Won kaarten voor de MOTORbeurs Utrecht 2010!

hetzelfde hier :(
heb een mail verstuurd naar MOTORbeursutrecht2010@summit.nl mail adres die rechts op de pagina ook staat.

Hier hetzelfde probleem, ook een mail gestuurd en het antwoord is: met de website is niets aan de hand probeer het eens op een stiller moment.
Nou, ik dus een aantal keren om 03.00 en 03.30 uur vannacht geprobeerd maar met helaas hetzelfde resultaat.
Zo druk zal het 's nachts toch niet zijn op de site???
Ga die knakker hier nog eens een mail over versturen...

Grt HermanuZ

Grt Herman
 
De postbode heeft mij overgeslagen.........wel kaarten gewonnen maar niks in de brievenbus mogen ontvangen!

:(
Dan ben je nummer 2. Snap er niets van, alle enveloppen zijn in één keer de brievenbus ingegaan, allemaal voorzien van een retouradres in geval er iets mis zou zijn. Dus of ze worden morgen nog bezorgd, of de post maakt er een zooitje van.
 
Dan ben je nummer 2. Snap er niets van, alle enveloppen zijn in één keer de brievenbus ingegaan, allemaal voorzien van een retouradres in geval er iets mis zou zijn. Dus of ze worden morgen nog bezorgd, of de post maakt er een zooitje van.

Stel de post maakt er inderdaad een zooitje van, dan is er vast wel iets op te vinden toch Bananeman? O-)
 
Stel de post maakt er inderdaad een zooitje van, dan is er vast wel iets op te vinden toch Bananeman? O-)
Tuurlijk! Als jij die brede bewaker uitschakelt pak ik die lilliputter met één arm aan O-) :P

Maar ff serieus: ben bang dat ik niet veel kan betekenen, maar zal nog ff een mailtje sturen. Je had reguliere kaarten, toch?
 
Bananeman,

Kaarten ontvangen, gister zoals velen niet gelukt om te registreren.. vanmiddag wel gelukt!!

Bedankt nogmaals!!

*O*
 
Tuurlijk! Als jij die brede bewaker uitschakelt pak ik die lilliputter met één arm aan O-) :P

Maar ff serieus: ben bang dat ik niet veel kan betekenen, maar zal nog ff een mailtje sturen. Je had reguliere kaarten, toch?

Samen kunnen we die klerekast en lilliputter makkelijk aan. :Y

Ik had inderdaad reguliere kaarten.

Moet je nog mijn naam en adres in een PB hebben?
 
Stuur voor de zekerheid ff, maar ik heb je gegevens uit de inzendingen gehaald. Heb je inmiddels post ontvangen?


De postbode was mij goed gezind vandaag, op de vraag of gister niet helemaal zijn dag was keek hij mij ietwat glazig aan.......

Bananeman nogmaals dank :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan