witte wijzer platen ?

Jarlow

Die hard MF'er
Donateur
25 okt 2001
696
0
Emmen
weet iemand waar je die wijzerplaten kunt vinden...?
voor mijn motor natuurlijk...

of als iemand een manier weet om die platen zelf te maken, moet het wel dusdanig mooi en strak kunnen maken dat het niet te zien is dat het zelfmaaksel is...

of een ander kleurtje...wat er nu op zit is toch wel een beetje :r

:]
 
iew,....halve fiets...? neeh toch....?
ff die glaasjes met een te grote schroeven draaier ervoor weg wippen en je kunt erbij ;)

geen idee waar je die dingen voor motoren kunt vinden... :?
 
hm,...ja leuke site,s

had eingelijk gehoopt dat iemand van jullie een nederlandse frima zouden weten...
heb ook ff op motozoom.nl gekeken, maar niets wat er op lijkt....
nouja,...zal nog eens zoeken.
 
ja maar onder die witte platen van jou 'hangt' een Suzuki.......dat lijkt mij niet de bedoeling })

ik wil gewoon witte platen met daaronder een echte Yamaha 8-)
 
Ik zag vandaag een (Nederlandse) auto rijden met een zwarte nummerplaat, witte cijfers. Die zaten volgens mij ook op oude/klassieke auto's toch???

wat ook raar was, was het aantal letters & getallen weet de combinatie zo gauw even niet meer, maar het waren maar 5 ipv 6. Is dit een nieuw soort plaat???

Die witte platen kan je toch gewoon nij de garage bestellen?? Dat moet mogelijk zijn dacht ik.
 
Ik zag vandaag een (Nederlandse) auto rijden met een zwarte nummerplaat, witte cijfers. Die zaten volgens mij ook op oude/klassieke auto's toch???

wat ook raar was, was het aantal letters & getallen weet de combinatie zo gauw even niet meer, maar het waren maar 5 ipv 6. Is dit een nieuw soort plaat???

Die witte platen kan je toch gewoon nij de garage bestellen?? Dat moet mogelijk zijn dacht ik.
Lijkt mij op een dagkenteken... :)

Maar Jarlow wil Wijzerplaten in het wit, geen kentekenplaat... :P
 
Ik zag vandaag een (Nederlandse) auto rijden met een zwarte nummerplaat, witte cijfers. Die zaten volgens mij ook op oude/klassieke auto's toch???

wat ook raar was, was het aantal letters & getallen weet de combinatie zo gauw even niet meer, maar het waren maar 5 ipv 6. Is dit een nieuw soort plaat???

Die witte platen kan je toch gewoon nij de garage bestellen?? Dat moet mogelijk zijn dacht ik.

ik heb het over mijn cockpit wijzer platen :z
je weet wel, witte teller achtergrondjes....

:+
 
Ik wou dat ik ook bij mijn wijzerplaten kon komen, dan zou ik een klokje in m'n toerenteller stoppen. Maar dat ding is zo dicht als het maar kan '(
 
Met een hamer lukt alles. Ik had op mijn GS gewoon een goedkoop klokkie op het stuur geplakt, voldoet toch ook? ;)

Ja, had al iets met klitteband maar die ben ik al weer kwijtgeraakt en in de toerenteller wegwerken leek mij een hele mooie oplossing. Misschien ooit een toerenteller van de sloop halen als het niet al te duur is.
 
Ik heb een tijd geleden contact gehad met iemand die die platen naar wens op maat maakte. Heel simpel. Je scande je huidige platen, mailde 'm ze, en hij maakte ervan wat je wou en stuurde ze op. Resultaat: zeer profesioneel. Ik weet alleen de site niet meer, die gast zat in eindhoven of enschede ofzo. Kan best zijn dat ik die link zelfs op dit forum ben tegengekomen.
 
oh,...cool...heb het forum al afgezocht met die zoekmasjien, maarja dat zegt nog niet alles...

nu nog ff het adres hebben :+
misschien schiet het je nog te binnen...?
 
Het enige wat ik nog weet is dat het op een chello adres stond, hij als voorbeeld een franse auto (peugot of renault) had aangekleed, en dat die gast in een plaats woonde die begon met een "e". Heel stom, maar ik zal nog even voor je proberen te zoeken.

Oja, ik kwam 'm tegen op een ander forum. Het volkswagen corrado forum
 
Ik zag vandaag een (Nederlandse) auto rijden met een zwarte nummerplaat, witte cijfers. Die zaten volgens mij ook op oude/klassieke auto's toch???

wat ook raar was, was het aantal letters & getallen weet de combinatie zo gauw even niet meer, maar het waren maar 5 ipv 6. Is dit een nieuw soort plaat???

Die witte platen kan je toch gewoon nij de garage bestellen?? Dat moet mogelijk zijn dacht ik.
Militairen gestationeerd in duitsland kregen toch zwarte kenteken platen met een ned. vlaggetje aan weerskanten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan