WK Stuntriding in Tsjechie, AvZ

devil's girl

MF'er
21 okt 2003
173
0
Wormerveer
Bij deze kan ik trots meedelen dat AvZ 26ste is geworden met de wereld kampioen schappen freestyle stuntriding. :} :} :} :}
Voor de verplichte stoppie, hadden ze zelfs 29 van de 30 punten!!!!!!!
Ik zelf kon helaas niet mee,(als 3 de co rider van het team) op het allerlaatste moment kwam ik erachter dat een ID-kaart niet geldig is in tjsechie, en je dus een paspoort moet hebben... ;( B|
ik hoop dus volgend jaar met ze mee te kunnen.
Anyway, Kim en Arian ontzettend gefeliciteerd!!!!!!!!! Daar mogen jullie trots op zijn!!!!! :} :} :} :}
 
Leuke foto's trouwens van je op je website :9
hha dank je, maar daar ging het natuurlijk niet om :P

Ik weet niet hoeveel deelnemers er waren bij de inschrijvingen iets van 50 geloof ik, maar hoeveel er zijn komen opdagen weet ik niet. Ik wacht op meer bericht vanuit tsjechie!!! Maar inderdaad een mooie prestatie!!!!
 
Je hebt nu geloof ik op al mijn motors gelegen.. }) :P

Nu nog een offi fotoshoot... ;) O-)

Ga ik doen! Binnenkort, beloofd!!!! Heb alleen geen goede digitale... HINT, mogen we die van jou lenen???!!! O-)


Oke meer nieuws!!!

Christian Pfeiffer is 1ste geworden,
Ribeiro 2 de,
Ac Farias 3de.
Met een donut maken, had Arian meer punten als Farias!!! Dat is nou leuk nieuws!
de deelnemers waren sterker dan vorig jaar, dus Arian is trots op zijn 3 plaatsen vooruitgang!
 
Oke meer nieuws!!!

Christian Pfeiffer is 1ste geworden,
Ribeiro 2 de,
Ac Farias 3de.
Met een donut maken, had Arian meer punten als Farias!!! Dat is nou leuk nieuws!
de deelnemers waren sterker dan vorig jaar, dus Arian is trots op zijn 3 plaatsen vooruitgang!

..da's zeker leuk nieuws! *D Hij oefent ze natuurlijk ook vaker.. ;)

Maarre, er zit dus progressie in.. *D
 
Ze zijn nog op weg naar Nederland, dus over de vrouwtjes moet je later maar vragen! Hahaha.
Maar inderdaad, er zit zeker vooruit gang in, Go Arian go Arian!
 
devils girl wie komen er met truckstar naar assen ?
arian kim en jij weer?
of komen bea en gaby ook mee

Ik weet niet of we naar Assen gaan met de truckstar. Maar als we gaan, gaan Arian, Kim en waarschijnlijk ik. Bea gaat zowiezo niet meer mee met avz geloof ik, en gaby is weer mijn inval, dus de inval van de inval zeg maar :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan