Wordt het ooit wat met Raymond Schouten?

Wordt het ooit wat met Raymont?

  • Ja, geef hem de tijd. Hij heeft echt talent.

    Stemmen: 10 17,9%
  • Nee, dat wordt nooit wat.

    Stemmen: 33 58,9%
  • Misschien. Laten we dit seizoen afwachten.

    Stemmen: 13 23,2%

  • Totaal aantal stemmers
    56

Biker

MF'er
1 sep 2004
226
0
Hé MF-ers wordt het ooit nog wat met die Raymond Schouten of blijft die gewoon voor spek en bonen meerijden?

Resultaten Raymond Schouten in 2004
GP-resultaten Training Race
GP Welkom - Zuid Afrika 34e uitgevallen
GP Jerez – Spanje 31e 20e
GP Frankrijk – Le Mans 33e 28e
GP Italië – Mugello 35e valpartij
GP Catalunya – Barcelona niet gestart, blessures
74e Dutch TT – Assen 25e 22e
GP Brazilië - Rio de Janeiro 29e 24e
GP Duitsland - Sachsenring 32e Val door concurrent
GP Engeland - Donington 34e Uitgevallen met kapotte voorrem
GP Tsjechië - Brno 35e 26e
GP Portugal - Estoril 32e 21e (best gereden race)
GP Japan - Motegi 36e 20e
GP Qatar - Doha 29e 24e
GP Maleisië - Sepang 33e 19e (beste GP-resultaat)
GP Australië - Phillip Island 32e 26e
GP Valencia - Valencia 37e Niet uitgereden longontsteking

Resultaten Raymond Schouten in 2005
GP-resultaten Training Race
GP Spanje - Jerez 34e 35e
GP Portugal - Estoril 33e 30e
GP China - Shanghai 32e 19e
GP Frankrijk - Le Mans 37e 24e
GP Italië - Mugello 32e 26e
 
Laatst bewerkt:
Als hij een snelle motor krijgt komt het goed.....misschien als ie halverwege de 30 is en net ontslag heeft genomen bij een team in de SS600??? :+
 
Hé MF-ers wordt het ooit nog wat met die Raymont Schouten of blijft die gewoon voor spek en bonen meerijden?
Met Raymont Schouten word het nooit wat. Ik ken hem namelijk niet eens...

Raymond Schouten daarentegen moet nog heel veel ervaring opdoen enj vervolgens flink geluk hebben met het krijgen van materiaal en opvallen op de juiste momenten...geef die jongen gewoon tijd.

[me]Tr@x die zich nog kan herinneren dat er in de 80cc een jonge gast reed op een Schurgers.....in het middenveld. Een aantal jaren later hebben we nog een hoop lol gehad van deze Wilco Zeelenberg....
[/me]

 
Ja maar ondertussen rijdt schouten wel net ff altijd zo ongeveer achteraan in het veld.....

Ik zie in die jongen geen volgende JvdG (om het actueel te houden :9 )
 
En hij heeft een vrij snelle motor, vergelijk zijn topsnelheid maar is met de allersnelste. Zegt natuurlijk niet alles, maar toch.
Ik begrijp toch al niet waarom ze hem genomen hebben. Niet dat ie niet kan rijden, maar er zijn betere.
 
Hij is nedelander dus de kans dat we hem weer gewoon gaan afzeiken is 100 %














8-)
 
Met Raymont Schouten word het nooit wat. Ik ken hem namelijk niet eens...

Raymond Schouten daarentegen moet nog heel veel ervaring opdoen enj vervolgens flink geluk hebben met het krijgen van materiaal en opvallen op de juiste momenten...geef die jongen gewoon tijd.

[me]Tr@x die zich nog kan herinneren dat er in de 80cc een jonge gast reed op een Schurgers.....in het middenveld. Een aantal jaren later hebben we nog een hoop lol gehad van deze Wilco Zeelenberg....
[/me]

Als ik het me goed herinner reed deze Wilco Zeelenberg :} zijn eerste GP seizoen in de 250cc, werd die 8e tijdens de TT en nog een keer ergens 9e. En reed hij dat seizoen 41 punten bijelkaar, waarmee hij 13e werd in de eindstand om het WK. Wat hem vervolgens een fabrieks Honda opleverde. Om het eerste GP seizoen van Wilco :} maar even te vergelijken met dat van Raymond.

Maar goed ik hoop dat je gelijk hebt en dat het nog wel wat wordt met hem. Maar zie eerder wat in jongens als Joey Litjens en Hugo van den Berg. Maar daar zullen we nog ff op moeten wachten, terwijl die rijpen in de EK's, het Spaans en Duits kampioenschap.
 
Als ik het me goed herinner reed deze Wilco Zeelenberg :} zijn eerste GP seizoen in de 250cc, werd die 8e tijdens de TT en nog een keer ergens 9e. En reed hij dat seizoen 41 punten bijelkaar, waarmee hij 13e werd in de eindstand om het WK. Wat hem vervolgens een fabrieks Honda opleverde. Om het eerste GP seizoen van Wilco :} maar even te vergelijken met dat van Raymond.
Dat is mischien het eerste seizoen dat hij jou opviel....wel even de geschiedenis juist weergeven:

Zeelenberg begon op een 80 cc machine in de GP's en presteerde de eerste jaren vergelijkbaar met Schouten. Vervolgens kwamen de overstap naar de 250 cc, de eerste opvallende prestaties in NK en EK op de Docshop Wevamed Yamaha (een gewone klantenfiets) en vervolgens de gloriejaren op een klanten RS250 met A-kit. Dus geen fabrieks honda...
Vervolgens ging het met de fabrieks Suzuki helemaal ruk.....

Wat ik bedoel te zeggen is dat Raymond leertijd verdient. Hij zal zich in de loop van dit jaar wel langzaam naar de punten moeten gaan rijden om progressie te tonen.
Onderschat het tempo in de GP's 125 cc niet, ik denk dat Schouten echt een heel stuk sneller stuurt dan de mannen in het ONK. We zullen het wel gaan zien tijdens de TT wanneer een Hugo vd Berg vast wel een wildcard gaat krijgen....
 
08_2004_SCHOUTEN_0494.jpg
 
Zeelenberg begon op een 80 cc machine in de GP's en presteerde de eerste jaren vergelijkbaar met Schouten. Vervolgens kwamen de overstap naar de 250 cc, de eerste opvallende prestaties in NK en EK op de Docshop Wevamed Yamaha (een gewone klantenfiets) en vervolgens de gloriejaren op een klanten RS250 met A-kit. Dus geen fabrieks honda...
Toch wel....
Wilco heeft wel op een fabrieks nsr gezeten,het Samson Sharp team had vanaf 1990 gewoon volledige fabrieks ondersteuning en later bheeft ie ook nog in de kleuren van ERS(european racingschool)een nsr bemand.
 
Dat is mischien het eerste seizoen dat hij jou opviel....wel even de geschiedenis juist weergeven:

Zeelenberg begon op een 80 cc machine in de GP's en presteerde de eerste jaren vergelijkbaar met Schouten. Vervolgens kwamen de overstap naar de 250 cc, de eerste opvallende prestaties in NK en EK op de Docshop Wevamed Yamaha (een gewone klantenfiets) en vervolgens de gloriejaren op een klanten RS250 met A-kit. Dus geen fabrieks honda...
Vervolgens ging het met de fabrieks Suzuki helemaal ruk.....

Wat ik bedoel te zeggen is dat Raymond leertijd verdient. Hij zal zich in de loop van dit jaar wel langzaam naar de punten moeten gaan rijden om progressie te tonen.
Onderschat het tempo in de GP's 125 cc niet, ik denk dat Schouten echt een heel stuk sneller stuurt dan de mannen in het ONK. We zullen het wel gaan zien tijdens de TT wanneer een Hugo vd Berg vast wel een wildcard gaat krijgen....

Ik onderschat zeker het tempo in de 125cc GP's niet, maar als hij dit seizoen geen duidelijke progressie maakt, zie ik het somber voor hem in in de GP's. Van den Berg en Litjens hebben de wildcard voor de TT overigens al op zak. Wat zij doen (EK's, Spaans kampioenschap en Duits kampioenschap) is een veiliger leerschool dan de weg die Raymond heeft gekozen. Waar ik overigens ook wel weer respect voor op kan brengen.

En zoals ook mechanicalman al aangeeft in 1990 en 1991 reed Wilco wel degelijk op een fabrieks NSR. Misschien niet als eerste rijder, maar toch.
 
Laatst bewerkt:
Ik onderschat zeker het tempo in de 125cc GP's niet, maar als hij dit seizoen geen duidelijke progressie maakt, zie ik het somber voor hem in in de GP's. Van den Berg en Litjens hebben de wildcard voor de TT overigens al op zak. Wat zij doen (EK's, Spaans kampioenschap en Duits kampioenschap) is een veiliger leerschool dan de weg die Raymond heeft gekozen. Waar ik overigens ook wel weer respect voor op kan brengen.

Geef 'm dan ook gewoon de tijd en brand 'm niet af. Raymond moet een hoop leren maar heeft zelf afgedwongen dat Molenaar hem in de GP's zet. Dat doet 'ie niet omdat Raymond zo lekker koffie zet......
Geef hem maar de tijd, dan zien we vanzelf of hij het red of niet...

Hij zit overigens regelmatig op www.wegraceforum.nl dus als je hem zelf eens wil vragen hoe het zit......


Voor wat betreft de fabrieks NSR heeft mechanicalman gelijk
 
Laat die jongen eens groeien,komt er wel met een beter(groter) budget ;)
Bullshit, hij zit op een motor die goed genoeg is voor een p15 (volgens Hans Spaan, welke de motor tuned). Klote voor hem is alleen dat hij er op de verkeerde momenten af gaat waardoor t tussen de oortjes op dit moment niet goed zit. Ik hoop zeker dat hij nog een punt pakt dit jaar maar heb er weinig hoop op dat hij volgend jaar nog WK rijdt. Die kans is groter bij Joey Litjes of Hugo vd Berg welke zich al op EK, DTM en/of Spaans kampioenschap bewezen hebben, iets wat Raymond eigenlijk nooit gedaan heeft, te vroeg voor de leeuwen gegooid??
 
Bullshit, hij zit op een motor die goed genoeg is voor een p15 (volgens Hans Spaan, welke de motor tuned). Klote voor hem is alleen dat hij er op de verkeerde momenten af gaat waardoor t tussen de oortjes op dit moment niet goed zit. Ik hoop zeker dat hij nog een punt pakt dit jaar maar heb er weinig hoop op dat hij volgend jaar nog WK rijdt. Die kans is groter bij Joey Litjes of Hugo vd Berg welke zich al op EK, DTM en/of Spaans kampioenschap bewezen hebben, iets wat Raymond eigenlijk nooit gedaan heeft, te vroeg voor de leeuwen gegooid??


Ben ik het helemaal mee eens....

Ik heb nooit begrepen waarom Raymond Schouten bij Molenaar kon beginnen.
Hij werd immers 3e dat jaar in de ONK. Kampioen werd Jarno v/d Marel.
Waarom heeft Arie Molenaar, Schouten "genomen"???
Wellicht omdat de vader van Raymond goede connecties in het race wereld heeft????? :? :? :? Ik vraag het me nog steeds af.....

Jarno v/d Marel reed Raymond Schouten het snot voor de ogen :X in 2003 tijdens de div. ONK races, nadat Raymond in 2004 naar de GP ging.
Kijk maar eens waar J.v/d Marel nu staat!!!
Tijdens laatste onk SS600 races wel gelijk in eerste races top 10 plaatsen.

Kortom: Ik denk dat Arie Molenaar in 2003, Jarno v/d Marel een kans in de GP had moeten geven en niet R.Schouten. Puur omdat v/d Marel sneller is en dat jaar ONK kampioen werd..... :}
 
Ben ik het helemaal mee eens....

Ik heb nooit begrepen waarom Raymond Schouten bij Molenaar kon beginnen.
Hij werd immers 3e dat jaar in de ONK. Kampioen werd Jarno v/d Marel.
Waarom heeft Arie Molenaar, Schouten "genomen"???
Wellicht omdat de vader van Raymond goede connecties in het race wereld heeft????? :? :? :? Ik vraag het me nog steeds af.....

Jarno v/d Marel reed Raymond Schouten het snot voor de ogen :X in 2003 tijdens de div. ONK races, nadat Raymond in 2004 naar de GP ging.
Kijk maar eens waar J.v/d Marel nu staat!!!
Tijdens laatste onk SS600 races wel gelijk in eerste races top 10 plaatsen.

Kortom: Ik denk dat Arie Molenaar in 2003, Jarno v/d Marel een kans in de GP had moeten geven en niet R.Schouten. Puur omdat v/d Marel sneller is en dat jaar ONK kampioen werd..... :}
Er zijn " andere " belangen in het spel,de tijd van talent alleen is al lang voorbij.Maar Raymond weet deksels goed dat indien er dit jaar geen results komen , hij een probleem heeft!
Ik ben er ook van overtuigd dat er gelijkwaardige/betere piloten in Nederland rondrijden, is een kwestie van timing ;)
 
Geef 'm dan ook gewoon de tijd en brand 'm niet af. Raymond moet een hoop leren maar heeft zelf afgedwongen dat Molenaar hem in de GP's zet. Dat doet 'ie niet omdat Raymond zo lekker koffie zet......
Geef hem maar de tijd, dan zien we vanzelf of hij het red of niet...

Hij zit overigens regelmatig op www.wegraceforum.nl dus als je hem zelf eens wil vragen hoe het zit......


Voor wat betreft de fabrieks NSR heeft mechanicalman gelijk

Beste tr@x, je moet toch mijn berichtjes nog maar eens goed lezen. Ik brand Raymond niet af. :( Ik zet er alleen vraagtekens bij en vraag wat anderen van hem vinden. *D
 
Schouten heeft tijd nodig. Van het ONK naar WK is wel een hele grote stap.
Ik snap niet dat ze niet eerst EK hebben gereden. Ik bedoel, als je Europees Kampioen bent, kunnen ze niet om je heen. Bovendien gaat et dan stapje voor stapje. Die jongens worden gelijk in de GP's gegooid. Nee op een 36ste stek rondrijden is goed voor je mentale gesteldheid :X :X :X :X :X
 
Schouten heeft tijd nodig. Van het ONK naar WK is wel een hele grote stap.
Ik snap niet dat ze niet eerst EK hebben gereden. Ik bedoel, als je Europees Kampioen bent, kunnen ze niet om je heen. Bovendien gaat et dan stapje voor stapje. Die jongens worden gelijk in de GP's gegooid. Nee op een 36ste stek rondrijden is goed voor je mentale gesteldheid :X :X :X :X :X
 
Met Raymont Schouten word het nooit wat. Ik ken hem namelijk niet eens...

Raymond Schouten daarentegen moet nog heel veel ervaring opdoen enj vervolgens flink geluk hebben met het krijgen van materiaal en opvallen op de juiste momenten...geef die jongen gewoon tijd.

[me]Tr@x die zich nog kan herinneren dat er in de 80cc een jonge gast reed op een Schurgers.....in het middenveld. Een aantal jaren later hebben we nog een hoop lol gehad van deze Wilco Zeelenberg....
[/me]


I'm with stupid
 
Het geleuter over slecht materiaal moet ook maar eens over zijn. Tijdens het weekend in Italië was z'n topsnelheid 230,2 km/h. Die van de latere winnaar Talmacsi was 230,4 km/h...
 
Rolfo had ook de op een na snelste topsnelheid dit weekend en we kunnen van hem nou ook niet zeggen dat ie op top materiaal zit
 
Nou zegt topsnelheid natuurlijk lang niet alles, het is geen dragrace. Checa had in de MotoGP ook met afstand de hoogste topsnelheid.

Vorig jaar was een leerjaar voor Schouten, in de 2e helft van dit jaar zal hij richting P15 moeten, anders zie ik het somber in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan