Wolken jagers meet 2019

Here we go again! Wie kan wanneer?


  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .
Heeee, leuk topic. Kan ik foto plempen....
20190821_204753.jpg
 
Ben ik ff weggeweest, is er een grandioos idee geboren.Top Marsian 👍

Heb de Poll ingevuld. Ben benieuwd wat er uiteindelijk uit de bus gaat komen. En ja, natuurlijk hoort onze eigen weerman er bij te zijn.
Kleine aanvulling: @DarkGiMO nam het initiatief voor deze meet, @Marsian borduurt voort met deze poll en de rest reageert enthousiast *O*
 
Op het initiatief van @DarkGiMO een meet voor de 'Mooiste weerfoto' makers!
Het idee is om ergens centraal in het land af te spreken en dan een klein rondje te rijden (en natuurlijk wat mooie plaatjes te schieten onderweg). Ik ken de regio niet goed genoeg, dus als er ideeen zijn voor een rondje zijn deze natuurlijk van harte welkom!

Ben je actief in het topic en heb je zin om mee te gaan dan is dit handig om te weten:
Waar: Verzamelen bij de Mac in Veenendaal
Hoe laat: 14.00 uur
Wanneer: ...........
Ik ken de regio en ben niet beroerd om voorop :]te rijden.
Uiteraard rijdt ieder voorzich en op eigen verantwoording!!
 
Nee, jij zeker
Ahum....ik ga mezelf tegenspreken met een eerdere post: ik ben een mooiweerrijder. 8-)Dus echt baggerweer zie ik niet zitten. Laten we het houden op een dag met Hollandse stapelwolken met af en toe een bui (op afstand, dat wel, en anders laveren we er wel omheen :+)

Het gaat om de ontmoeting. Rijden is een noodzakelijk kwaad om überhaupt mooie foto's te schieten 8-) :]

Ik zou zeggen, een route van ~100km met een stop ergens tussendoor. Dit is een suggestie, ik laat het graag aan de organisator @DarkGiMO.

Ik heb zelf geen navi,dus als iemand anders zich wil aanbieden voor navigeren en route, graag!
komt goed👍🏻😎🏍
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan