blue_devil
MF'er
Ik kon op het MF eigenlijk geen info hierover vinden.
Ik heb dit jaar een nieuwe Suzuki GSX-R 1000 gekocht . Daar rij ik alleen voor de lol op. De laatste tijd is het echter weer megadruk op de weg. Ik moet iedere dag naar Rotterdam (30 km enkel) of naar Amsterdam (50 km enkel).
Ik zou nu wel vaker met de motor willen gaan. Ik vind het echter jammer van de kilometers die je dan maakt op een supersport. Tevens vind ik het eigenlijk jammer van de motor als het bijvoorbeeld regent en met een supersport met 164 pk is het niet altijd even handig/veilig.
Wat is de invloed op de waarde als je geen 4.000 maar bijvoorbeeld 12.000 per jaar rijdt? Dus 8.000 km extra als ik 2 tot 3 dgn per week met de motor ga.
Ik zou het liefst er een geschikte motor bijkopen, een GS500, SV650 of V-strom 650. Maar die kan ik dan niet binnen stallen, extra kosten als afschrijving, onderhoud, etc. Al heb ik dan minder kosten op de GSX-R 1000.
Zijn hier meer mensen die woonwerk kilometers maken op een supersport en wat zijn je ervaringen?
Ik heb dit jaar een nieuwe Suzuki GSX-R 1000 gekocht . Daar rij ik alleen voor de lol op. De laatste tijd is het echter weer megadruk op de weg. Ik moet iedere dag naar Rotterdam (30 km enkel) of naar Amsterdam (50 km enkel).
Ik zou nu wel vaker met de motor willen gaan. Ik vind het echter jammer van de kilometers die je dan maakt op een supersport. Tevens vind ik het eigenlijk jammer van de motor als het bijvoorbeeld regent en met een supersport met 164 pk is het niet altijd even handig/veilig.
Wat is de invloed op de waarde als je geen 4.000 maar bijvoorbeeld 12.000 per jaar rijdt? Dus 8.000 km extra als ik 2 tot 3 dgn per week met de motor ga.
Ik zou het liefst er een geschikte motor bijkopen, een GS500, SV650 of V-strom 650. Maar die kan ik dan niet binnen stallen, extra kosten als afschrijving, onderhoud, etc. Al heb ik dan minder kosten op de GSX-R 1000.
Zijn hier meer mensen die woonwerk kilometers maken op een supersport en wat zijn je ervaringen?