Woman wanted!

Elke minderheidsgroep wil wel eens wat organiseren om het wij-gevoel onder elkaar te versterken of om gelijkgestemden te zoeken. Je moet toch toegeven dat vrouwen onder motorrijders een minderheid vormen en om voorgaande reacties tijdens de stops te voorkomen willen ze ons er liever niet bij hebben. (wat ik me bij sommigen best voor kan stellen).

Daz juist humor!!
Ik lag net in een stuip om die reactie van SuperKris :} , als je daar de humor niet van inziet, dan is t wel héél erg met je gesteld.
 
Opleiding: bloemschikken
Hoogste rapportcijfer: 10 voor tekkenen (idd, geen spelling.. ;) )
Wat zou je nooit weggooien: me mis make up pop en me me to you beren niet
Welk beroep ga je later uitoefenen: sm meesteres
Hoe had je willen heten als je van het andere geslacht was: marilyn manson (lezen is ook al niet haar sterke kant.. |( )
Wat vind je van je buren: steletje klerelijers :o
Heb je typcursus gehad: ee
Met hoeveel vingers typ je nu: 2 ( :} )
Wie zou je vermoorden als je iemand mocht vermoorden zonder bestraft te worden?: me helen vorige klas van school met een paar uit zonderingen (erg subtiel..)
Wat voor computer heb je: een mooie
Hoe heet je knuffel: alle me to you beren
Favo taal: nederelands
Favo klasgenoot (mannelijk): remco hij had een sexy grote mc donald buik
Ork Ork Ork, soep eet je met een...: vork
Hahaha ik pis in m'n broek man; "Favo taal: nederelands" Heerlijk zo op de vroege ochtend met een bakkie koffie. 'Koekje d'r bij?' Ja lekker!
 
Ik zie alleen een vrouwengezicht met een bloedneus, veel make-up e.d.
Valt dat ook onder "mannen", of hangt er gewoon toevallig ergens een piemeltje aan?

Zo mannelijk vind ik m ook nie... met die laag make-up en dat magere witte lijf (onder de littekens van die schermes-actie van m :r )
Btw, hoe mannelijk kan je zijn als je je naam jat van een (vrouwelijke)heks uit de middeleeuwen? :?
 
Zo mannelijk vind ik m ook nie... met die laag make-up en dat magere witte lijf (onder de littekens van die schermes-actie van m :r )
Btw, hoe mannelijk kan je zijn als je je naam jat van een (vrouwelijke)heks uit de middeleeuwen? :?
En daarbij waren we het er hier op het forum allang over eens dat echte mannen kaal zijn.
 
Bwaahaa, die "lucie" is nie wijs.. Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en ben even gaan googelen..

Even een kleine opsomming:

Opleiding: bloemschikken
Hoogste rapportcijfer: 10 voor tekkenen (idd, geen spelling.. ;) )
Wat zou je nooit weggooien: me mis make up pop en me me to you beren niet
Welk beroep ga je later uitoefenen: sm meesteres
Hoe had je willen heten als je van het andere geslacht was: marilyn manson (lezen is ook al niet haar sterke kant.. |( )
Wat vind je van je buren: steletje klerelijers :o
Heb je typcursus gehad: ee
Met hoeveel vingers typ je nu: 2 ( :} )
Wie zou je vermoorden als je iemand mocht vermoorden zonder bestraft te worden?: me helen vorige klas van school met een paar uit zonderingen (erg subtiel..)
Wat voor computer heb je: een mooie
Hoe heet je knuffel: alle me to you beren
Favo taal: nederelands
Favo klasgenoot (mannelijk): remco hij had een sexy grote mc donald buik
Ork Ork Ork, soep eet je met een...: vork

Hoeveel hersencellen kun je missen??
(is wel een oud topic, maar kan er echt smakelijk om lachen)

Ik werd ook wel errug nieuwsgierig dus heb ik ook d'r sites maar s ff bekeken.
Dat wijf is echt niet goed snik. Da's wel goed voor een kwartiertje de slappe lach :9
 
Zo mannelijk vind ik m ook nie... met die laag make-up en dat magere witte lijf (onder de littekens van die schermes-actie van m :r )
Btw, hoe mannelijk kan je zijn als je je naam jat van een (vrouwelijke)heks uit de middeleeuwen? :?


D'r zit een leuter aan, dus techisch gesproken is het een gozer. Alhoewel, gezien de CD hoes van -uit m'n hoofd gezegd- Mechanical Animals is dat óók niet helemaal zeker.


Maar af en toe maakt 'ie wel goede nummers :)
 
Zo mannelijk vind ik m ook nie... met die laag make-up en dat magere witte lijf (onder de littekens van die schermes-actie van m :r )
Btw, hoe mannelijk kan je zijn als je je naam jat van een (vrouwelijke)heks uit de middeleeuwen? :?
wat is een schermes???? :+


ben het wel eens met twilight, vind idd wel dat hij af en toe leuke nummers heeft/maakt
 
Zo mannelijk vind ik m ook nie... met die laag make-up en dat magere witte lijf (onder de littekens van die schermes-actie van m :r )
Btw, hoe mannelijk kan je zijn als je je naam jat van een (vrouwelijke)heks uit de middeleeuwen? :?


Marilyn...Monroe gekruist met Charles.... Manson is de achterliggende gedachte voor de artiesten naam van ik meen deze domineeszoon...correct me if i'm wrong?
Monroe kent iedereen en Manson was een maniakale sekteleider uit de sixties die ik meen een hele familie uitmoorde met z'n vrienden dus die middeleeuwen haal ik er niet uit..
Z'n covers van oa Soft cell vind ik best wel te pruimen trouwens..





On topic....waarom eigenijk?...het blijft discriminatie :+
 
Marilyn...Monroe gekruist met Charles.... Manson is de achterliggende gedachte voor de artiesten naam van ik meen deze domineeszoon...correct me if i'm wrong?
Monroe kent iedereen en Manson was een maniakale sekteleider uit de sixties die ik meen een hele familie uitmoorde met z'n vrienden dus die middeleeuwen haal ik er niet uit..
Z'n covers van oa Soft cell vind ik best wel te pruimen trouwens..





On topic....waarom eigenijk?...het blijft discriminatie :+

Lekker oud topic :P
Charles Manson was toch een vent die mannen of vrouwen oppikte en ze vervolgens vermoordde...

Btw: zoals ik t nu teruglees heb ik dhr. Manson verward met Alice Cooper... :o (ik weet het: schande!!), die zijn naam beweerd te hebben gejat van een Middeleeuwse 'heks'.
Mijn nederige excuses :Y
 
Lekker oud topic :P
Charles Manson was toch een vent die mannen of vrouwen oppikte en ze vervolgens vermoordde...

Btw: zoals ik t nu teruglees heb ik dhr. Manson verward met Alice Cooper... :o (ik weet het: schande!!), die zijn naam beweerd te hebben gejat van een Middeleeuwse 'heks'.
Mijn nederige excuses :Y



Ik loop wat achter met lezen O-)



En waarom excuus...ik vind ze allebei wel aardig...de muziek dan...
O-)
 
Hoi Krisje
Ik vind jou een knappe meid.
Ik zelf ben ook een leuke, vrijgezellige meid met een lief en spontaan karakter.
Zullen wij eens afspreken?
Hier is mijn foto dan.

(Afbeelding)

Ik vind dat wij ook veel op elkaar lijken. Wat voor make-up gebruik jij precies, misschien dat het daardoor komt.

:9


En wacht maar totdat ik mn melkgebitje gewisseld heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan