Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De 650? Ligt eraan waarmee je het vergelijkt, boven de 1 op 20 is makkelijk haalbaar, in mijn ogen lekker zuinig! (Volgens mij doet de 1000 het overigens ook niet slecht qua verbruik voor een 1000cc)Een vstrom zuipt overigens wel benzine.
Mijn 650 uit 2007 ìs echt niet onder de 1:20 te krijgen, noem ik toch niet echt "zuipen"Een vstrom zuipt overigens wel benzine. En zo heel groot vindt ik ze niet (191cm). Die Benelli is wel een hele fijne en mooie fiets!
Ik zou liever kijken op www. viabovag.nlEen motor die je niet veel ziet is bijvoorbeeld een Benneli TRK 502 met of zonder X erachter. Dat is een allround model met een best hoge zit (de X is een uitvoering die hoger staat) en een redelijke windbescherming met de standaard ruit. Ik heb er een ritje op proefgereden en vond het in het geheel niet verkeerd sturen. Ik ben 1.91 met lange benen en kon er prima op zitten.
Ik was op zoek naar iets meer power maar denk dat dit voor een A2 motor een goede optie zou zijn om naar te kijken. Nieuw prijzen liggen relatief laag waardoor gebruikt al snel binnen bereik komt en je voor een leuke prijs een jonge motorfiets kan rijden.
Vaak zijn ze nog leuk aangekleed ook met een kofferset.
Let wel, het is zeker geen ducati allroad of een BMW GS/GSA
Een dealer is te vinden in de kop van noord Holland. Verder op www. Motoroccasion.nl. Meerdere te vinden.
succes met je zoektocht.
Sorry ik dacht aan de DL1000.Mijn 650 uit 2007 ìs echt niet onder de 1:20 te krijgen, noem ik toch niet echt "zuipen"
Allemaal wel mooi die adviezen maar geen mens is het zelfde ook niet van de zelfde lengte,dik/dun er tussen in ,lange,
korte benen enzzzzz,dat alles maakt dat het zelf uitproberen het enige juiste is wat je kan doen.
Het zelfde geld voor motoren,dun zadel/dikker zadel,breed of juist smal zadel,hoge of juist lage zithoogte,zwaar,licht,
hoog stuur/laag stuur enzzzzzzzz,en ook een korte proefrit is eigenlijk niet ideaal,ik ben zelf ook zo er achter gekomen dat na een tijd rijden
en de motor een aantal dagen gereden te hebben dat het toch niks voor me was,eigenlijk is het huren van een motor voor bv een weekend nog
het beste.
Aan de andere kant zal je sneller tevreden zijn dan een ervaren motorrijder en word er waarschijnlijk in de motorcarrière
nog wel een keer gewisseld van motor.
Een Ducati is passie en is mooi zijn belangrijk,en wie mooi wil zijn moet pijn lijden, dus is dat niet echt een referentieMij werd een kleine motor als een Duc Monster zwaar afgeraden, veeeel te klein voor mijn lengte… Ik rij nu al 7 jaar m’n ritjes op dat ding.
Af en toe even stoppen om te rekken…..Een Ducati is passie en is mooi zijn belangrijk,en wie mooi wil zijn moet pijn lijden, dus is dat niet echt een referentie
Klopt! Nog nooit mee gereden. Maar met mijn 1.67m is een zithoogte van 82 cm echt op het randje van kunnen.Nou, dan heb jij nog nooit op een V-strom gereden.
Wat is te duur , de motor of het terug zetten naar 35kw .Dat wel maar vind ik te duur. Kan ik beter opzoek gaan naar een motor welke al is terug gevoerd.
Een andere man kan goedkoper zijnKlopt! Nog nooit mee gereden. Maar met mijn 1.67m is een zithoogte van 82 cm echt op het randje van kunnen.
Voor lange mensen zal dat geen probleem zijn maar bij Japanse motoren is het vaak de zithouding die te krap is. Mijn man is 1.81m en ging gewoon dood op zijn Honda VFR1200 toen het ritje bijna 2000km was. Het stuur zat te kort op zijn lijf. Voor mij, als kabouter, zat het allemaal perfect maar was de zithoogte spelbreker. Dus de 1200 de deur uit en ik heb een VFR800fi gekocht. (en hubby heeft die van hem teruggehaald van bij de zoon)
Ja hahah dat snap ik. Heb net mijn eerste motor verkocht en nu opzoek naar een andere en heb nog niet extreem veel kennis van alle modellen. Vond het vooral handig om een beetje te weten welke modellen aan de mijn eisen zouden voldoen. Snap dat iedereen eigen voorkeuren heeft of een motor heel anders kan beleven. Ik ga de komende tijd vooral veel modellen bekijken en nog wat proefritjes maken.Af en toe even stoppen om te rekken…..
Beetje dove handen van de trillingen na 140 km snelweg…
Voor de wat langere afstanden heb ik er tegenwoordig wel een Japanse toermotor bij.
@Noord-Holland 01 , adviezen zijn aardig en goed bedoeld, maar zoek iets wat je zelf ook leuk vindt.
Ik vind de kosten om een motor op kenteken en kwa vermogen terug te zetten. Mij is verteld dat dit rond de 400 euro kost afhankelijk van het motor kan dit wat verschillen. Geef dan liever 400 euro meer uit aan een motor dan aan het op kenteken zetten van maximaal 35 kw.Wat is te duur , de motor of het terug zetten naar 35kw .
Terug zetten is niet duur en bij een kawasaki is het zo gebeurd , heb bij 1 van de grotere moordzaken gehoord dat bijv bij een aantal Honda modellen wel heel prijzig is omdat er wat meer kom bij kijken dan aan de laptop
Moordzaken zijn niet goedkoop,..Wat is te duur , de motor of het terug zetten naar 35kw .
Terug zetten is niet duur en bij een kawasaki is het zo gebeurd , heb bij 1 van de grotere moordzaken gehoord dat bijv bij een aantal Honda modellen wel heel prijzig is omdat er wat meer kom bij kijken dan aan de laptop
Moord op zich weer wel.Moordzaken zijn niet goedkoop,..
Ik heb op meer dan 20 motoren gereden (o.a. honda, suzuki, yamaha, bmw) en mijn ervaring is dat Japanners voor mij, als kabouter, een betere zithouding hebben. Mijn man had meer moeite om een motor te vinden waar hij prettig +1000km op kan rijden. Een vriend van ons, 1.95m, dacht er niet aan om een BMW te kopen en gebruikte elk excuus om er maar niet aan te denken. Tot hij er op ging zitten. Hij heeft een Ducati gehad, een VFR750... allemaal leuk voor een rondje om de kerk. Voor langere afstanden bleek de BMW prettiger.Een andere man kan goedkoper zijn
Maar je baseert jullie ervaring op enkele motoren,ik ken er genoeg van meer dan 1,90 die perfect passen op een DL650,
dat Japanse motoren krap zijn klopt dan ook niet.
Ai , en er gewoon over heen gelezen , woordenboek grrr .Moordzaken zijn niet goedkoop,..
Ja daarom rijd ik nu heerlijk op een KTM 1190 Adventure. Die is alleen niet echt a2 dus kan hem niet aanraden hier een proefrit op te gaan makenIk heb op meer dan 20 motoren gereden (o.a. honda, suzuki, yamaha, bmw) en mijn ervaring is dat Japanners voor mij, als kabouter, een betere zithouding hebben. Mijn man had meer moeite om een motor te vinden waar hij prettig +1000km op kan rijden. Een vriend van ons, 1.95m, dacht er niet aan om een BMW te kopen en gebruikte elk excuus om er maar niet aan te denken. Tot hij er op ging zitten. Hij heeft een Ducati gehad, een VFR750... allemaal leuk voor een rondje om de kerk. Voor langere afstanden bleek de BMW prettiger.
Ergonomie is heel belangrijk. Belangrijker dan een merk.
Tja ik heb op duizenden motoren gereden,en er past altijd wel 1 minder,maar er zijn er genoeg die gewoon goed zitten,ben overigens net zo lang als je man.Ik heb op meer dan 20 motoren gereden (o.a. honda, suzuki, yamaha, bmw) en mijn ervaring is dat Japanners voor mij, als kabouter, een betere zithouding hebben. Mijn man had meer moeite om een motor te vinden waar hij prettig +1000km op kan rijden. Een vriend van ons, 1.95m, dacht er niet aan om een BMW te kopen en gebruikte elk excuus om er maar niet aan te denken. Tot hij er op ging zitten. Hij heeft een Ducati gehad, een VFR750... allemaal leuk voor een rondje om de kerk. Voor langere afstanden bleek de BMW prettiger.
Ergonomie is heel belangrijk. Belangrijker dan een merk.
Waar het hart van vol is.Ai , en er gewoon over heen gelezen , woordenboek grrr .