WK SUPERBIKE ASSEN 15-17 APRIL 2016

Wie pakt de meeste punten dit weekend?

  • Michael van der Mark

    Stemmen: 33 68,8%
  • Chaz Davies

    Stemmen: 4 8,3%
  • Jonathan Rea

    Stemmen: 8 16,7%
  • Tom Sykes

    Stemmen: 1 2,1%
  • Nicky Hayden

    Stemmen: 1 2,1%
  • David Giugliano

    Stemmen: 0 0,0%
  • Sylvain Guintoli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Jordi Torres

    Stemmen: 0 0,0%
  • Max Reiterberger

    Stemmen: 0 0,0%
  • Alex Lowes

    Stemmen: 1 2,1%

  • Totaal aantal stemmers
    48
Ik heb lang getwijfeld of ik dit jaar weer zou gaan, maar heb dit jaar toch geen ticket gekocht, vanwege de programmering op zaterdag.

Bovendien moest ik maandag om 7.30 uur in Assen zijn en vanuit Brabant is dat toch snel 2.5 uur rijden.


Maar wanneer ik de zaterdagprogrammering dus vind tegenvallen mag ik dat hier niet zeggen? Omdat het gratis was? :?

Wat een klets zeg.
 
Laatst bewerkt:
Gratis betekent nog niet dat je iets goed of leuk móet vinden, toch? Hij mag toch best gebruik maken van een mogelijkheid (wie weet vind je het toch tof), en dan achteraf aangeven dat het toch niet is wat je hoopt?
 
Ik heb lang getwijfeld of ik dit jaar weer zou gaan, maar heb dit jaar toch geen ticket gekocht, vanwege de programmering op zaterdag.

Bovendien moest ik maandag om 7.30 uur in Assen zijn en vanuit Brabant is dat toch snel 2.5 uur rijden.


Maar wanneer ik de zaterdagprogrammering dus vind tegenvallen mag ik dat hier niet zeggen? Omdat het gratis was? :?

Wat een klets zeg.

Wat je nu zegt komt al heel anders over dan je eerdere bericht ;)Daar gaf je namelijk aan dat je komt voor races, terwijl je weet dat er 1 race op zaterdag is en 1 op zondag..
Je mag van mij zeggen wat jij wil.. doe ik namelijk ook !
Maar vind het jammer dat je gaat zeiken terwijl je zelf de keuze maakt om er heen te gaan
 
Wat je nu zegt komt al heel anders over dan je eerdere bericht ;)Daar gaf je namelijk aan dat je komt voor races, terwijl je weet dat er 1 race op zaterdag is en 1 op zondag..
Je mag van mij zeggen wat jij wil.. doe ik namelijk ook !
Maar vind het jammer dat je gaat zeiken terwijl je zelf de keuze maakt om er heen te gaan

Je moet elk jaar na de Dutch TT het gezeur eens aanhoren over wederom een vreselijk saaie race. En volgend jaar toch weer gaan hè _O-

En jbt was niet de enige. Ik wilde eerst ook niet gaan wegens de nieuwe programmering. Maar heb het toch geprobeerd. Ik weet nu dat ik komend jaar mooi thuis op het bankje kan kijken. Of vdM moet volgend jaar op een Kawa of Duc zitten. Dan zou ik me nog kunnen bedenken.
 
Je moet elk jaar na de Dutch TT het gezeur eens aanhoren over wederom een vreselijk saaie race. En volgend jaar toch weer gaan hè _O-

En jbt was niet de enige. Ik wilde eerst ook niet gaan wegens de nieuwe programmering. Maar heb het toch geprobeerd. Ik weet nu dat ik komend jaar mooi thuis op het bankje kan kijken. Of vdM moet volgend jaar op een Kawa of Duc zitten. Dan zou ik me nog kunnen bedenken.


Kan me daar echt zo dood aan ergeren.. je gaat toch ook heen voor de sfeer , het geluid etc..
En aangezien het programma vooraf duidelijk bekend gemaakt word, hoef je ook niet verbaasd te zijn dat je op zaterdag 1 race voorgeschoteld krijgt ;)

Ik ben alleen zondag gegaan omdat ik zaterdag het niet kon redden om op tijd op het circuit te zijn voor race 1, zondag zaten we om half 9 op de hoofdtribune omdat ik graag een mooi ( overdekt ) plekje wou en ook graag wou genieten van een volle race dag, ben na het podium van race 2 toch maar weg gegaan omdat ik het wel mooi geweest vond!

Volgend jaar gewoon weer lekker op de bank !!
 
Kan me daar echt zo dood aan ergeren.. je gaat toch ook heen voor de sfeer , het geluid etc..
En aangezien het programma vooraf duidelijk bekend gemaakt word, hoef je ook niet verbaasd te zijn dat je op zaterdag 1 race voorgeschoteld krijgt ;)

Ik ben alleen zondag gegaan omdat ik zaterdag het niet kon redden om op tijd op het circuit te zijn voor race 1, zondag zaten we om half 9 op de hoofdtribune omdat ik graag een mooi ( overdekt ) plekje wou en ook graag wou genieten van een volle race dag, ben na het podium van race 2 toch maar weg gegaan omdat ik het wel mooi geweest vond!

Volgend jaar gewoon weer lekker op de bank !!

Begrijp je ook wel: Altijd dat gezeik. Maar ja het blijft een forum en het ligt toch allemaal aan Eurosport. En voor het geluid ging je in de 2-takt tijd. En voor de sfeer gaan we wel naar de BSB :P
 
Begrijp je ook wel: Altijd dat gezeik. Maar ja het blijft een forum en het ligt toch allemaal aan Eurosport. En voor het geluid ging je in de 2-takt tijd. En voor de sfeer gaan we wel naar de BSB :P


Daarom zeg ik ook dat iedereen mag zeggen wat ie wil.. doe ik zelf ook ;)

Hier is alles de schuld van eurosport en op fb is alles de schuld van de rabobank, wel vind ik het typisch dat het een bepaald groepje is wat over dergelijke dingen zeurt
 
Laat ik ook eens,reageren,tis tenslotte weer maanden geleden dan ik uberhaupt hier gepost heb :P
Nou...jullie 2 zeveren anders ook een hoop over en weer :] ,bla bla bla,bank zitten.
Ik ben dit jaar na 20 jaar voor de 2e keer op mijn bank blijven zitten,zonder dit aan te kondigen, 8-)

Waarom,de dorna blaast hun wsbk maar op met hun pret formules,de huidige generatie coureurs vind ik maar een stel zoutloze,karakterloze atleten :/ (van de Mark zou voor mij de enige reden zijn af te reizen,maar helaas,ik kreeg het niet over mijn hart mijn snipperdagen op te offeren :+ )
Al met al vind ik het de moeite niet meer waard om 240 kilometernaar naar die natte,koude beton/asfalt vlek in de drentse hei te rijden :+

BSB zie ik nog wel :)
 
Laatst bewerkt:
Laat ik ook eens,na maanden reageren,tis tenslotte weer maanden geleden dan ik uberhaupt hier gepost heb :P
Nou...jullie 2 zeveren anders ook een hoop over en weer :] ,bla bla bla,bank zitten.
Ik ben dit jaar na 20 jaar voor de 2e keer op mijn bank blijven zitten,zonder dit aan te kondigen, 8-)

Waarom,de dorna blaast hun wsbk maar op met hun pret formules,de huidige generatie coureurs vind ik maar een stel zoutloze,karakterloze atleten :/ (van de Mark zou voor mij de enige reden zijn af te reizen,maar helaas,ik kreeg het niet over mijn hart mijn snipperdagen op te offeren :+ )
Al met al vind ik het de moeite niet meer waard om 240 kilometernaar naar die natte,koude beton/asfalt vlek in de drentse hei te rijden :+

BSB zie ik nog wel :)

:W It's alive! Als ik nou iemand zijn gezeur gemist heb, dan is het jouw gezeur wel. En je bent het nog niet verleerd zie ik _O-

Nu nog wachten op Yopperdepop! Die kunnen we ook wel opgeven als vermist...
 
:W It's alive! Als ik nou iemand zijn gezeur gemist heb, dan is het jouw gezeur wel. En je bent het nog niet verleerd zie ik _O-

Nu nog wachten op Yopperdepop! Die kunnen we ook wel opgeven als vermist...

Van 1 ding bedien ik mezelf,in tegenstelling tot jou,niet meer en dat is : oeverloos gelul over bromfiets zonder licht en toeter op een afgezet stuk baan rijden :]
Vooral zal ik nu wel of niet naar het wsbk gaan :+ zie

Dorna gaat door met de sloop van de Superbike

*O*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een bijzondere vraag/verzoek.

Vind het ook overdreven om er een nieuw topic voor te openen. Dus misschien kan iemand van jullie mij helpen.

Mijn zoontje van 5 heb ik ook motorisch gestoord gemaakt (trotse papa hier dus).
Hij is op vrijdag en zaterdag ook mee geweest naar het circuit tijdens WSBK. Vond het geweldig. Zelfs wat posters gescoord en op de foto met een aantal coureurs. Nu het probleem. Hij heeft van zijn opa het programmaboek gekregen. Deze heeft hij trots meegenomen naar school om te laten zien op school. Maar het boekje is daar spoorloos geraakt. Heb ook nog zelf met de juf gezocht in de klas. Niet gevonden. Hij is er nu nog verdrietig om omdat het zijn lievelingsboek was...

Lang verhaal kort.

Heeft iemand van jullie nog een programmaboek liggen van 2016 wsbk Assen waar je toch niks meer mee doet?

Dan graag pb :)

Alvast bedankt!
*O*
 
Alvast bedankt!
*O*
Ik gun hem een boekje, en hoop dat iemand je kan helpen, maar het kan ook een leermoment zijn. :$ :+

Onze kinderen worden overal voor behoed. Onlangs is de alcoholleeftijd naar 18 gegaan en gisteren is een nieuwe wet ingegaan die ervoor zorgt dat jongeren tot 23 jaar volgens het jeugdstrafrecht berecht kunnen worden als hun brein nog niet voldoende is ontwikkeld. Betuttelen we onze jeugd te veel?

Kinderen krijgen aandacht, geld, spullen en worden gehaald en gebracht van en naar school. Alles wordt voor hen gedaan. Zelfs op de universiteit staan ouders regelmatig aan het bureau van een docent te klagen waarom hun dochter maar een 6 heeft.

BESCHERMD DOOR OUDERS
’De jeugd wordt veel te veel beschermd door hun ouders’ is een veelgehoorde uitspraak. Het lijkt nu zelfs dat de wetten worden aangepast om kinderen tegen zichzelf te beschermen.

Tussen het 5e en 23e levensjaar zijn de frontale hersengebieden nog niet volledig ontwikkeld.” Verantwoordelijk zijn en de consequenties ergens van inzien, is iets dat getraind moet worden. Het leven zorgt hier voor een deel voor en ouders kunnen het goede voorbeeld geven.

ADHD EN AUTISME
„Maar het overgrote deel van de groep jongeren die in aanmerking komt voor het adolescentenstrafrecht, ongeveer negentig procent, heeft te kampen met een gedragsstoornis zoals adhd of autisme.

Ook opvoeddeskundige Marina van der Wal is groot voorstander van het adolescentenstrafrecht. „Het leervermogen van pubers wordt tot hun 26e ontwikkeld en dan gaat het met name om het empathische deel dat er voor zorgt dat iemand de consequenties van zijn daden inziet. Door ze volgens het adolescentenstrafrecht te bestraffen geef je ze de kans om te leren van hun fouten.”

PAMPEREN IS ONGEZOND
„Het pamperen van onze kinderen is heel erg ongezond”, vervolgt ze. „Ouders ontnemen kinderen de kans om te leren van de consequenties van hun acties waardoor ze niet leren dat ze zelf verantwoordelijkheid hebben. Je onthoudt je kinderen iets belangrijks. Ouders van nu vinden het vervelend om nee te zeggen tegen hun kinderen. Ze doen er alles aan om de goede sfeer te behouden terwijl dit eigenlijk hele negatieve consequenties kan hebben.”

VERWENDE GENERATIE
Ook als het om ’later’ gaat. Marina: „Werkgevers klagen al tijden over deze verwende generatie. Jongeren hebben weinig doorzettingsvermogen. Een meisje dat ongesteld wordt, blijft thuis. Dat komt van al dat gepamper. Ik ken iemand die heel goed is in het maken van muziek, echt een talent, alleen het probleem is dat alles voor hem wordt gedaan. En dat terwijl hij 22 is. Als hij honger heeft, maakt zijn moeder eten. Als hij moe is, belt zijn moeder dingen voor hem af. Deze jongen doet niet eens zijn eigen kleren in de wasmand. De mensen om hem heen zijn het zat en zijn carrière zal hier dan ook eindigen. Egocentrische beestjes worden het op deze manier, daar wil je niet mee werken.”

Nederlandse jongeren gaan kapot van de stress. Ze melden zich daardoor massaal ziek op hun werk.

Stress is volgens een analyse van ArboNed de nummer één oorzaak van werkverzuim. Bovendien kampen werknemers op steeds jongere leeftijd met lichamen vol ziekmakende spanning en angstige paniekgevoelens.

Was men in 2013 gemiddeld 24 dagen ziek, in 2014 lag men 29 dagen op de bank. Het werkverzuim door stress klom in 2014 naar 33 procent, waar dat in 2013 nog 29 procent van het totale aantal ziekmeldingen uitmaakte. De stijging is vooral merkbaar in de leeftijdscategorie 25- tot 34-jarigen, schrijft het Nederlands Dagblad.

"Psychisch verzuim verschuift naar een jongere leeftijdscategorie", concludeert Corné Roelen, bedrijfsarts en epidemioloog van ArboNed op. De bedrijfsartsenorganisatie deed haar onderzoek onder ruim 1 miljoen werknemers.

Een oorzaak zou het pampergedrag van ouders kunnen zijn.
De maatschappij is buiten de vleugels van de ouders niet vanzelfsprekend genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Dit is 1 van de redenen dat ik al jaren niet meer naar Assen ga, een jaar of 15 terug waren er veel Engelsen en kregen we met regelmaat een leeg bierblikje over ons hoofd heen, nee was lekker gezellig.
Ik blijf wel thuis voor de tv zitten.

Dat met bierblikjes smijten en zelfs met je zatte kop de baan oplopen tijdens de uitloopronde, dat gebeurde al op de TT ten tijde van Anton Mang; alleen waren het toen zatte Germanen.
 
Laatst bewerkt:
Interesseert mij niks. Ik moet een boekje

:+

Maar niet geschoten is altijd mis. Hij kende nu namelijk ook bijna het hele supersport veld al uit zijn hoofd :X O-)
Ik kan niets beloven, maar afgelopen weekend lag er in het medisch centrum op het TT circuit nog een hele stapel. Komende zaterdag heb ik weer dienst daar, en ik zal kijken of er nog 1 ligt, dan neem ik contact met je op, ok?
Hartelijke groet uut Zwolle,
Hans
 
Ik kan niets beloven, maar afgelopen weekend lag er in het medisch centrum op het TT circuit nog een hele stapel. Komende zaterdag heb ik weer dienst daar, en ik zal kijken of er nog 1 ligt, dan neem ik contact met je op, ok?
Hartelijke groet uut Zwolle,
Hans

Hans,

Dat zou mooi zijn! Ik hoor het graag van je. Alvast bedankt.

Hartelijke groet uut Almere :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan