Word ik opgelicht!?

hmmm....

ik woon in Kerkrade en heb nog nooit van Multistrobe in de Kloosterraderstraat gehoord......
Dat is dan ook een gewone woonwijk.

Nu kijk ik op hun website en zie dat ze van alles verkopen, van aquariumpompen tot warmtepompen en alles wat daar tussenin ligt..

www.multistrobe.nl is geregistreerd, maar voor een emailadres onder dat domein was er geen geld meer?
Welke zichzelf respecterende zaak gebruikt een hotmail-adres??

Dit is een pure webshop van mensen die overdag nog een gewone baan erbij hebben.......daar bestel je toch geen cylinderkoppen????
 
Laatst bewerkt:
Dat heeft niet zo'n zin, want je bent niet opgelicht. Je hebt een ondeugdelijk product gehad en de leverancier is nu verplicht dat probleem samen met jou op te lossen. Met oplichting heeft dat echter niets van doen.

Je zult de leverancier schriftelijk in gebreke moeten stellen en als deze niet reageert kun je overwegen een incassobureau in te schakelen.

Hmm interessante info..
incassobureau? Na een civiele procedure heb ik via mijn advokaat eens een incasso bureau laten inschakelen voor het incasseren van een schadevergoeding van 1000 euro..
Ik moest het incasso/deurwaardersbureau voorzien van het adres e.d van de gedaagde, 3 dagen later kreeg ik een rekening van 100 euro.. Dus ik bel op wat ze hadden gedaan.
Het antwoord; 'een brief gestuurd'
Verder nooit meer wat van gehjoord, en ik betwijfel het of ik die schadevergoeding ooit nog kan incasseren.. ;(
 
Ongeveer zo'n zelfde verhaal was er vorige week (óf de week daarvoor) bij de Rijdende Rechter op TV. Ging toen alleen over een cylinderkop voor een auto waarvan de de koper verwacht had dat het niet meer noodzakelijk zou zijn om deze te (laten) vlakken terwijl het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld is dat dit altijd dient te gebeuren bij koppen die op een ander blok geplaatst worden.

Conclusie was dat de koper maar beter op had moeten letten en zich beter had moeten (laten) informeren, echter doordat er wat mailwisseling was kreeg 'ie alsnog een vergoeding van €60,- voor het laten vlakken.
 
Ga er gewoon naartoe man. Dit gelul op een forum brengt je ook niet verder.
 
Ze zijn nog steeds bezig hoor, krijg net weer zo'n mail, en je kunt hem echt 1 op 1 leggen op de andere mailtjes die hier op het forum staan.

wees op je hoede ;)

Groetjes
 
Dear friend,

I know that this letter may come to you as a surprise, I got your contact address from the computerized search. My name is Mr kabiru nasiru, I am the Bill and Exchange (assistant) Manager of Bank of Africa Ouagadougou, Burkina Faso. In my department I discovered an abandoned sum of sisteen million United State of American dollars (16.MILLION USA DOLLARS) in an account that belongs to one of our foreign customer Mr Kurt Kuhle from Alexandra Egypt who died along with his family in Siber airline that crashed into sea at Isreal on 4th October 2001.

Since I got information about his death I have been expecting his next of kin to come over and claim his money because we can not release it unless somebody applies for it as the next of kin or relation to the deceased as indicated in our banking guidelines, but unfortunately we learnt that all his supposed next of kin or relation died alongside with him in the plane crash leaving nobody behind for the claim. It is therefore upon this discovery that I
decided to make this business proposal to you and release the money to you as next of kin or relation to the deceased for safety and subsequent disbursement since nobody is coming for it and I don't want the money to go into the bank treasury as unclaimed bill.

Am contacting you because our deceased customer is a foreigner and a Burkinabe can not stand as a next of kin to foreign customer. The banking guidelines stipulate that the fund should be transferred into the bank treasury after 10 years if nobody is coming for the claim. I have agreed that 33% of this money will be for you as foreign partner in respect to the provision of your account for the transfer, 2% will be set aside for expenses that might occurred during the business and 65% would be for me, after which I
shall visit your country for disbursement according to the percentage as indicated.

Please I would like you to keep this transaction confidential and as a top secret as you may wish to know that I am a bank official.

Yours sincerely,
Mr kabiru nasiru.



Bij dit mailtje lag ik wel echt in een deuk, hoe verzinnen ze het.. ongelofelijk
 
Maar ik geloof het wel, want hij gebruikte zelfs een computerized search om een email adres te vinden!!!!!
 
Gewoon een keer op ingaan. Geld over laten maken, motor op sturen/laten halen, geld word weer via Paypal terug gehaald, dan ben je opgelicht en leer je van je fouten!
 
Gewoon een keer op ingaan. Geld over laten maken, motor op sturen/laten halen, geld word weer via Paypal terug gehaald, dan ben je opgelicht en leer je van je fouten!
Oh, vertel eens in detail hoe dit gaat dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan