Wordt dit een dure gok,...politie uitgedaagd.?

Dit wordt een boete in de klasse,...

  • You're f#cked = €200+

    Stemmen: 15 12,0%
  • You're screwed = €150+

    Stemmen: 7 5,6%
  • You stupid = €100+

    Stemmen: 17 13,6%
  • Ach,..valt mee = +/- €50

    Stemmen: 2 1,6%
  • Niks aan de hand.

    Stemmen: 65 52,0%
  • Morgen weer, en harder!

    Stemmen: 19 15,2%

  • Totaal aantal stemmers
    125
Ik rij,..echt 10km per uur,...dus langs de file en langs de stilstaande politieauto,..op het moment dat ik langs hem rij,...gaat ie meerijden om vervolgens,..na 30meter in te voegen in de stilstaande file.

Ps. ik reed echt keurig, stapvoets, langs de file!

mwua, als ze stil stonden was het een kleine moeite geweest om ff uit te stappen en je buiten een boete ook nog een preek te geven.
Maar je reed rustig 10 km.
ok, wettenlijk gezien mag het niet maar zolang er niet 30 motoren tegelijk hetzelfde doen zou ik me niet druk maken en heeft de agent je gedrag gedoogd.
Mocht je toch een bon thuis krijgen, bel dan het CJIB op en vraag of zij je kunnen helpen aan het kledingnummer, dat moet ergens verborgen zitten. Op een PV (gele bon) zijn dat de laatste 5 cijfers beginnend met een 0.
Bel vervolgens Teleservice (0900-8844) en vraag of ze je even door willen verbinden met het bureau of afdeling waar dat nummer thuis hoort. dit kunnen zij zo opzoeken. Vervolgens krijg je (als hij dienst heeft) de agent te spreken.
Dan vraag je vriendelijk waarom hij te lui was om even beleefd uit te stappen.
Afhankelijk van het antwoord kun je altijd nog lekker je gal spugen.
Doets niets meer af aan de prijs maar lucht wel op. :Y
 
Vanmorgen,..heerlijk weer,..lekker op het motortje dus,...

Alles goed en wel kom ik aanrijden op het knelpunt voor de Coentunnen (A'dam)

De situatiie is daar als volgt;

2 banen (a10) worden 1 baan,..daarna komt er nog een invoegstrook bij,..dus dan worden wederom 2 banen 1 baan.

ik sta daar elke ochtend (met koekblik) in de file,..bovenstaande situatie vragen natuurlijk om files,..maar ok,..
S'morgens rijden de meeste motoren over de verdrijvingsvlakken, langzaam, langs deze rij auto's. Geen probleem, niemand die moeilijk doet!

Kom ik vanmorgen aan knallen,...ik rem af om langs de file te gaan rijden en langzaam het verdrijvingsvlak op te schuiven,..zie ik tot mijn schrik een politieauto staan,..deze staan daar wel vaker omdat de Nederlander in het algemeen nog steeds niet kan ritsen :(

Ik heb daar nog nooit een motor zien worden aangehouden voor het rijden over de verdrijvingsvlakken dus ondergetekende dacht,...ja, ik ga hier niet in de file staan,..ik ga,...echt stapvoets,..langs de file over de verdrijvingsvlakken.

We zien wel,..we nemen de gok })

Ik rij,..echt 10km per uur,...dus langs de file en langs de stilstaande politieauto,..op het moment dat ik langs hem rij,...gaat ie meerijden om vervolgens,..na 30meter in te voegen in de stilstaande file.

Gelukt dacht ik; hij heeft me niet staande gehouden dus een boete is uitgesloten.
Maar,..aankomend op mijn werk,..zegt mij collega dat er van die zeikagenten zijn die alleen je kenteken opschrijven en je vervolgens de boete toesturen,..

SHITTTT :( Dacht ik,...Het zal toch niet,...

Ik reed zo opvallend langs hem,...hij wist dat ik hem zag,...zou die dan toch die boete geven!!

Moest ik ff kwijt!!

Ps. ik reed echt keurig, stapvoets, langs de file!

Dit is 50-50. De ene agent naait je echt. De ander heeft niet alleen maar ambtenaar instinct. Afwachten dus.
 
Tja, ca. 2 jaar geleden, zelfde punt: vette prent.

Schieten 2 sportmotoren met 80 over het verdrijvingsvak,
ik keurig :+ met ca. 40 erlangs.
Voegt een grijze Opel Astra (jawel) in OP het verdrijvingsvak,
stopbordje, agent in burger met gezondheidsschoenen stapt uit.
Erg verdroogd type, schrijven dus.
Op de vraag waarom redelijk veilig weggedra bekeurd wordt,
en de laagvliegers niet was het antwoord:
ik pak altijd de beste.
Omdat ik een lekke uitlaat en tal van andere onvolkomenheden
aan de motor had kon ik me inhouden....
Sindsdien vlieg ik ook laag bij dit soort acties.
Bij motoragenten ligt dit nl wat anders.
Dikke BMW's met wazige figuren erin worden ook opvallend weinig staande
gehouden terwijl ze op het laatste streepje verdrijvingsvak een oma
tegen de vangrail pletten.
Dat zat me nogal hoog mer ik nu... :( :( ;)
 
Een keertje over een verdrijvingsvlak gereden, werd ik verderop aangehouden door een motoragent. Kosten: 125 euro...
 
Niets aan het handje :W
Met 10km/u ben je een wandelaar in de file O-)

Denk dat de petten jou groot gelijk geven
Maak je niet te druk
Doe ik ook niet :N
 
Je bent een vreselijke jankert.
Heb je nou echt niks belangrijkers om je druk over te maken?
Get a live!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan