Wordt er zaterdag (29-10) nog ergens gereden?

:Y :Y :Y

jazeker en start bij jou in de stad

hierzo

Maar als jij zo rij gezellig bent, waarom heb jij je dan nog niet hier
aangemeld?

je hebt afgelope weekend trouwens een top rit gemist.
 
Hee tof! Rit in/bij 010!
En dat weekend in 2012 is nog wel erg ver weg. Ik wil NU motorrijden. Sprak Kirsten terwijl ze net op haar motor stapte... :)
 
hehe dat moet je dan daar melden en niet hier he. en ze zullen het best tof vinden als je komt.

weekend was ook ter informatie mocht je in 2012 wat langers en mega gezelligs zoeken. 4 dagen/3 NACHTEN VOOR 112.50 INCLUSIEF ONTBIJT EN AVONDETEN koopje en bedden zijn snel weg.
 
Ja sorry, was niet mijn schuld: ik zat vanmiddag voor het eerst via de iPhone app van Motor-forum op het forum en klikte daarin naar het zuid-hollandtopic door, dat kon namelijk, maar toen ik daar op reply drukte, kwam het alsnog hier in de topic terecht. Dat werkt kennelijk (nog?) niet in de app. Vandaar. Maar ik zie dat het toch goedgekomen is. :)
 
Ja sorry, was niet mijn schuld: ik zat vanmiddag voor het eerst via de iPhone app van Motor-forum op het forum en klikte daarin naar het zuid-hollandtopic door, dat kon namelijk, maar toen ik daar op reply drukte, kwam het alsnog hier in de topic terecht. Dat werkt kennelijk (nog?) niet in de app. Vandaar. Maar ik zie dat het toch goedgekomen is. :)


ach wie kan er nu lang boos blijven op jou dus .. *O* *O* *O* *O* *O* *O* ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan