Wordt er gesleuteld aan de website??

Rutgert

MF veteraan
11 nov 2006
1.624
0
Wordt er (grondig) onderhoud gepleegd aan MF of zo? Of ligt het aan mijn iexplorer of zo?

Enkele bevindingen die ik de laatste dagen doe:
- links openen in eigen venster ipv nieuw venster
- keuzelijsten met paginanummers zijn niet actief/readonly
- knopjes in het ' reageren'-deel staan allemaal onder elkaar.
- ....

Al met al is het best storend...
 
Laatst bewerkt:
Raar hoor. Bij mij niet..
is eigenlijk gekomen nadat ik tijdelijk de paarse layout van mf had gekozen. Kan het daaraan liggen?

full
 
Laatst bewerkt:
welke versie van IE gebruik je? Niet dat ik daar iets mee kan, maar wie onze techneuten hier :+
 
liep net wel vast op topic van viccie :+ (r6tim maakt eigenlijk helemaal geen grapje)

maar na herstarten doet alles het weer toppie..

moet je ie ook maar de deur wijzen...

r6tim
 
Met versie 6.0.2800.1106.xpsp1.020828-1920 (:+) heb ik deze problemen.

Maar het rare is, is dat deze dingen niet constant naar voren komen. Ben er nog niet achter waardoor dit getriggered wordt.

Ik zal ook eens ff op mn laptop kijken of ik daar dezelfde problemen tegenkom...
 
Nou, vooralsnog lijkt het op mn laptop niet voor te komen. En aangezien we niemand anders over deze problemen horen, hou ik het er maar op dat ik ff de iexplorer van mn pc onder handen moet gaan nemen...

Ik had die pc al 3x overnieuw voorzien van een fantastische windowsvariant (binnen 2 dagen)... gaat met de internetbrowser zeker ook die kant op B|
 
Laatst bewerkt:
Probleem is meestal corrupte cookies.

Verwijder eens alle tijdelijke internet bestanden en cookies, log opnieuw in en kijk of je het probleem nog hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan