Wolken jagers meet 2019

Here we go again! Wie kan wanneer?


  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .
Helaas moet ik me afmelden voor 6 oktober ;(
Foutje in de agenda, of eigenlijk foutje van mezelf om het vergeten in de agenda te zetten. Heb helaas andere prioriteiten die dag, waar ik al maanden geleden voor had toegezegd te komen en waar ik het al eerder heb laten afweten. Kan het dus echt niet maken om dit keer weer niet te gaan. Is aan de andere kant van het land dus ook niet echt te combineren met deze meeting. Ik ben niet zo’n planner :o Baal ervan, maar het is niet anders
 
Mss ten overvloede.............................??

Tot 2 jaar terug was er ook een Mc D in centrum van Veenendaal. Die is gesloten.
Niet dat er straks motorrijders staan te kijken in het centrum.

Startpunt adres aangeven Mc D aan de afslag A12. (Nieuwe Weg)
 
@ follow-up-systeem

Dat is voor onervaren mensen een vervelend systeem imo , die kun je t best kort bij de voorrijder houden, dat is beter voor hun zelfvertrouwen denk ik.
In ons clubje hielden we altijd de kuikens voorin, dan de meer ervaren , en dan de idioten O-) .werkt perfect
Met 'Jan' eens!
Beter om onervaren mensen dicht achter voorrijder te houden. Volgen in 'Baksteen'-formatie
 
Helaas moet ik me afmelden voor 6 oktober ;(
Foutje in de agenda, of eigenlijk foutje van mezelf om het vergeten in de agenda te zetten. Heb helaas andere prioriteiten die dag, waar ik al maanden geleden voor had toegezegd te komen en waar ik het al eerder heb laten afweten. Kan het dus echt niet maken om dit keer weer niet te gaan. Is aan de andere kant van het land dus ook niet echt te combineren met deze meeting. Ik ben niet zo’n planner :o Baal ervan, maar het is niet anders
Geef niks... komt gelegenheid genoeg👍🏻
 
Mss ten overvloede.............................??

Tot 2 jaar terug was er ook een Mc D in centrum van Veenendaal. Die is gesloten.
Niet dat er straks motorrijders staan te kijken in het centrum.

Startpunt adres aangeven Mc D aan de afslag A12. (Nieuwe Weg)
De juiste lokatie en tijd en rit-afstand worden nog op tijd doorgegeven.
Grt DG
 
Correctie: Nog maar twee weken min één dag!!

😜
Dus...
1638EF7D-E139-41B6-B6E1-7E78EF48505A.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan