WIZ Sparky..titanium sliders...ze werken aardig..

Kan zijn dat ze aardig werken, maar het filmpje iig niet. Bij mij toch ni.
 
wie opent er nou ook een mpg in realplayer :P

(mediaplayer 9 met divx 5.0x > www.divx.com en geen probs)

Uh, zijn dat die dingen met 2mm titaan?
 
wie opent er nou ook een mpg in realplayer :P

(mediaplayer 9 met divx 5.0x > www.divx.com en geen probs)

Divx-codec nodig om een Mpeg-formaat af te spelen :? :?
Is al even onnozel als mpeg in Real openen... |(

:P

Heb trouwens de laatste codec, de 5.0.3.

Zelfs Irfanview speelt hem ni, en die is meestal vrij straf... '(

Foutmelding: "Classfactory kan aangevraagde klasse niet leveren"
 
Vanaf je browser opent ie hem bij niet, (bij mij tenminste :9 ) copy-paste URL in je media player "Open URl" en voila.

Leuk filpmje!! je gaat best hard die bocht in, en schraaaaap!! :9 Ik wist niet dat zo zo'n lawaai zouden maken!! :}
 
Volgens mijn mediaplayer is de codec MPEG2... whatever that may be :?
Hier werkt het iig wel.
 
Jaja de geleerden met computers laten weer eens zien wat een leek voor stomme dingen uithaald...........als ik op openen klik dan opend hij gelijk in Real Player, normaal gaat dat in Media Player, geen idee hoe dat kan.
Niet gelijk roepen dat het niet slim is om in Real Player te openen, niet iedereen heeft zoveel verstand van Pc's
 
Jaja de geleerden met computers laten weer eens zien wat een leek voor stomme dingen uithaald...........als ik op openen klik dan opend hij gelijk in Real Player, normaal gaat dat in Media Player, geen idee hoe dat kan.
Niet gelijk roepen dat het niet slim is om in Real Player te openen, niet iedereen heeft zoveel verstand van Pc's

:? :? :? Ik zei toch niks???

Maar kan je de video nu bekijken Louis??
 
Raar,
ik heb mijn hele /dev/sda0 afgezocht en kon nergens media player vinden... ;-)
Maar gelukkig kon ik 'm wel bekijken..


:+
 
Nee het gaat om iemand die het leuk vond om via de mail even uit te leggen dat ik er duidelijk niks van snap..........schoot ff verkeerd.
Ik zal ut weh op de schieve zien zak me zeggu :+

Nog beter Louis..45 minuten op je breedbeeld...in "iets" betere kwaliteit dan een mpegje..... *D ....nu alleen nog een regenachtige dag....
 
Nee het gaat om iemand die het leuk vond om via de mail even uit te leggen dat ik er duidelijk niks van snap..........schoot ff verkeerd.
Ik zal ut weh op de schieve zien zak me zeggu :+

ik ben ook een computernitwit, maar gelukkig heb ik meer verstand van motorrijden :+

Hard op de computer slaan helpt ook nergens tegen, dat heb ik ooit al eens geprobeerd. Maar het lucht wel lekker op.
 
Als je die file niet kan afspelen:
open een DVD-afspeelprogramma ala PowerDVD, WinDVD

dan zie je em wel, dat is een filmpje van het SVCD formaat ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan