woonwerk brikker gpz550+shadow500

ut reit

Rookie
28 jul 2004
14
0
bruchem
Hallo,

voor het fatsoen stel ik me hier maar even voor, voordat er hier of daar commentaar vandaan komt.

Ik ben 26, woon regio zaltbommel, leef van en voor muziek. Ik geef voornamelijk slagwerk instructie (drumles voor de leek) maar speel ook piano in hotels, speel sax, dirigeer wat, componeer wat, (...als het maar geld op brengt...) en ben van origine tekenaar constructeur machinebouw. Doe dat dus nog in de ochtenduren, daar er geen hond 's ochtends drumles wil hebben...

Ik rij woonwerk, gem. zo'n 30.000 km per jaar, nu voor het 2e jaar met een shadow 500 uit 86 van m'n schoonvader. Fijne woonwerker, loopt 1:25, haast geen onderhoud, geen stukken dan een wel/niet kapotte accu. wel/niet??? Nou ja, 't leek net alsof er een knipperlicht relais-tje tussen zat, dan wel, dan niet kapot.
Hiervoor 3 jaar met een gpz550 die door het niet schoonmaken en louter alleen technisch onderhoud tot ratbike was geëvolueerd. Gave fiets, geen problemen mee gehad tot het laatste half jaar. Eerst olie lekkage aan de linker kant, pakkingen en keerringen vervangen, 2 mnd later dus rechts ook lekkage. Na 100.000 km probleemloos transport staat 'ie wortel te schieten in de schuur.

(BTW: nog iemand een tophalf, zijkapjes en achterkapje nodig ervan?? heeft geen haast, zet het later wel bij de verhandel afdeling)

Ik ben fervent aanhanger van de bladen "Motor-Emotion" en "BigTwin", ofwel liefhebber van eigenbouw, scharrels en motor-gekken zoals ikzelf ben. Ik hou niet van plastic fantastic, hoewel, oud plastic wel weer leuk is. Ik ben haast elke vehikel van de partij met een maat van me, is brommergek.

Op dit moment zoek ik weer eens wat anders om op te rijden, nog iets saaiers dan de shadow maar met ietsie meer vermogen. Ik weeg 110 kg en ben 1.90 lang, is niet altijd even fijn op de lange afstand. Denk zelf aan een gl 1000 met vetter, een xj900f, z1000ltd of gs/cb met vetter. Je hoort nog wel wat van me.

de groeten en houdoe
 
brede muzikale interesses, maar leef van "klassiek", ofwel drumbands en slagwerk bij orkesten...
Metallica vind ik wel OK, vooral oude. Wordt jij niet vreselijk deprie van my Dying Bride? Wel super gecomponeerd, echt heel gaaf, maar langer dan een min of 5 houd ik het niet uit, wordt er deprie en sjaggie van.


houdoe
 
Welkom, een staand applaus voor de blazende slagwerker :}

En qua zitcomfort van die beoogde motoren is die xj900niet-wegomlegging denk ik niet te versmaden, alhoewel zo'n gouwe vleugel met 'koning en homo stoelwerk' ook wel leuk is.

Oja mijn brommertje loopt bij woonwerkslaafverkeer 1:21, maar door de files heen ook richting 1:24, ik werk wisseldiensten
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan