Word ik zomaar van de weg gereden

Hoe zit dat nou met die van jou? Hebbie 'm al opgehaald? Of is daar al een ander topic over? :?
Nee, geen topic over.

Heb hem vandaag opgehaald.
Gixxer rijdt erg fijn en strak, en lekker vlot ook. :)

Alleen is bij m'n schuivertje van laatst het linkerkuipdeel voor toch wat meer beschadigd dan ik eerst dacht. :? Om het weer netjes te krijgen moet die waarschijnlijk vervangen worden. Nieuw kuipdeel kost 370 euro. Moet ik nog maar es vervangen dan door een nieuwe, eerst ff sparen.

Weet iemand trouwens hoe ik achter de kleurcodes kom of de juiste lakstiften (met juiste kleuren) vind voor een GSX-R in de kleuren zoals dit plaatje:
Ik kan de framecode ook wel geven indien nodig, iemand die weet hoe ik hierachter kom? Alvast bedankt. :)

misc.php


Bijlage: kuipdeel.jpg
 
Op zaterdag 06 april 2002 22:16 schreef Revolution het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik achter de kleurcodes kom of de juiste lakstiften (met juiste kleuren) vind voor een GSX-R in de kleuren zoals dit plaatje:
Ik kan de framecode ook wel geven indien nodig, iemand die weet hoe ik hierachter kom? Alvast bedankt. :)

Bij een cbr600 staat het op het sub-frame onder de buddy...
 
Hoe kan een getuige dat zien??? Ik bedoel, hoe zie jij aan iemand dat hij een bepaald iets ziet. Ik ben het helemaal met jullie eens. Zo'n vent moet flink aangepakt worden. Ik denk alleen dat je de moeite in dit geval kan besparen want voor zo'n kleine zaak die eigenlijk nog lang niet precies vaststaat, doet de politie echt geen moeite.

De getuige heeft vast die chauffeur zen kop zien omdraaien of eventjes ze vrachtwagen zien inhouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan