Wordt het ooit wat met Raymond Schouten?

Wordt het ooit wat met Raymont?

  • Ja, geef hem de tijd. Hij heeft echt talent.

    Stemmen: 10 17,9%
  • Nee, dat wordt nooit wat.

    Stemmen: 33 58,9%
  • Misschien. Laten we dit seizoen afwachten.

    Stemmen: 13 23,2%

  • Totaal aantal stemmers
    56
Leuk interview met Raymond, komt zeer volwassen over. Misschien ook eens Molenaar en Spaan interviewen. Maar dat is langs de baan. Op de baan blijkt uit de harde kille cijfers dat Raymond het in vergelijking met zijn opvolgers het gewoon goed heeft gedaan. Er zat om de één of andere reden niet meer in.
 
volgens mij is Spaan een hele goede techneut maar is het jammer dat ie kan praten ehhhh ik wens m natuurlijk niets toe maar anders uitgedrukt die man zijn communicatieve vaardigheden zijn niet geweldig. Als Arie m weg doet krijgt ie nooit zo'n goeje monteur weer terug hij zou alleen eerste monteur of zoiets moeten worden en niet chef monteur. hij moet zich alleen bemoeien met de techniek en een team tehcnisch managen aan iemand ander.
maar ja dat kost weer extra dus logisch dat daar door arie een keuze in wordt gemaakt.
het zal never nooit zo eenvoudig zijn als wij hier kunnen bedenken.
daarom :} :} voor arie jr. want hij houdt toch maar mooi het enige nederlandse gp team in leven

oh ja een raymond die komt er wel. ik denk dat ie nu al ver boven andere nederlandse 125 cc coureurs staat alleen al vanwege het feit dat ie bijna 2 jaar in de motogp heeft gereden..jaaaaaaaaaaaaa niet in de motorgp maar in de 125 van de motogp
 
Verwacht eerlijk gezegd niet dat hij weer een start in de GP125 voor elkaar zal krijgen.
Als je dan het interview met hem leest, zou het toch nog weleens Supersport kunnen gaan worden voor 2006.
Overstap van 125 naar supersport is toch niet zo heel groot als de meeste mensen denken, kijk maar naar vd Marel.
 
Nieuws in het brabants dagblad van vandaag:

Molenaar sluit terugkeer van Schouten niet uit


Woensdag 9 november 2005 - IJsselstein/Waardhuizen - Arie Molenaar sluit niet uit dat Raymond Schouten komend seizoen terugkeert bij het Arie Molenaar Racingteam. Molenaar noemt Schouten samen met de jonge talenten Joey Litjens en Hugo van den Berg als mogelijke kandidaten voor een plaats in het WK-wegraceteam.

Dat is op z’n minst opmerkelijk te noemen, want Schouten vertrok vorig seizoen na onenigheid met vooral teamchef Hans Spaan. „Er zijn in het verleden wel meer rare dingen gebeurd“, reageert Molenaar. Schouten zelf is verbaasd over de uitspraken van Molenaar. „Er zal dan wel stevig gepraat moeten worden.“ De motorcoureur uit Waardhuizen zegt meer ijzers in het vuur te hebben bij Grand Prix-teams. „Als het op niets uitloopt, overweeg ik over te stappen naar de Supersport.“ Molenaar nam ook afscheid van de Tsjech Jakub Smrz. Op 20 en 27 november reist het team nog af naar Spanje om aan Spaanse wedstrijden deel te nemen met Litjens. Ook Van den Berg is daar met zijn eigen team.
 
Nieuws in het brabants dagblad van vandaag:

Molenaar sluit terugkeer van Schouten niet uit


Woensdag 9 november 2005 - IJsselstein/Waardhuizen - Arie Molenaar sluit niet uit dat Raymond Schouten komend seizoen terugkeert bij het Arie Molenaar Racingteam. Molenaar noemt Schouten samen met de jonge talenten Joey Litjens en Hugo van den Berg als mogelijke kandidaten voor een plaats in het WK-wegraceteam.

Dat is op z’n minst opmerkelijk te noemen, want Schouten vertrok vorig seizoen na onenigheid met vooral teamchef Hans Spaan. „Er zijn in het verleden wel meer rare dingen gebeurd“, reageert Molenaar. Schouten zelf is verbaasd over de uitspraken van Molenaar. „Er zal dan wel stevig gepraat moeten worden.“ De motorcoureur uit Waardhuizen zegt meer ijzers in het vuur te hebben bij Grand Prix-teams. „Als het op niets uitloopt, overweeg ik over te stappen naar de Supersport.“ Molenaar nam ook afscheid van de Tsjech Jakub Smrz. Op 20 en 27 november reist het team nog af naar Spanje om aan Spaanse wedstrijden deel te nemen met Litjens. Ook Van den Berg is daar met zijn eigen team.
..en er zullen nog wel meer rare dingen gebeuren..coureurs die zeggen in een klasse nix meer te zoeken hebben en toch terugkeren.. ;)
 
:) denk niet dat schouten een topper zal worden, maar ja, wie doet het hem na denk ik dan. Toch al een prestatie op zich om mee te mogen racen. Hoop voor 'm dat hij toch nog ergens aan de bak kan :P
 
heb afgelopen week tijdens de speedweek van wilco zeelenberg met raymond gereden. weet nie of hij echt een topper is. vond hem iig goed rijden.

weet wel dat er bij de teams meer naar geld word gekeken dan naar prestatie als ze iemand vragen om te rijden.

zal altijd wel gelijk blijven: elke halve zool die nie kan rijden, maar veel geld heb kan rijden en de goeie rijders die het niet rondkrijgen zijn de lul.... :(
 
ik heb raymond netgesproken en hij hoord het als het goed is vanavond wat hij voor volgend jaar heeft
(raymond is hardstikke aardig hoorIk denk dat hij het heel goed gaat doen volgend jaar)
 
Er wordt veel te negatief over schouten geoordeeld
Nederland moet trots zijn op hem hij is talentvol
Ik ben er van overtuigd dat schouten zijn kans nog wel krijgt.

GO SCHOUTEN
:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan