Wolf in schaapskleren: Suzuki GSX750F met GSX-R750 blok

Status
Niet open voor verdere reacties.

bok001

MF veteraan
13 apr 2006
7.867
5
Zwolle (Overijssel)
Net een dag geleden in elkaar gezet en wegens, wederom, problemen met mijn linkervoet moet ik de machine verkopen: een GSX750F uit 1995 met een R708 GSX-R750 blok. Het blok is, voordat het in de machine gelepeld is, voorzien van nieuwe olie, nieuwe bougies, nieuwe inlaatrubbers, een nieuwe koppelingskabel en -hevel, kleppen zijn nagekeken en gesteld. Het blok is voorzien van Mikuni BST38SS 38mm carburateurs ipv de standaard BST36SS, deze carbs moeten nog wel afgesteld worden! Er zit een nieuwe DID X-ring kettingset op met JT-tandwielen (15/46). En... er zit een splinternieuwe Motad Nexxus 4-in-1 pijp onder.

Het geheel rijdt perfect, zit geen merkbare trilling in het blok. Ikzelf heb er maar 60 kilometer mee gereden en alles lijkt goed te werken. De fiets is verder voorzien van een Krauser K2-kofferset en heeft een verhoogde ruit voor meer comfort. Het blok heeft 40000 kilometer gelopen, de rest 48000 kilometer. Ik vraag er €2600 voor, dat is niets vergeleken wat voor tijd ik erin gestoken heb. De fiets staat in Zwolle. Telefoon: 038-7850226 of stuur een berichtje!

full

full


Ff maar een paar foto's erbij na anderhalve dag poetsen :9~
full

full
 
Laatst bewerkt:
-O- zonde man! Veel tijd en energie in moeten steken en dan moeten verkopen -O-

suc6 met de verkoop! Maar dat gaat vast wel lukken!
 
Erg he. Mijn linkervoet voelt dood aan als ik een tijd mee gereden heb. Had ik vorig jaar al en kreeg daarvoor fysio. In de tussentijd is het originele blok kapot gegaan en had geen referentiepunt meer. Nu ik er weer mee rij heb ik er weer problemen mee. Vandaag een stuk van 150km gereden, nu met kisten aan en een steunzool, dat gaat wel een stuk beter. Ik heb er wel last van, maar niet zo erg als gisteren. Dus als ik 'm niet verkoop, geen man overboord :)
 
Verkoop je de kofferset (met koffers) ook los?
Ik ben hier nog naar opzoek (en dit past volgens mij ook op een GSX600F uit 97)
 
Schopje! Geweldig mooi fiets heb je daar. Had je toevallig nog meer foto's? (als je ze zou kunnen mailen, graag) Ik ben op dit moment nog aan het lessen, maar als alles voorspoedig verloopt zou ik graag de motor over ca. 2 weken willen bezichtigen (mocht je zo'n prachtmotor tegen die tijd nog niet verkocht hebben natuurlijk!).
 
Schopje! Geweldig mooi fiets heb je daar. Had je toevallig nog meer foto's? (als je ze zou kunnen mailen, graag) Ik ben op dit moment nog aan het lessen, maar als alles voorspoedig verloopt zou ik graag de motor over ca. 2 weken willen bezichtigen (mocht je zo'n prachtmotor tegen die tijd nog niet verkocht hebben natuurlijk!).


Mailtje naar jouw Gmail *O*
 
Een week later en hij staat er nog steeds :') Donderdag worden de carburateurs goed gesteld en wordt er wat schakels uit de nieuwe ketting gehaald. De leverancier heeft geen rekening gehouden met de andere tandwielverhoudiing :(
 
Zaterdag komt er iemand kijken :) Niemand meer die interesse in deze Soes heeft? Nieuwe kettingset, GSX-R750 blok, 38mm carbs, nieuwe inlaatrubbers, nieuwe 4-in-1 uitlaat, nieuwe accu, volledig onder handen genomen en grote beurt gehad....
 
Schop vanuit Fuerteventura 8-) Zodra ik volgende week thuiskom worden gelijk de stationairsproeiers door mij vervangen en dan is die helemaal klaar! Wie maakt mij en jezelf blij :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan