gaan, je kan er eens iets over posten.

Hij ziet er niet heel nieuw meer uit, staat dus in Haarlem, alleen op slot met een shijfremslot en is wit van kleur. (En heeft geen MF stickert)

Mocht dit je iets zeggen, dan moet je maar even pm-en over het kenteken.

Al van dichtbij gekeken naar eventuele schade? missen van een stuurslot oid?

wellicht kan de politie meer uitkomst geven?
 
Post maar ff precies waar de motor staat en maak een foto als je wilt.

Weet iemand toevallig ergens goedkoop busjes te huur?

edit: :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Al van dichtbij gekeken naar eventuele schade? missen van een stuurslot oid?

wellicht kan de politie meer uitkomst geven?

Nee, hij ziet er niet beschadigd uit, maar zo goed heb ik hem ook weer niet bekeken. Zal ik morgen nog eens doen.
Politie heb ik ook al aan gedacht, maar dacht, ga eerst hier eens vragen.
 
Aaaaargh, neeeeeeee!!!!!!!!!!!!

Zielig hoopje 2010, nog meer werk... :(


:+
 
Aaaaargh, neeeeeeee!!!!!!!!!!!!

Zielig hoopje 2010, nog meer werk... :(


:+

Het is inderdaad een soort lotto. Als je 4 lettertjes en 2 cijfertjes goed raad en ook nog op de goede plek zet, mag je hem komen halen en van het zielig hoopje weer een trots stuurbeest maken.

Geen schande als het niet lukt. Hoef je je ook geen zorgen te maken over je kostbare vrije tijd.
 
Das niet raden, das even naar de beschreven lokatie rijden O-)
 
Klopt. Kleine hint is dan wel op zn plaats niet!?

haarlemd.jpg
 
Laatst bewerkt:
Guust heeft hem ook al een weekje zien staan Op het hoekje in Haarlem Zuid ergens



Wil wel een foto posten maar weet niet meer hoe dat moet Vroeger met IMGgat of zo maar werkt niet meer ? Iemand die mij even verteld hoe je een foto post dan komt de foto van de witte Guzi er ook :-)
 
Guust heeft hem ook al een weekje zien staan Op het hoekje in Haarlem Zuid ergens



Wil wel een foto posten maar weet niet meer hoe dat moet Vroeger met IMGgat of zo maar werkt niet meer ? Iemand die mij even verteld hoe je een foto post dan komt de foto van de witte Guzi er ook :-)
Hoe lui kan je zijn om niet even bovenin op FAQ te klikken?
Tegen mijn principes, maar, ok, voor het goede doel:
[FAQ=,plaatje]Algemene FAQ: Hoe plaats ik een plaatje?[/FAQ]
 
Enne over dat luie Ik was aan het kijken in

Motor-Forum > Vragen en opmerkingen > De nieuwe software... Veel gestelde vragen en antwoorden.

maar daar kwam ik er niet zo snel uit Nu dus wel BEDANKT whore ! !

full



Staat in ieder geval niet als gestolen geregistreerd :-)


Staat bij mij om de hoek, Ik hoef hem niet 8-) ;)
 
Laatst bewerkt:
is een italiaan, staat zeker gewoon met pech.
de motor is goedkoper dan de reparatie, dus laat je hem toch gewoon staan :?



:+
 
Laatst bewerkt:
@Guust: Bravo, je hebt hem gevonden. Als je nou meteen die aanhanger regelt, is een eigenaar snel gevonden.

Serieus, ik weet niet of het slim is dit zo uitgebreid op een publiek toegankelijk forum te posten. Dat kan uiteraard ook mijn gekke geest zijn, maar al is het geen nieuwtje, ik zou het erg prettig vinden om mijn eventueel kwijtgeraakte motor op deze manier terug te vinden. Daarbij zou ik het nog veel vervelender vinden als ik mijn motor, die ik wél even met pannen heb geparkeerd, door dit topic ineens een ander baasje vindt.

Maar nogmaals, misschien ben ik gewoon gek hoor...

Edit:
Nog iets: Ik kan je niet volgen....... :?
Sorry, wat lastig geformuleerd voor de donderdag middag.
Het veel vervelender vinden mijn motor kwijt te raken dan de mate waarin ik het leuk zou vinden om het terug te krijgen... ;)
 
Laatst bewerkt:
Marcel

Kan jij aan de foto's opmaken waar hij staat ? :? :?


Het enige wat ik had kunnen doen is de kenteken weg-jorrissen ........... :Y


Nog iets: Ik kan je niet volgen....... :?

u schrijft
/quote :
ik zou het erg prettig vinden om mijn eventueel kwijtgeraakte motor op deze manier terug te vinden.
?UnQuote


Maar daarna zeg je
/Quote
Daarbij zou ik het nog veel vervelender vinden als ik mijn motor, die ik wél even met pannen heb geparkeerd, door dit topic ineens een ander baasje vindt.
/UnQuote


Nog veel vervelender dan wat ? :/ :/




Ik zal zo kijken of hij er nog staat.......................
 
Laatst bewerkt:
Twee mogelijkheden:

- Bestuurder had panne en de brommert daar geparkeerd. Zal 'm binnenkort wel op komen halen.

- Motor is gestolen, maar nog niet als gestolen opgegeven.

Gewoon af en toe kijken of de motor er nog staat/als gestolen is opgegeven.
Dit topic is sowieso handig als de motor uiteindelijk toch gestolen blijkt te zijn.





[me]Ben ook goed bekend in Haarlem, maar ik kan aan de foto's geen locatie achterhalen.[/me] :N
 
Je weet wel.... daar bij dat houten schuttinkje waar ze aan het werk zijn bij die weg.


weetjewel? :+
 
Ik wil hem wel voor derbij. Ik bied een oneindig aantal nickchanges voor diegene die mij deze motor gratis bezorgt. En een ban van iemand naar keuze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan