Wolken jagers meet 2019

Here we go again! Wie kan wanneer?


  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

Marsian

¯\_(ツ)_/¯
30 jan 2018
4.747
12.025
Op het initiatief van @DarkGiMO een meet voor de 'Mooiste weerfoto' makers!
Het idee is om ergens centraal in het land af te spreken en dan een klein rondje te rijden (en natuurlijk wat mooie plaatjes te schieten onderweg).

Ben je actief in het topic en heb je zin om mee te gaan dan is dit handig om te weten:

Door weersomstandigheden gecanceld, we kijken naar een nieuwe datum.

Wanneer: -
Hoe laat: -
Waar: Verzamelen bij de Mac in Veenendaal
(aan de afslag A12. - Nieuwe Weg)
 
Laatst bewerkt:
Leuk idee, mag je ook gewoon mee als je geen foto wilt maken van wolken?:+
Nee, dan moet je voor straf bij iemand achterop en al rijdend de hele rit foto's voor de rest maken. :+
Maar dat is voor jou makkelijk, jij kan dan lopend naar de McD, dan staat die motor ook niet zo publiekelijk niks te doen. Dus wees welkom! *O*
 
Nee, dan moet je voor straf bij iemand achterop en al rijdend de hele rit foto's voor de rest maken. :+
Maar dat is voor jou makkelijk, jij kan dan lopend naar de McD, dan staat die motor ook niet zo publiekelijk niks te doen. Dus wees welkom! *O*
Ik zeg: Zijspanbakje O-)})

Edit.. ships... verkeerde topic ;)
 
Nee, dan moet je voor straf bij iemand achterop en al rijdend de hele rit foto's voor de rest maken. :+
Maar dat is voor jou makkelijk, jij kan dan lopend naar de McD, dan staat die motor ook niet zo publiekelijk niks te doen. Dus wees welkom! *O*

Komt goed:+

Ik heb een fotograaf die maakt tot 120 fotos per seconde terwijl ik rij:t:]

 
Komt goed:+

Ik heb een fotograaf die maakt tot 120 fotos per seconde terwijl ik rij:t:]

Het moet wel een straf zijn, hè? ;) Vandaar foto's maken = doen wat je niet zou willen en achterop = zelf niet rijden, geen grotere straf dan dat natuurlijk. :Y

7/8 zit ik in UK en 21 heb ik een wandeltocht van 27 kilometer. 22 zou ik eventueel nog kunnen, maar geniet niet de voorkeur omdat ik dan waarschijnlijk spierpijn heb van 21. :') Maar goed, wat niet gaat dat gaat niet, zo'n 'vast meubilair status' heb ik niet.
 
Kunnen er nog wat weekenden in oktober bijgezet worden? Dan wordt de kans ook wat groter op jagende wolkenluchten :+
Ik ben voor! :Y
Zal ik de eerste twee weekenden van oktober erbij zetten? Dan is er gezien het wat verder in de toekomst is, en ruim na de zomervakantie, misschien meer kans dat er meer mf-ers kunnen?
 
Eigenlijk vind ik dat @#HugoBoss een datum moet kiezen met de beste (slechtste?) vooruitzichten en iedereen zich daar maar op aan moet passen. Gaat het tenslotte om rondrijden of om de mooie weerfoto's? :9

Wel even rekening houden dat die datum dan wel acht keer last minute aangepast gaat worden met het wisselvalige karakter van de natuur. ;)
 
Eigenlijk vind ik dat @#HugoBoss een datum moet kiezen met de beste (slechtste?) vooruitzichten en iedereen zich daar maar op aan moet passen. Gaat het tenslotte om rondrijden of om de mooie weerfoto's? :9

Wel even rekening houden dat die datum dan wel acht keer last minute aangepast gaat worden met het wisselvalige karakter van de natuur. ;)
Tuurlijk zonder de weerbaas is t iig niet af
 
op een zondag kan ik me altijd wel inpassen maar hoe later in het jaar hoe meer kans op klote weer en als je al vanuit Zuid Limburg moet komen is het al best een ritje om er te komen natuurlijk dus zal wel goed weer moeten zijn
Het is juist de bedoeling dat het klote weer is anders valt er niet veel te fotograferen :+
 
Eigenlijk vind ik dat @#HugoBoss een datum moet kiezen met de beste (slechtste?) vooruitzichten en iedereen zich daar maar op aan moet passen. Gaat het tenslotte om rondrijden of om de mooie weerfoto's? :9

Wel even rekening houden dat die datum dan wel acht keer last minute aangepast gaat worden met het wisselvalige karakter van de natuur. ;)
Ahum....ik ga mezelf tegenspreken met een eerdere post: ik ben een mooiweerrijder. 8-)Dus echt baggerweer zie ik niet zitten. Laten we het houden op een dag met Hollandse stapelwolken met af en toe een bui (op afstand, dat wel, en anders laveren we er wel omheen :+)

Het gaat om de ontmoeting. Rijden is een noodzakelijk kwaad om überhaupt mooie foto's te schieten 8-) :]

Ik zou zeggen, een route van ~100km met een stop ergens tussendoor. Dit is een suggestie, ik laat het graag aan de organisator @DarkGiMO.

Ik heb zelf geen navi,dus als iemand anders zich wil aanbieden voor navigeren en route, graag!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan