Woonwerk + Enduro advies gevraagd

Wat versta je onder "enduro" ritjes? Gewoon onverharde wegen door bos en wei, of de ritten van de KNMV?
 
Overigens heeft Yamaha ook nog de WR250X in haar gamma. Injectie, 6 versnellingen en licht.

Alsof je al niet genoeg keuze had ;)
 
Als je budget rond de 5500-6000 euro ligt,en je hebt de plaats ervoor:
CR250 enduro plus een XR650 of XTX660 of KTM 640/625/660 voor naar je werk te knallen.
 
Heb wel plaats voor twee motoren want die heb ik nu ook.
De rsv gaat een deze dagen in de verkoop als ik weet wat de vervanger wordt. En de crosser wordt vrijdag opgehaald.

XT660x ga ik zaterdagochtend een rondje op rijden.
nu nog even opzoek naar een KTM 660 bij mij in de buurt
 
Laatst bewerkt:
Denk dat dit hem met 1 motor zeker niet gaat worden.

De meeste motoren die hier bijstaan zijn mijn inziens niet geschikt voor enduro rijden. (een keer een zandpaadje en een paar aangereden bulten gaat natuurlijk wel prima) Maar echt enduro rijden zijn ze veel en veel te zwaar voor.

Een meer enduro gericht fiets is weer niet gebouwd voor op de straat en krijg je dan ook veel meer te maken met het prijzige onderhoud.
Gewoon 2 motoren kopen heb je gewoon dubbel plezier van:)
 
KLX250 lijkt mij zelf ook ietsje te ligt al kan ik daar weinig over zeggen omdat ik er nog nooit op gereden hebt.

zoals hij uit de winkel komt rollen wel ja, maar met een paar simpele mods wat nog geen 40,- kost loopt hij gewoon 130/140 en kan je goed meekomen in het verkeer ;)
en voor enduro is deze ook uitermate geschikt omdat hij zo licht is :)
Ik heb hem zelf ook voor woon/werk en gewoon voor de lol, verder geen andere fiets ernaast behalve die van m'n vriendin dan
 
Waarom van die brommers van 100Kg :? ben je zo klein dan :+
Dit is iets waar je mee uit de voete kan , en daar kunnen ook SM wielen in })
full
 
Erg bruut ding!

Gister op een XT660x gereden en dat was ook best leuk.
Deze week ga ik ook nog op een KTM 660 SMC proefrijden.
 
Heb zelf pas een smc 690

Een aanrader !!!!

In de aanbieding ook nog

oranje/zwart of zwart wit '09 2120km
 
Laatst bewerkt:
Een KTM 690 enduro R lijkt me voor een 1 cilinder prima geschikt voor autosnelweg te rijden en kan behoorlijk wat offroad. Eigenlijk de meest breed inzetbare motor on- en offroad. Alleen is die waarschijnlijk budgetair wat moeilijk. Anders inderdaad iets als een XR650R (oude en oersimpele technolgie) of een yamaha 660.
Waarom van die brommers van 100Kg :? ben je zo klein dan :+
Dit is iets waar je mee uit de voete kan , en daar kunnen ook SM wielen in }) [afbeelding]
Sja vanaf een lengte van 1,85m kom je in aanmerking en dan kom je nog alleen maar met je tenen aan de grond om die 200kg in evenwicht te houden :+
Dat nadeel wordt dan wel weer gecompenseerd door de brute power en motorisch geschikt om urenlang autosnelweg mee te vreten. Dat ding is geschikt om mee naar de hel te rijden om op de duivel in persoon te gaan jagen :Y
 
Een KTM 690 enduro R lijkt me voor een 1 cilinder prima geschikt voor autosnelweg te rijden en kan behoorlijk wat offroad. Eigenlijk de meest breed inzetbare motor on- en offroad. Alleen is die waarschijnlijk budgetair wat moeilijk. Anders inderdaad iets als een XR650R (oude en oersimpele technolgie) of een yamaha 660.Sja vanaf een lengte van 1,85m kom je in aanmerking en dan kom je nog alleen maar met je tenen aan de grond om die 200kg in evenwicht te houden :+
Dat nadeel wordt dan wel weer gecompenseerd door de brute power en motorisch geschikt om urenlang autosnelweg mee te vreten. Dat ding is geschikt om mee naar de hel te rijden om op de duivel in persoon te gaan jagen :Y
_O- *O* _O- :+
Dat klopt zo,n LC8 blok deed ook mee aan de hilclimb maar dat is naar boven :? daar is toch de hemel :$ :+
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan