Wordt dit een dure gok,...politie uitgedaagd.?

Dit wordt een boete in de klasse,...

  • You're f#cked = €200+

    Stemmen: 15 12,0%
  • You're screwed = €150+

    Stemmen: 7 5,6%
  • You stupid = €100+

    Stemmen: 17 13,6%
  • Ach,..valt mee = +/- €50

    Stemmen: 2 1,6%
  • Niks aan de hand.

    Stemmen: 65 52,0%
  • Morgen weer, en harder!

    Stemmen: 19 15,2%

  • Totaal aantal stemmers
    125
ben vast aan het sparen,...Shit baal er wel van,...had makkelijk via de andere kant gekunt,...ik ook met mijn grote bek,... |( |(

Ik geloof het niet zo. De meeste agenten zien ook wel in dat een opvoedend verhaal meer effect heeft dan een later nagestuurde boete. Dus als ze de kans hebben je zonder veel problemen te stoppen om je te vertellen waarom ze je beboeten dan hadden ze dat wel gedaan.

Ach, hou gewoon het eerder gegeven advies aan,..ik leg het geld opzij,...geen boete,..dan een leuke accesoire aanschaffen!! ;)

Dat is natuurlijk altijd leuk. En dan wel even die agenten bedanken he als je ze weer ziet ;-)

Mike
 
Zit de desbetreffende agent al aan zijn tax voor de uitgeschreven bonnen. laten wij eerlijk zijn een verdrijvingsvlak is een aardige bon....ook voor de chef van deze agent, ook al omdat hij nu 125 pleuro's is??? Hij was 240 echte guldens.
Ik moest er 160 per jaar uitschrijven, en dan bedoel ik met staande houding.
Op kenteken kan iedere boerenlul een bon uitschrijven. Daar wordt met beoordelingen niet zo naar gekeken. Nogmaals toen ik bij de politie zat.
Zoals ik het begrijp reed je stapvoets met de file mee. Zou wel meevallen. Ik neem aan geen bekeuring.....krijg je hem als nog ALTIJD bezwaarschrift schrijven.
 
Sja... Afwachten... Net afhankelijk van de agent of ie je opschrijft.

Als het komt, zal het nog wel een weekje of wat duren. Bij mij duurde het anderhalve maand voor ik de boete thuiskreeg toen ik op een industrieterrein (blijkbaar langs een undercover politie auto) een klein stukje stapvoets langs een file over de stoep was gereden.
 
Volgens mij krijg je nog een hogere boete dan normaal in zo'n situatie.

Had je ook een sticker? dan ben je helemaal zwaar de pisang


Let op:

1x te hard langs de file gereden
1x verdrijvingsvlak
1x negeren stopteken
1x sticker (niet leesbaar kenteken)

Ga maar sparen je bent zwaar de pisangman.


Hoe zou ik dit weten...ja ik reed daar ook altijd
 
Volgens mij krijg je nog een hogere boete dan normaal in zo'n situatie.

Had je ook een sticker? dan ben je helemaal zwaar de pisang


Let op:

1x te hard langs de file gereden
1x verdrijvingsvlak
1x negeren stopteken
1x sticker (niet leesbaar kenteken)

Ga maar sparen je bent zwaar de pisangman.


Hoe zou ik dit weten...ja ik reed daar ook altijd
:Z

Overdrijven is ook een vak.
 
Reed laatst langzaam net over de busbaan langs een file tot ik ineens verderop een politiewagen voor een busje zie staan. Lui hadden me waarschijnlijk al lang in de smiezen via de spiegel dus dan ga ik ook niet ineens zielig tussen zitten voegen (en dan een kwartier of zo in de file staan). Ben dus gewoon langzaam (netjes) langs die auto verder gereden, net op of over de streep tussen rijstrook en busbaan.

Niet aangehouden en nog steeds niets in de bus gekregen. Dus in jouw geval zal het ook wel meevallen, of je moet echt een kommaneuker getroffen hebben.
 
Typisch nederlands toch :?

Staan we zelfs internationaal om bekend...altijd maar zeiken zeiken en nog eens zeiken. Wat een kutweer vandaag he? Het is veel te warm :( . Of het is hier te koud of het is te warm....het kan nooit eens normaal.....bweeeeeeeeeeeeeeeeehhhh


B| Dat gezeik op dit forum ook altijd B|



:+
 
Er wordt daar gewoon veel geschreven......
Die politiewagen staat er regelmatig voor de motoren die....het verdrijvingsvlak gebruiken. Misschien heb je mazzel en hielden ze het net voor gezien maar......
 
Bij mij in de buurt heb je ook zo'n strookje over een viaduct waar je met de motor makkelijk langs kan. Nu rijdt er bijna elke dag een polite auto. Opeens rij ik dan netjes achter de auto's aan :(

Ik ga geen boete riskeren, geef me geld liever aan leukere dingen uit :P
 
Ik heb niet alle reply's doorgelezen, maar ik vraag me af of ze je wel eens een boete mogen geven door alleen je kentekenplaat te noteren????? Volgens mij moeten ze je daarvoor toch echt staande houden, of heb ik het mis??

Groeten, Bart

Ff off-topic:

Ben laatst gelaserd terwijl ik een auto inhaalde, ik wil ff bezwaar indienen, maar weet iemand waar die brief heen moet??
 
Laatst bewerkt:
Bij mij in de buurt heb je ook zo'n strookje over een viaduct waar je met de motor makkelijk langs kan. Nu rijdt er bijna elke dag een polite auto. Opeens rij ik dan netjes achter de auto's aan :(

Ik ga geen boete riskeren, geef me geld liever aan leukere dingen uit :P

Je hebt het mis. Alleen voor een klein aantal overtredingen is staandehouding verplicht (oa APK, gordel, niet handsfree bellen).
 
Om iedereen niet te lang in spanning te laten zitten,...hier dan een update!!

Ik denk dat ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan stellen dat mijn actie,..zie start Topic,..geen financiele consequenties heeft gehad }) :]

Ik heb nog steeds niets binnen,...

YESSS *O* *O*
 
Om iedereen niet te lang in spanning te laten zitten,...hier dan een update!!

Ik denk dat ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan stellen dat mijn actie,..zie start Topic,..geen financiele consequenties heeft gehad }) :]

Ik heb nog steeds niets binnen,...

YESSS *O* *O*
Nóg niet })
;) Na, komt goed dan denk ik zo *O*
 
Ambtelijke molens draaien langzaam maar zeker. Na zes maanden dacht ik: 'Yes! They forgot'. Precies één week later lag er een prent schikkingsvoorstel voor €420,= op de mat. They will not forget :(
 
Om iedereen niet te lang in spanning te laten zitten,...hier dan een update!!

Ik denk dat ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan stellen dat mijn actie,..zie start Topic,..geen financiele consequenties heeft gehad }) :]

Ik heb nog steeds niets binnen,...

YESSS *O* *O*
heb wel eens 6mnd op een bekeuring moeten wachten, dus zal nog niet helemaal gerust zijn
 
Ambtelijke molens draaien langzaam maar zeker. Na zes maanden dacht ik: 'Yes! They forgot'. Precies één week later lag er een prent schikkingsvoorstel voor €420,= op de mat. They will not forget :(

Heb ik ook eens gehad (6 maanden later), maar heette bij mij transactievoorstel. heel aardig van oom agent om dat in de maand januari te doen, net toen ik 2 blauwe envelloppen op de deurmat had liggen. maar ff maandje op water en brood geleefd ;)
 
Ambtelijke molens draaien langzaam maar zeker. Na zes maanden dacht ik: 'Yes! They forgot'. Precies één week later lag er een prent schikkingsvoorstel voor €420,= op de mat. They will not forget :(

Krijgen jullie na enkele dagen (weken) geen verwittiging ivm. de overtreding zoals hier? De boete zelf duurt ook wel enige maanden.
 
Ja het zal wel meevallen...
Paar jaar geleden (pre-euro tijd) op dezelfde plaats. 2x in een week 240 gulden, uitsluitend voor over de verdrijvingsvlakken rijden waarbij de bon in het tweede
geval onterecht was omdat ik gewoon op tijd invoegde. Maar ze stonden daar toen duidelijk hun bonnen-quotum op te vijzelen en dan kunnen ze blijkbaar niet al te integer zijn. Bewijs dan maar eens dat jij gelijk hebt. Enfin, nou maakt het mij niet zoveel uit, ik kan dat wel lijden want verdien wat meer dan een agentje dus ik lach ze toch uit. Het zijn alleen van die lullige bekeurinkjes want het gaat nergens om, je brengt (als je t normaal doet) niemand in gevaar.
 
:^ , het 1 moeten ze harder aanpakken, het ander door de vingers zien.
Alleen zoveel mensen, zoveel meningen wat harder aangepakt moet worden en wat door de vingers gezien moet worden.


nee hoor, dat is heel simpel, wat ik doe moet door de vingers gezien worden, en de rest zijn klootzakken.


of zoiets
 
Dit is een typisch gevalletje van mutsen. Een verhaaltje van AUW roepen voordat je geslagen bent.

Word je niet aangehouden, heb je geluk. :) Was je wel aangehouden dan was het een stomme actie en betalen, niet zeuren. :(

Nog een ding: Wie vertelde je dat je niets te zoeken hebt op een verdrijvingsvak? Je motorrijlesinstructeur |( |( |(


Hatsikidee :X :X :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan