Woonplaats is weer weg uit profiel

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Staat nu weer interesses, na de update van gisteren. :)

Zou je het weer in Woonplaats kunnen veranderen Ruud?
 
Pooh, niet mekkeren....ik ben geen fulltime php scripter die van dit forum leeft!

Aangepast trouwens....2 minuten werk :)
 
Pooh heeft ergens wel gelijk...
Het is zwaar naadje dat iedere update, kleine en grote, alle aanpassingen weer opnieuw vanaf het begin doorgevoerd moeten worden....

Je bent nou toch iedere keer aardig wat tijd kwijt aan het opnieuw invoegen van eerdere wijzigingen en da\'s zonde...

Is dan ook zeker geen verwijt aan jou, want je doet dit erbij en daar mogen we hoe dan ook dankbaar voor zijn (het is tenslotte een hobby voor jou, waarmee je ons allemaal toch kans gunt om hier samen te komen & te babbelen, alsmede waardevolle (en minder waardevolle) info te delen...), maar ook voor jou moet het toch vervelend zijn om bij iedere update weer bij het begin te moeten beginnen...
 
Ook waar, maar...

Forum moet alle functionaliteiten hebben die de upgrades aanbieden. Deze versie is alweer een stuk beter als de oude....

En aangezien dit forum flink anders is dan standaard (Jullie vragen erom, niet vergeten :) ), zit er niks anders op dan na elke update weer gaan aanpassen....

Hopen maar dat het niet te vaak gebeurd :)
 
Da\'s ook weer zo... Maar als ik jou was zou ik kleine updates (met minder belangrijke aanpassingen) mooi effe laten schieten tot de volgende grotere update... :) Updates gaan dacht ik toch al aardig snel...

Het blijft jammer dat je niet alle niet-standaard dingen op de een of andere manier simpel over kunt zetten, zonder ze een voor een opnieuw te moeten verwerken...
 
Of je maakt gewoon een keer een notitie met de dingen die je moet aanpassen na een update.
Zodat je dat de volgende keer niet vergeet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan