- 12 mei 2008
- 38.729
- 7.754
Ik zal je goed in de gaten houden.Vooruit dan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal je goed in de gaten houden.Vooruit dan
A bah..... Nr zoveel hahaha.Ik zal je goed in de gaten houden.
Doe jij maar rellen.... Grapje.ho ho ho, niet lopen rellen voor ik er ben he
ben gek op een goeie rel.
Maar pak gewoon een ouwe zeepkist, die ouwe hebben niet zo veel tra-la-la dat stuk kan gaan.
brandstof-vonk-lucht en ze doen het.
Na mij de tweedeA bah..... Nr zoveel hahaha.
Toch moet je wel wat dingetjes uitsluiten. Zoals bijvoorbeeld de Vblokken (zoals eerder al een paar keer gezegd), die zijn hartstikke leuk en fijn als ze nieuw zijn maar onderhoud aan de carbs is crisis. 600's van Yamaha in die budgetklasse zijn slechte starters. Dat worden ze nou eenmaal op die van mijn zoon na. Motor met makkelijk bereikbare slijtageonderdelen, bougies, filter drukt onderhoudskostenho ho ho, niet lopen rellen voor ik er ben he
ben gek op een goeie rel.
Maar pak gewoon een ouwe zeepkist, die ouwe hebben niet zo veel tra-la-la dat stuk kan gaan.
brandstof-vonk-lucht en ze doen het.
Na mij de tweede
Toch moet je wel wat dingetjes uitsluiten. Zoals bijvoorbeeld de Vblokken (zoals eerder al een paar keer gezegd), die zijn hartstikke leuk en fijn als ze nieuw zijn maar onderhoud aan de carbs is crisis. 600's van Yamaha in die budgetklasse zijn slechte starters. Dat worden ze nou eenmaal op die van mijn zoon na. Motor met makkelijk bereikbare slijtageonderdelen, bougies, filter drukt onderhoudskosten
Geweldige motorSt1100 1999 geen ABS nieuwe distributieriem en grote beurt
€ 1.999,0
≥ St1100 1999 nieuwe distributieriem en grote beurt e.o.VT750C — Motoren | Honda — Marktplaats
St1100, 1999 nieuwe distributieriem ,kleppen gesteld, goede banden, nieuwe accu, topkoffer, binnentassen in zijkoffers, handvatverwarming, tanktas,link.marktplaats.nl
Onder de 5,5k ga je ze niet snel vindenBekijk bijlage 1725812
Voor het onderhoudszekere komt er bij mij geen V blok over de vloer. Een MT07, waat ik totaal geen ervaring mee heb, zou me een ideale WW motor lijken. Relaxte zit, niet te zwaar, niet te veel cilinders... Ik weet niet of die er al zijn voor die prijs.
Ik heb jou en je hamer gerapporteerd.Ik zal je goed in de gaten houden.
Ik heb jou en je hamer gerapporteerd.
VrachtwagenGeweldige motor
Zo’n ding gebruik ik ook voor woon-werk.St1100 1999 geen ABS nieuwe distributieriem en grote beurt
€ 1.999,0
≥ St1100 1999 nieuwe distributieriem en grote beurt e.o.VT750C — Motoren | Honda — Marktplaats
St1100, 1999 nieuwe distributieriem ,kleppen gesteld, goede banden, nieuwe accu, topkoffer, binnentassen in zijkoffers, handvatverwarming, tanktas,link.marktplaats.nl
Volgens mij zeg ik ook niet dat TS die moet laten doen, reparatie kun je namelijk ook zelf doen. Ik zeg ook niet dat er niet mee te rijden valt.Dat antwoord vind ik een beetje kort door de bocht. Sowieso staat er niet dat hij niet houdt van (af en toe) sleutelen en er zijn genoeg Japanners die blijven rijden zelfs als je er een bom op gooit. Maar de genoemde criteria zijn zo algemeen dat er nog 100 motoren genoemd kunnen worden.
Maar als je m gewoon 3 dagen per week gebruikt heb je toch eigenlijk geen onderhoud aan je carbs? Die worden vooral slecht van stilstaan is mijn idee...Na mij de tweede
Toch moet je wel wat dingetjes uitsluiten. Zoals bijvoorbeeld de Vblokken (zoals eerder al een paar keer gezegd), die zijn hartstikke leuk en fijn als ze nieuw zijn maar onderhoud aan de carbs is crisis. 600's van Yamaha in die budgetklasse zijn slechte starters. Dat worden ze nou eenmaal op die van mijn zoon na. Motor met makkelijk bereikbare slijtageonderdelen, bougies, filter drukt onderhoudskosten
Zelfs stilstaan hoeft niet perse slecht te zijn zolang je goede brandstof tankt. Regelmatig maanden achtereen niet gereden en nooit problemen gehad met de VFR. Nu pas sinds kortMaar als je m gewoon 3 dagen per week gebruikt heb je toch eigenlijk geen onderhoud aan je carbs? Die worden vooral slecht van stilstaan is mijn idee...
255k, nooit iets aan de carbs gedaan, behalve erop en eraf bij blokwissel.
Ieder jaar staan ‘s winters m’n motoren een paar maanden stil. Even de accu’s aan de prik en de Honda start altijd direct weer, de Duc moet het wel van wat verder weg halen maar die slaat uiteindelijk ook wel aan.Maar als je m gewoon 3 dagen per week gebruikt heb je toch eigenlijk geen onderhoud aan je carbs? Die worden vooral slecht van stilstaan is mijn idee...
255k, nooit iets aan de carbs gedaan, behalve erop en eraf bij blokwissel.