WK Endurance

1400874
 
Yamaha rijdt met Michael van der Mark, Alex Lowes & Katsuyuki Nakasuga, in de TECH21 kleuren.
Team Green Kawasaki rijdt met Jonathan Rea, Leon Haslam & Toprak Razgatlıoğlu
 
MM kun je sowieso wel vergeten en Crutchlow maakte er geen geheim van dat hij ook niet wilde.

Dus zo’n idioot team is dit niet.

Waarom zou je die moeten vergeten denk je? (serieuze vraag). Lijkt me wel vet als hij zou meedoen, ik heb het idee dat dat mannetje overal hard op gaat als er maar twee wielen en een motortje op zit.

Volgens mij hebben de Jappanse fabrieken die race wel hoog zitten, en als je dan al zo lang voor Honda uitkomt en de beste coureur bent zou ik wel staan te trappelen om een keer te mogen starten i.p.v. moeten starten. Maarja dat zegt niet zoveel natuurlijk.

Later,

Loek
 
Denk dat Honda niet het risico wil lopen om en de 8 uur van Suzuka kwijt te spelen en het motogp kampioenschap, beide met dezelfde rijder.
Dus ik zie er ook weinig raars aan, behalve dat Vd mark gewoon weer gaat winnen dit jaar.. al is dat ook niet zo raar meer
 
Klopt, denk alleen dat ze daar in Japan niet echt mee aan kunnen komen.

Ach, ze gaan nu in ieder geval het Nederlandse succes niet in de weg zitten ;)
 
Waarom zou je die moeten vergeten denk je? (serieuze vraag). Lijkt me wel vet als hij zou meedoen, ik heb het idee dat dat mannetje overal hard op gaat als er maar twee wielen en een motortje op zit.

Omdat Marquez er gewoon geen zin in heeft. Hij heeft er geen enkel belang bij om hieraan mee te doen.
 
Omdat Marquez er gewoon geen zin in heeft. Hij heeft er geen enkel belang bij om hieraan mee te doen.

Ik zou juist denken van wel, maar dat zal wel aan mij liggen.

Het is een belangrijke race voor zijn werkgever, help de baas dan ook om het potje eindelijk weer eens te winnen zou ik zeggen.... maar ja....
 
Zou het? Dat ze niet gelijk winnen lijkt me duidelijk, maar als mm nou gewoon sneller is op die fiets dan zijn teammaatjes is het toch wel goed
 
Dat denk ik niet aangezien het om de winst gaat met het complete team ;)

Btw. Rea was ook oppermachtig in het wsbk met de kawa, volgens mij ook de snelste op suzuka vvorig jaar maar toch de race niet gewonnen.
 
Zijn er nog mensen die de 8 uren van Suzuka gaan kijken?
Zal geen 8 uur voor de buis gaan zitten ondanks dat het een vette race is, denk dat ik eerste en laatste uur ga kijken na het opgenomen te hebben..
Suzuka.jpg


Dit is het voorlopige resultaat van de trainingen, de mannen rijden nu de nachtsessie (om te wennen aan het donker) en morgen de Top10 Time-attack voor d epole position !
Mickey is nog wel iets langzamer als zijn teamgenoten maar ik zou nog steeds in het gips zitten met een gebroken pols dus RESPECT :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan