witte trike huren, iemand een idee??

Rubbere Ronnie

MF veteraan
28 jan 2004
4.754
35
in de buurt van Enschede
Mijn vriendin en ik gaan in juli dit jaar in het huwelijksbootje stappen.
Nu heb ik de opdracht gekregen om een bruidsauto te verzorgen, maar aangezien het motorrijden in het bloed zit(en mijn vriendin rijdt dus ook motor) wil ik eigenlijk een trike huren!

Maar nu wil ik dus niet een standaard botsauto blauw of rode trike huren maar een witte(hoort toch een beetje bij het trouwen)!

Ik heb zo een beetje ieder trikeverhuurcentrum in nederland besteld maar nergens hebben ze een witte!
Dus nu hoop ik eigenlijk dat er hier iemand is met een idee!

Ik hoor het in ieder geval graag! :} :}
 
ik wil wel even voor je rondvragen.. m'n maatje z'n ouders hebben een zwarte trike, maar misschien kennen hun wel iemand met een witte..
 
Heb er wel een gevonden, maar is een koopexemplaar ( Eu 8000,-)
4559full8168kx4.jpg

Misschien kun je type googelen en kom je een verhuursite tegen??
Succes!
 
Laatst bewerkt:
Zou even contact opnemen met Ton Oerlemans van Trikes & Bikes, hij heeft in ieder geval wel een paar trikes staan, en kan ongetwijffeld aan een witte komen als ie er überhaupt is in Nl.

Heb zelf een paar keer bij 'm gehuurd, is een goeie vent (nee, heb geen aandelen in de toko) en is altijd wel in voor iets leuks.
 
Volgens mij verhuren ze hier ook trikes http://www.trike-verhuur.nl/ (trike-verhuur.nl -&nbspThis website is for sale! -&nbsptrike-verhuur Resources and Information.)
 
Laatst bewerkt:
Nou omdat ik dit echt een leuk idee vind hierbij nog een suggestie; misschien dat je er een schapevacht of iets van tapijt overheen kan/mag plakken?
 
Zou even contact opnemen met Ton Oerlemans van Trikes & Bikes, hij heeft in ieder geval wel een paar trikes staan, en kan ongetwijffeld aan een witte komen als ie er überhaupt is in Nl.

Heb zelf een paar keer bij 'm gehuurd, is een goeie vent (nee, heb geen aandelen in de toko) en is altijd wel in voor iets leuks.
Trikes en bikes heb ik gebeld, helaas had hij niks en ook vertelde hij me dat hij niemand kon met een witte.
Toch bedankt voor het meedenken!
 
Heb er wel een gevonden, maar is een koopexemplaar ( Eu 8000,-)
[http://img222.imageshack.us/img222/7215/4559full8168kx4.jpg (afbeelding)]
Misschien kun je type googelen en kom je een verhuursite tegen??
Succes!
Bedankt voor de tip, ik had deze nog niet gezien!!
Ik heb er net naar lopen zoeken, en weet je wat nou het leukste is.....
Er zit een importeur van deze trike hier bij mij in het dorp in holten(ik geloof niet in het lot maar dit word heel verdacht)
Morgen ga ik er in ieder geval langs om een babbeltje te maken!
Hij is er net mee begonnen en mischien vind hij het een leuke reclamestunt en wil mij er 1 lenen/verhuren!
 
Bedankt voor de tip, ik had deze nog niet gezien!!
Ik heb er net naar lopen zoeken, en weet je wat nou het leukste is.....
Er zit een importeur van deze trike hier bij mij in het dorp in holten(ik geloof niet in het lot maar dit word heel verdacht)
Morgen ga ik er in ieder geval langs om een babbeltje te maken!
Hij is er net mee begonnen en mischien vind hij het een leuke reclamestunt en wil mij er 1 lenen/verhuren!


Nou, het lijkt er inderdaad op dat het zo moet zijn!
Ik vond ook nog een bedrijf in Stampersgat (waar? Nou,Stampersgat :? ) die die Bunkers heeft. Er staat ook een witte op de foto's.
Succes en laat nog effe weten of 't gelukt is!
:W
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook al aan een zijspan gedacht?
Wel eerst even op leren rijden.


<spam>
Forumlid zijspanrob heeft volgens mij een wit bmw span te huur.... (cursus verplicht)
</spam>
 
ik heb een maatje van mij ooit gereden met zijn trouwery met een trike. dit was een drie (jawel 3!) persoonstrike zodat ze netjes gereden konden worden. :Y

deze was gehuurd bij trikecentrum vinkeveen. strakke prijs goede service..

en er stond toen bij het ophalen een witte trike voor de deur. *O* *O* *O*

(ik reed met een gele btw..)
 
http://www.delftxpress.nl/Trikes.html (delftxpress.nl -&amp;nbspThis website is for sale! -&amp;nbspdelftxpress Resources and Information.)
weet niet of er een witte bij zit maar bellen kan altijd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan