wKJ viert carnaval

KJ

Die hard MF'er
8 okt 2001
833
0
wkj-carneval.jpg


wkj-carneval2.jpg
 
Wow. Als ik dat doe op m'n examen kunnen ze me nooit laten zakken. Ik heb dan hoe dan ook die motor onder controle.

Richard ziet ze weer vliegen...
 
Ik vier ook carnaval...
uhhmz, moet ik het goed zeggen...ik ben erbij aanwezig...werk 14 uur per dag....KUTCARNAVAL!
Al die bezope idioten om je heen... :r
 
Ik vier ook carnaval...
uhhmz, moet ik het goed zeggen...ik ben erbij aanwezig...werk 14 uur per dag....KUTCARNAVAL!
Al die bezope idioten om je heen... :r

Zelf wat meer drinken, dan valt het allemaal wel mee. Net als of gewone feestjes, 't is echt geen feest als je BOB bent.
 
Ik vier ook carnaval...
uhhmz, moet ik het goed zeggen...ik ben erbij aanwezig...werk 14 uur per dag....KUTCARNAVAL!
Al die bezope idioten om je heen... :r

Idioot KÁN kloppen, bezopen valt wel mee, in mijn geval iig. :P

Heb me ingehouden, moet nog een brommertje modificeren voor iemand, is goed op schema :}
 
Laatst bewerkt:
Ga d'r maar van uit dat jij r1 met hersenen bent ;) Want er zitten ooit apen tussen.

Hmmm, begin nu te twijfelen, ik heb hem weleens aan z'n stuur zien hangen geloof ik. :P

Je moet wel lef hebben om je motor in het zuiden te brengen voor modificatie, met carnaval :+

Moet er niet aan denken, of moet tie mee in 1 of andere parade.
 
Laatst bewerkt:
Net 3 dagen carnaval gevierd, da's meer dan genoeg voor mij.
'k ben vandaag maar weer gaan werken om een beetje bij te komen :+
 
Hmmm, begin nu te twijfelen, ik heb hem weleens aan z'n stuur zien hangen geloof ik. :P

Je moet wel lef hebben om je motor in het zuiden te brengen voor modificatie, met carnaval :+

Moet er niet aan denken, of moet tie mee in 1 of andere parade.

Wacht eerst het resultaat maar eens af, vallen die vingers wel uit je neus
}) ;)
 
Ik vier ook carnaval...
uhhmz, moet ik het goed zeggen...ik ben erbij aanwezig...werk 14 uur per dag....KUTCARNAVAL!
Al die bezope idioten om je heen... :r

Gewoon ff zo nu en dan 1 zo'n eikel in elkaar rossen. Krijg je het gelijk lekker warm en heb je ff wat anders aan je hoofd })
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan