Wolken jagers meet 2019

Here we go again! Wie kan wanneer?


  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .
C003E3EE-F547-4093-90EF-2A866576C40E.jpeg
 
Jammer dat het niet doorgaat, maar heel begrijpelijk!

Voor het verzetten van de datum, wat is wijsheid? Volgens mij gaan er tussen nu en snel een aantal motoren de winterstalling in. Dus:

Optie A.
Proberen we voor de winterstop een datum te prikken?

Optie B.
Prikken we iets voor na de winterstop met als bonus dat er meer kans is op beter weer?

Optie C.
A en B!

Voor het toekomstige polletje, van wanneer tot wanneer duurt de winterstop? En waar kan ik een verzoek indienen om de huidige te verwijderen?
 
Orkaan Lorenzo brengt iedereen hier in verwarring. Ik dacht dat we vrijdagavond zouden besluiten. Maar goed, beslissing is genomen.

Ik zou zeggen: optie B (vanaf april oid) en je kan via 'rapporteer' knop bij de OP vragen om de poll te verwijderen.
 
Orkaan Lorenzo brengt iedereen hier in verwarring. Ik dacht dat we vrijdagavond zouden besluiten. Maar goed, beslissing is genomen.

Ik vond ook dat vrijdag snel gearriveerd was 😉
April duurt ook nog zo ontzettend lang! Misschien dat we een keer, als het weer ok is, tussendoor een spontaan ritje kunnen doen voor wie dan een open agenda heeft. (Droge vorst rit oid?)

Ik zou zeggen: optie B (vanaf april oid) en je kan via 'rapporteer' knop bij de OP vragen om de poll te verwijderen.
Thanks! Ga ik doen.
 
Laatst bewerkt:
Orkaan Lorenzo brengt iedereen hier in verwarring. Ik dacht dat we vrijdagavond zouden besluiten. Maar goed, beslissing is genomen.

Ik zou zeggen: optie B (vanaf april oid) en je kan via 'rapporteer' knop bij de OP vragen om de poll te verwijderen.
?
Je zei, uiterlijk vrijdag...
Dus eerder was ook een mogelijkheid.
Aangezien de weersomstandigheden niet fijn zijn ,leek het mij verstandig om tijdig afgezien van deze datum, zodoende iedereen op tijd een andere invulling aan de zondag kan geven.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat het niet doorgaat, maar heel begrijpelijk!

Voor het verzetten van de datum, wat is wijsheid? Volgens mij gaan er tussen nu en snel een aantal motoren de winterstalling in. Dus:

Optie A.
Proberen we voor de winterstop een datum te prikken?

Optie B.
Prikken we iets voor na de winterstop met als bonus dat er meer kans is op beter weer?

Optie C.
A en B!

Voor het toekomstige polletje, van wanneer tot wanneer duurt de winterstop? En waar kan ik een verzoek indienen om de huidige te verwijderen?
A
B
C
D
E
F......
T/M zzzzzZ
 
Terug
Bovenaan Onderaan