Wordt vriend van het TT circuit Assen

teddek

MF veteraan
25 mrt 2006
1.036
0
Assen
in na volging van dit topic
Steun Stichting Vrienden TT Circuit Assen


http://www.vriendentt.nl/index.php/Vrienden/

De Stichting Vrienden van het TT-Circuit behartigt de belangen van de gebruikers en vrienden van het TT Circuit, vooral op het gebied van gebruiksmogelijkheden voor motor- en autosport. Doordat fans van het circuit op de website officieel “Vriend van het TT-Circuit” kunnen worden, krijgt nu iedereen kosteloos de gelegenheid te laten zien dat het circuit in Assen voor heel veel mensen één van de mooiste plekken van Nederland is. Hiermee kan de Stichting haar functie, als platform en spreekbuis voor diegenen die het TT Circuit als vriend een warm hart toedragen, versterken. Vriend worden kost niks, jezelf aanmelden op de website VriendenTT.nl is al genoeg!

Inmiddels is de Stichting Vrienden van het TT-Circuit de spreekbuis geworden voor alle liefhebbers van gemotoriseerde sporten die op het TT-Circuit plaatsvinden. Door de geluidsproductie van deze sporten leek het alsof de berichtgeving over het historische circuit altijd negatief was, waarop de Vrienden van het TT-Circuit besloten hier namens de vele liefhebbers letterlijk een tegengeluid aan te geven. Tot eind 2010 konden alleen donateurs tegen een geringe betaling lid worden, door de steun van enkele positieve sponsoren is dit nu ook zonder betaling mogelijk. Onder aanvoering van ambassadeurs als Jurgen van den Goorbergh, Wil Hartog, Robert Doornbos, Rintje Ritsma, Evert ten Napel, Sebastiaan Labrie, Wim van de Camp en Jasper Iwema kan de Stichting Vrienden nu laten zien dat Nederland enorm trots is op het legendarische TT-Circuit en niet alleen als de locatie voor grote races zoals de Dutch TT. Assen is immer ook de bakermat van de breedtesport met “heilig asfalt” voor elke liefhebber van snelheid. Uit een door de Vrienden geïnitieerd onderzoek bleek recent dat 99,9% van de Assenaren al net zo trots is op “hun” circuit als wij, een hoopgevend signaal!

Door het groeien van het aantal Vrienden kan de Stichting nog meer gewicht in de schaal leggen tijdens haar overleg met overheid, het TT-circuit zelf, omwonenden, belanghebbenden, tegenstanders, gebruikers en milieuorganisaties. De Stichting wordt hierbij door al deze partijen gezien als vertegenwoordiger van gebruikers en vrienden van het TT Circuit op het gebied van gebruiksmogelijkheden voor motor- en autosport. Hierbij roepen we dan ook alle liefhebbers van gemotoriseerde sporten op hun stem te laten horen door Vriend van het TT-Circuit te worden op de website VriendenTT.nl. Middels een nieuwsbrief zullen de Vrienden op de hoogte gehouden worden van de voortgang van de ontwikkelingen en onderhandelingen rondom het circuit. In de toekomst zullen we meer mogelijkheden gaan bieden om alle Vrienden de kans te geven zich als zodanig te profileren.
 
Snap niet dat er niet meer mensen zijn die zich aanmelden.
Iedereen altijd zijn woordje klaar als mensen rond het TT circuit in de pers zitten te zeiken .

Kost niks dus ook dat is geen excuus om het niet te steunen.
 
Laatst bewerkt:
Snap niet dat er niet meer mensen zijn die zich aanmelden.
Iedereen altijd zijn woordje klaar als mensen rond het TT circuit in de pers zitten te zeiken .

Kost niks dus ook dat is geen excuus om het niet te steunen.


Het staat er toch zelf?
"Wordt vriend van het TT circuit"

Ik kies mijn vrienden lekker zelf uit (en dat is ook gratis) en heb gewoon niets met dit circuit :/
 
Gaat volgens mij om een statement voor de motorsport en helaas zijn er niet veel plekken in NL. Maar goed, Misschien dat jou vrienden het iets vinden?
 
Wordt vriend van het TT circuit Assen -> Word vriend van het TT circuit Assen

?? :? ??
 
Mo.jpg
 
Gratis vriendschap, anders dan bij Herman Finkers en de vrienden van de Schouwburg, waar voor de vriendschap betaald moet worden. :? :+

Weer 'ns wat anders dan hoersübsidie. :+ :}
 
Laatst bewerkt:
Leg het circuit eerst maar eens centraal in NL, dan denk ik erover na.
Egoistische noorderlingen... -O- :P
 
Laatst bewerkt:
Leg het circuit eerst maar eens centraal in NL, dan denk ik erover na.
Egoistische noorderlingen... -O- :P

Ja.
Dan kun je met de bus naar TT.
:')

Maar goed.
Als ik ooit kapitaal krachtig genoeg ben om een kaartje te kunnen kopen wil ook wel vrienden worden.
Ondertussen kunnen de vrienden van de sponsors er naar toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan