World Championship of Custom Bike Building 2006

ChopperCase

Die hard MF'er
31 aug 2004
968
0
Nederland
2006 World Championship Results

Freestyle class
1 Chicara Motorcycles
2 Thunderbike
3 SE Service
4 Covington's Cycle City LLC
5 Steele Kustoms
6 Chemical Chopper
7 Wayne Kemp Kustoms
8 Red Baron Choppers
9 Roland Sands Design
10 Jim Nasi
11 Hot-Dock Custom Cycles
12 Cook Customs

Metric World Championship
1 Jesse Rooke Customs
2 Britt Motorsports
3 AFT Customs

Modified Harley-Davidson
1 Klock Werks / MC Advantages
2 Chopper City USA
3 Chopper City USA

Production Manufacturer
1 Kiwi Indian MotorCycles
2 Covington's Cycle City
3 Rock'em And Sock'em Motorcycle CompanyRock'em And Sock'em Motorcycle Company
 
De winnaar
full
 
Daar staan een paar interessante namen tussen.......




- "ik zit in mijn secret cave en heb geen contact met de buitenwereld" mode AAN -

Wanneer en waar was dit.....??
 
zijn er nog meer piccies van die linkse motor?Wat ik er zo van zie vin ik wel mooi............

**laat maar , heb de website al gevonden**
 
Laatst bewerkt:
vin die dunderbike nix maar die andere 2 zijn om te likken..vooral die Esox Lucius is helemaal goed...
 
vin die dunderbike nix maar die andere 2 zijn om te likken..vooral die Esox Lucius is helemaal goed...

Vinnik niet. Da's geen motor, maar een verzameling coole onderdelen die samen een machine vormen die 'over the top is'. Hank Young heeft daar ook een handje van... zoveel aparte dingen op een motor dat het geheel soms nergens meer op lijkt.
vind ik dan
 
Vinnik niet. Da's geen motor, maar een verzameling coole onderdelen die samen een machine vormen die 'over the top is'. Hank Young heeft daar ook een handje van... zoveel aparte dingen op een motor dat het geheel soms nergens meer op lijkt.
vind ik dan
Het rijbaarheids- criterium zou dan ook een rol moeten spelen om het een motor te laten zijn ..Ik zie me op alle drie niet langer dan 15 minute rije.
 
Ik ben stiekem een beetje fan geworden van de creaties van onze MF-er Danny F....heb in Leopoldsburg 1 van zijn creaties gezien en vond het uitermate mooi :} Chapeau Danny F. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan