witty laat ff weten dat ze er is!

witty princess

Die hard MF'er
15 aug 2004
388
0
grubbenvorst
Eejz mense... ik zal me maar weer is voor stellen, ik ben Nikky Alberts kom uit Grubbenvorst en ik ben 17 jaar (grrr) naja bijna 18 dus dat scheelt. Ik heb van de week mijn motorpak en toebehoren gekocht (kei mooi!) en heb al een motor op het oog (Honda CBR600F) en dan moet ik dus alleen nog maar mijn rijbewijs hale! Maar uhm... ben al een beetje uitgeklets en ik weet niets meer te vertelle enzo maar niet getreurd als jullie nog vragen hebben! Weet niet bang en stel ze maar!


Ow ff aan de modjes hier... krijg de afbeelding op een of andere manier niet werkend hier dus heb um als avatar... maar kunne jullie die heel ff hieronder in mijn post neerzette...? dan kan iedereen tenminste zien wie ik ben :P

alvast bedankt!


full

 
Laatst bewerkt door een moderator:
volges mij is 'kei' gwoon iets wat uhm. Vrij bekend is toch? Eindhoven ligt ongeveer 60km hier vandaan... is dat in de buurt? :P
'kei' is niet iets wat 'wij' hier in Den Helder vaak gebruiken ;)

Maar welkom op MF!
'Mooie' foto ook trouwens. O-)

Ik heb 'm alleen ff iets verkleind voor je avatar. Scheelt weer 67 Kb en de proporties zijn wat beter. ;)

full
 
Durf je dat dan niet te vragen :X

Welll hellooooooooooooo there!!!!! :} :} :9~ *D

Very Nice.....

Have fun hier, maar dat zal wel lukken })


O ja, dan vraag ik het maar.

Zeg uhm Witty Princess, Heb jij de prins op het witte paard al ontmoet??






o ja.......ik ben al voorzien, dus vraag ik het maar voor de rest.... O-)
 
Dag meissie ;)
wat dacht je.....bijna a 18 dus maar alvast aanmelden op MF :P
 
Welkom!! ;)

Tis niet de motor die ze op het oog heeft maar om maar ff te laten zien hoe goed een CBR d'r staat :) :9~

En natuurlijk het mooie pakkie ff showen *D

full
 
welkom :]


grubbenvorst :?
[me]MechanicalAnimal vraagt zich in welke provincie hij uberhaupt moet zoeken :+
[/me]


heb je piccie van je pak?..en les je al of mag dat nog nie
als je 17 ben ?..geen idee namelijk :P

anyway...veel :] plezier gewenst :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan