witte wijzerplaat moto (toerenteller/km teller)

303

Die hard MF'er
27 apr 2006
752
0
hallo,

Ik zou graag een witte wijzerplaat als achtergrond willen voor mijn snelheidsmeter en toerenteller op mijn suzuki gs 500. (heeft iemans enig idee waar je zo een plaatjes kan kopen op het net,en of het moeilijk is dit te installeren)?

heb al wat op google gezocht,maar ik krijg als resultaat witte wijzerplaten voor horloges |( :?

Alvast bedankt,

Groetjes :W
 
Laatst bewerkt:
ah ebay had ik nog niet aan gedacht! thx!zal es zoeken,bedankt voor de tip.
hmmm zelf maken lijkt me niet zo een goed idee,ben namelijk enorm onhandig :-)
 
Ik heb het wel eens voor iemand gedaan. Maar je moet de naaldjes verwijderen en weer terug zetten. Het is erg moeilijk om die naaldjes weer in dezelfde stand terug te krijgen. Ik geloof niet dat de teller ooit nog goed gekomen is. :)
 
als ik dat zou doen,dan zou ik 100 km/h rijden,terwijl het er eigenlijk 140 km/h is haha :]
en als ik 5000 toeren zou doen,zijn het er in werkelijkheid 9000 :o 8-)

ps:iemand idee welke zoekterm of in welke categorie ik moet zoeken voor die witte achtergrond tellers? want men engels is niet zo goed en daar staan duizenden onderdelen op :/
 
Laatst bewerkt:
hey erg bedankt!zal hen eens mailen of ze het voor mijn suzuki gs500 ook hebben of kunnen maken,dan bestel ik het gelijk.voor de prijs 24euro kan je het allesinds niet laten.
toppie je link! hartelijk dank alvast :W
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan