WK Endurance

CY1T0FO66NV8SNR8TFQ9.jpg


MvdM vandaag in Sepang


edit: ik zie de afbeelding niet in het bericht maar als ik het bericht wil wijzigen wel in kadertje om aan te passen zie ik het wel. Raar.
 
Komt op Eurosport 2 ...5.55 uur , mooi met een le mans start.
ES2 heb ik niet. Sterker nog, ik heb helemaal geen televisiepakket. Wat ik wil zien, en dat is toch eigenlijk alleen maar sport, doe ik via het internet. Ook het journaal kijk ik online en anders Netflix. :)
 
Sneu voor die lui in Sepang die hun nek hebben uitgestoken.

Ja volledig met je eens, jammer voor het hele kampioenschap eigenlijk. Het kost die teams ook heel veel om daar nu in een pitbox te wachten tot de regen overgaat -O-
En het is juist zo'n geweldig idee om dit soort races in de "winter" periode te houden, zou zo mooi zijn als wij zo de winter door komen....
 
En ja hoor die stomme kabouter fransman is weer lekker bezig..... Als hij het niet kan winnen bukt ie zijn tegenstanders van de baan. Zoveelste x dat ie dit flikt. :N
 
Nee! MVDM eraf gekegeld door DiMeglio...-O-
Zo balen, en zo onnodig ook. Gekke actie om zo te willen counteren in een race die net begonnen is en nog uren duurt... Michael leek nog goed weg te komen, want ik dacht echt eerst dat 'ie weggedragen zou moeten worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan