Wolken jagers meet 2019

Here we go again! Wie kan wanneer?


  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik ben weer bijgelezen/gelijkt. Zondag 6 oktober staat in de agenda.

Nu nog ff de exacte verzameltijd en plaats en de wolkenjagers kunnen los *O*
Laten we gewoon de verzamelplaats Veenendaal aanhouden, wat @DarkGiMO voorstelt in de OP. Mocht er toch een kans zijn om MeteoGroup van binnen te zien, dan vinden jullie het vast niet erg om 8km verderop te meeten. Langs kantoor rijden kan denk ik wel opgenomen worden in de route @DarkGiMO ;)
 
@*Jan* ,6 oktober is nog ver weg, dan kan jij vast wel als je het NU in de agenda zet!


Ow dank grote weerman ,altijd fijn als iemand anders mijn agenda invult :}:}:+
eigenlijk gebeurt dat al teveel ,vandaar dat ik zo verrotte weinig tijd heb 8)7
ik heb 2 zaters ingevuld dat ik misschien zou kunnen met een beetje mazzels ,
ik zie wel ,en anders zie ik hier de foto s wel *O*t initiatief is iig super :}:t
 
Ow dank grote weerman ,altijd fijn als iemand anders mijn agenda invult :}:}:+
eigenlijk gebeurt dat al teveel ,vandaar dat ik zo verrotte weinig tijd heb 8)7
ik heb 2 zaters ingevuld dat ik misschien zou kunnen met een beetje mazzels ,
ik zie wel ,en anders zie ik hier de foto s wel *O*t initiatief is iig super :}:t
2 zaters?

Het is op zondag 6 oktober! :+
 
Gezien mijn thuislocatie maakt het mij niet heel veel uit waar we verzamelen, had voor nu de suggestie van DG overgenomen.

Als 'De Bilt' voor de van-ver-komers handiger is kan dat neem ik aan ook? Of omgeving Laage Vuurse bijvoorbeeld? Mischien ergens wat dichter voor wie uit Grøn moet komen?
opgeZWOLLE misschien...🤓
 
16 man nu!

Ik zou het wel leuk vinden dat de mensen die nog niks gepost hebben in het weertopic, dat minstens 1 keer doen voor 6 oktober. Bij wijze van voorstellen zeg maar. Ik noem geen namen, dat weet een ieder voor zichzelf.
Dat is een behoorlijke groep.
Ik heb meerdere route’s in mijn hoofd,
afhankelijk van de wensen, zal er een mooie gereden worden.
En ja er zitten molens bij😎👍🏻
 
Ik zie dat het al weer even geleden is dat ik wat gepost heb in
16 man nu!

Ik zou het wel leuk vinden dat de mensen die nog niks gepost hebben in het weertopic, dat minstens 1 keer doen voor 6 oktober. Bij wijze van voorstellen zeg maar. Ik noem geen namen, dat weet een ieder voor zichzelf.

Ik zie dat het al weer even geleden is dat ik wat in het weerfoto-topic gepost heb (2 mei). Maar ik zag dat ik nog wel een leuke van de vakantie heb, dus zal die even posten voor je ;)
 
16 man nu!

Ik zou het wel leuk vinden dat de mensen die nog niks gepost hebben in het weertopic, dat minstens 1 keer doen voor 6 oktober. Bij wijze van voorstellen zeg maar. Ik noem geen namen, dat weet een ieder voor zichzelf.

Ha ik zal er deze week zeer zeker 1 (of meer) maken. Dan mag jij me tips geven op de dag zelf hoe beter kan :+
 
Dat is een behoorlijke groep.
Ik heb meerdere route’s in mijn hoofd,
afhankelijk van de wensen, zal er een mooie gereden worden.
En ja er zitten molens bij😎👍🏻
Er staan 2 heule grote windmolens op de kruising a30/a12. Ik heb daar al eens een foto van gepost. Speciaal voor @max snelheid maken we daar 1 (van de vele?) groepsfoto's *O*
 
16 man nu!

Ik zou het wel leuk vinden dat de mensen die nog niks gepost hebben in het weertopic, dat minstens 1 keer doen voor 6 oktober. Bij wijze van voorstellen zeg maar. Ik noem geen namen, dat weet een ieder voor zichzelf.
Sorry, ik zal snel eens een foto maken 🥺


Dus de datum staat al vast? Ik hoef geen voorkeur meer in te vullen?
Check @#HugoBoss zijn bericht 😍
 
Terug
Bovenaan Onderaan