Witte richtingaanwijzers

rouaan

Rookie
10 okt 2004
14
0
's Gravenzande
Wie weet waar ik blanke glaasjes met oranje bolletjes voor mijn Honda F6c kan krijgen (als ze bestaan). Op een Shadow zitten dezelfde richtingaanwijzers, zou dus ook goed zijn. Ik wil alleen de glaasjes vervangen en niet de hele richtingaanwijzers.Dus als iemand me aan een adres kan helpen waar die diengen te verkrijgen zijn ben ik hem zeer ;}
 
bij louis.nl kan je wel complete richtingaanwijzers met witte glaasjes en speciale oranje (verplicht) lampjes krijgen. Hier is dan wel een elektronisch apperaatje voor nodig om de juiste knipperfrequentie te houden.
 
Volgens mij bestaan die niet, en punt twee is dat de oranje bolletjes niet passen in de fitting van heldere richtingaanwijzers omdat de pennetjes van de bajonetsluiting op een andere plek zitten.
 
Op http://www.polomotorrad.de (www.polomotorrad.de) zijn ze ook te krijgen. Snap alleen niet helemaal wat je bedoelt met de oranje bolletjes...
 
:} Bedankt voor jullie reactie's.
Maar jij RSVisch helemaal dit was de winkel die ik moest hebben. :)
Dus ik heb ze al besteld nu maar afwachten of alles past :Z
 
:} Bedankt voor jullie reactie's.
Maar jij RSVisch helemaal dit was de winkel die ik moest hebben. :)
Dus ik heb ze al besteld nu maar afwachten of alles past :Z

haha geen dank. ik heb ze hier ook bestelt voor mijn mille en het paste perfect. netjes witte glaasjes met oranje lampjes. heb voor alleen de witte erin laten zitten vond ik mooier :)
 
Ik heb bij mijn BMW witte glaasjes erin gezet. Die zitten ook standaard op de Rockster, staat erg strak. Nou kan je oranje bolletjes erin zetten maar ik heb gekozen voor oranje bolletjes met een zilveren coating. Die ziet je niet achter het witte glaasje maar branden wel oranje op. Die zijn niet goedkoop maar als je even een beetje hier en daar informeert zul je merken dat de prijzen nogal uiteen lopen. Bij BMW kon ik ze kopen voor een eurootje of 15 per stuk. Dat heb ik dus NIET gedaan! Bij de automaterialenzaak waren ze 17,50 per twee dus dat was snel verdiend!
 
dat is idd een idee. want daarom heb ik voor dus ook witte erin gedaan want je ziet toch iets die oranje gloed, vraag me nu af of je zoiets ook met rode lampjes heb
 
:} Bedankt voor jullie reactie's.
Maar jij RSVisch helemaal dit was de winkel die ik moest hebben. :)
Dus ik heb ze al besteld nu maar afwachten of alles past :Z

Ik vind € 19,90 per glaasje! wel erg duur hoor.
heb 1 setje miniblinkers (helder) compleet voor € 12,50 euro gekocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan