Wordt ik even genomen..

Tja, dat inwendige onderzoek zat mij ook niet lekker. maar het schijnt dat als je over je stuur bent geduikeld, je inwendige verwondingen kan hebben. Dat controleren ze dus op deze prettige manier :(

Zal wel een co-schapje geweest zijn die ervaring moest opdoen?
Hoorde wel van iemand die in een ziekenhuis werkt dat het standaard procedure hoort te zijn. Dus als je je nog een keer verveeld ;)

betkend dat dat ze met een camera in je achtwerk hebben zitten porren?

vreemd :?

ultrasoon onderzoek van je buik lijkt me logischer...
 
haha, nee helaas was het een vinger.... (van kingkong volgens m'n gevoel)
Willen we het wel weten ;)

Maareuh, ik denk dat je daar nog iemand om je motor had zitten.. Een beschermpersoontje met vleugeltjes. Dit had veel vervelender kunnen aflopen!!!

Succes met de verdere afhandelin!

Marianchi® 8-)
 
Veel sterkte met het herstel. Ik reed op dat moment aan de andere kant van de snelweg in een koekblik en zag jullie 'liggen' :? . Ik hoop dat jullie snel weer kunnen :]
 
succes met alles en jullie herstel...

en andere keer overnadenken, je reactie tijd is 2 sec:

km /h       "afgelegde weg
(in meters per 2 sec)"
10       6
20       11
40       22
60       33
80       44
100       56
120       67

Francois
 
Bedankt! Inderdaad hebben we veel geluk gehad. Nu maar hopen op een snel herstel van de motor.
Met ons gaat het inmiddels weer wat beter, nog een beetje koppijn...
 
Sterkte beide en succes met de afhandeling!!!

In twee woorden: HET ZUIGT!!!
 
succes met alles en jullie herstel...

en andere keer overnadenken, je reactie tijd is 2 sec:

km /h       "afgelegde weg
(in meters per 2 sec)"
10       6
20       11
40       22
60       33
80       44
100       56
120       67

Francois

Vindt dat altijd zon onzin,... een sprinter reageert ook binnen 0.2 seconde op het startschot... Kijk je nu op die internet testjes dan zal je zien als je jong bent dat je rond de 0.16 seconden reageert.

Zeker op het moment dat je lekker door aan het rijden bent, ben je vaak super scherp.. dus 2 seconden, ben benieuwd hoe ze daar aan komen....

Vang maar eens een bal waarvan je niet weet dat ie naar je toe word gegooid, moet je eens kijken hoe snel iemand gericht en gecoordineerd reageert en toch die bal vangt.....


Edit >>

Oh ja,... |(

Sterkte met herstel,....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan