woont iemand in de buurt van Winterswijk?

***BTR***

MF veteraan
30 mei 2001
1.326
0
Den Hoorn
Ik heb zaterdag mijn rijbewijs gehaald en heb nu met iemand afgesproken om volgende week vrijdag in Winterswijk naar zijn motor te gaan kijken. Nu kwam ik op internet 2 bedrijven in de buurt tegen waar ik hem eventueel even na kan laten kijken allebei in Aalten. Kent iemand deze zaken? Toebes en Wilbrea motors. Heb nu echt zin om eens een blokje te gaan scheuren zonder bij 4.ooo toeren te schakelen heheh.
 
Op 2001-07-16 10:59, schreef Sander Vermeer:
Ik heb zaterdag mijn rijbewijs gehaald en heb nu met iemand afgesproken om volgende week vrijdag in Winterswijk naar zijn motor te gaan kijken. Nu kwam ik op internet 2 bedrijven in de buurt tegen waar ik hem eventueel even na kan laten kijken allebei in Aalten. Kent iemand deze zaken? Toebes en Wilbrea motors. Heb nu echt zin om eens een blokje te gaan scheuren zonder bij 4.ooo toeren te schakelen heheh.

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
heeeeeee GEFELICITEERD!!!!

ik zelf kom niet uit aalten (mijn ouders wel ) ben er wel bekent maar motorzaken in de buurt???????????? vertel waar ze zitten daar :)

woon zelf in warnsveld bij zutphen wat voor motor rij je of ben je vanplan te kopen :]
 
Toebes Motoren Staringstraat 7 7121VP Aalten 0543-478261
Wibrea Motors Barloseweg 9a 7122PS Aalten 0543-451642

Of jij moet een beter idee hebben? :) Ik ga kijken voor een CBR van 1995. Heb echt zin om te rijden! Van de week hebben nog 2 vrienden van me het gehaald dus nu kunnen we met zijn 3'en toeren :] .

Ik zit trouwens net nog even te kijken maar dat is ook nog zowat een half uur rijden. Zit er in Winterswijk niets?

[ Dit Bericht is bewerkt door: Sander Vermeer op 2001-07-20 09:23 ]
 
Terug
Bovenaan Onderaan