wordt er steeds uitgegooid

Status
Niet open voor verdere reacties.

wr250

MF'er
3 jun 2008
103
0
na succes inloggen en ik probeer te gaan naar forum vragen en techniek , na mijn eigen geplaaste berichten in de forum. dan wordt ik er automatisch uitgelogd. dit gebeurt niet bij forum algemene praat , hoe kan dat ????
 
na succes inloggen en ik probeer te gaan naar forum vragen en techniek , na mijn eigen geplaaste berichten in de forum. dan wordt ik er automatisch uitgelogd. dit gebeurt niet bij forum algemene praat , hoe kan dat ????

had ik ook eerst moet je ff je cookies verwijderen en i-net bestanden en geschiedenis dan opnieuw naar mf en gelijk op hoofd pagina inloggen

de pagina's waar ik geweest was voor het inloggen kon ik wel op maar niet als ingelogd
kwam denk doordat hij dan de oude gegevens terug pakte ofzo :?
 
na succes inloggen en ik probeer te gaan naar forum vragen en techniek , na mijn eigen geplaaste berichten in de forum. dan wordt ik er automatisch uitgelogd. dit gebeurt niet bij forum algemene praat , hoe kan dat ????

Zit je soms toevallig op een pc die aangesloten is via een netwerk van een bedrijf?
 
Zit je soms toevallig op een pc die aangesloten is via een netwerk van een bedrijf?

idd, via mijn werk lukt inloggen soms ook niet in sommige topics B|
als het op ht werk is zou ik het even bij je baas melden, misschien kan hij dit voor jou veranderen/aanpassen :P

Gouden tips :P
 
Laatst bewerkt:
is opgelost, norton erover en cookies verwijderd en vala opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan