Wordt ik even genomen..

NoMaD

MF'er
25 mrt 2003
139
0
Almere
Helaas, ook mij is het overkomen.
Zondag 17 oktober een lekker schuiverd mogen maken. Reed samen met Bultie op de A1 ter hoogte van Baarn. Was net een ongeluk gebeurt dus we mochten tussen de file door. Toen het net weer begon te rijden en we weer invoegde tussen de auto's begon Bultie opeens te remmen. Lag de weg vol met zand en glas van het eerdere ongeluk. Helaas had ik iemand achterop en kon daar niet tegenaan remmen met al dat zand onder m'n voorwiel. Gevolg....


Ik klap achterop de ZX-9r van mijn goede vriend en werd gelanceerd door z'n achterwiel. Resultaat....

Samen met de vrouw per ambulance afgevoerd. Kleine hersenschudding en wat kneuzingen en blauwe plekken. Gelukkig viel ook dit keer de vrouw op mij ;)
Zodoende kwam ze wat zachter terecht. Helaas ook lekker bont en blauw.

Tja, en toen werd ik dus in het ziekenhuis inwendig onderzocht... Kingkong deed geloof ik het onderzoek... En ik maar zeggen dat het echt niet nodig was ;(

EDIT: schade pics achteraan toegevoegd...
 
Laatst bewerkt:
full
 
Motor heb ik nog niet gezien. Schijnt vooral schuifschade te zijn. Met ons viel het achteraf gelukkig mee. Lopen er allebij nog een beetje groggy bij.

Bedankt!
 
Auch :X Ziet er heftig uit...

Ik hoop dat het allemaal meevalt met jezelf en je fiets :)
 
Gaan het inderdaad proberen te verhalen.
Schijnt wel een lang verhaal te gaan worden... ;(

Bultie z'n akra is geloof ik bekrast. En z'n nummerplaat is wat gedeukt.
Hij kon hem gelukkig wel recht houden.
 
Dat is klote, ken je weinig aan doen inderdaad.
Als je vriend van z'n rem af was gebleven... :X


Maar gedane zaken nemen geen keer zeggen ze dan. Zelf nog niet zo lang geleden dat mijn motortje precies zo op zo'n sleepdienst-wagen stond. :o


Succes met de schade afhandeling en beterschap. Hoop dat je vrouw nog graag achterop gaat straks. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan